AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Del Skrevet 18. mai 2023 Noen mener at Bigfoot ligner på en gorilla med litt mer menneskelig utseende. Det ser sånn ut på enkelte bilder folk har tatt. Men stemmer det? Det var jo sånn mennesket så ut for 7 millioner år siden. Noen mener også at Bigfoot er utrolig stor ,men det ser heller ikke ut som at det egentlig er tilfelle. Anonymkode: f5e1e...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen mener at Bigfoot ligner på en gorilla med litt mer menneskelig utseende. Det ser sånn ut på enkelte bilder folk har tatt. Men stemmer det? Det var jo sånn mennesket så ut for 7 millioner år siden. Noen mener også at Bigfoot er utrolig stor ,men det ser heller ikke ut som at det egentlig er tilfelle. Anonymkode: f5e1e...f04 Problemet er at Bigfoot ikke er bevist og det er vel også sterkt tvilsomt om en slik skapning finnes. Det blir vanskelig å beskrive noe som høyst sannsynlig bare er en myte. Det blir som å forsøke å beskrive hvordan vesener på Mars ser ut. Anonymkode: f20e1...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg tror at de finnes og at de har vett og forstand nok til å holde seg langt unna mennesker. Dypt inni store skoger uten folk, ferdes de. Huler og slikt sover de i. De går opp sine revirer og passer sitt. Det gjør de klokt i, for menneskene kan ikke klare å oppføre seg når de oppdager slike underligheter og dermed blir de puttet i dyrehager og fremvist som rariteter, eller aller helst utryddet. Joda, jeg tror at de finnes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg tror at de finnes og at de har vett og forstand nok til å holde seg langt unna mennesker. Dypt inni store skoger uten folk, ferdes de. Huler og slikt sover de i. De går opp sine revirer og passer sitt. Det gjør de klokt i, for menneskene kan ikke klare å oppføre seg når de oppdager slike underligheter og dermed blir de puttet i dyrehager og fremvist som rariteter, eller aller helst utryddet. Joda, jeg tror at de finnes. Hvorfor tror du de finnes da? Hva overbeviser deg? For å opprettholde en populasjon av så store individer (som de visstnok skal være) så kreves det ganske stort areal. I tillegg så må det være et minimum antall individer for at arten skal overleve. Hvis vi sammenligner med feks orangutanger så regner man med de må være rundt 5000 individer for å sikre artens overlevelse. Dette for å unngå innavl, overleve naturlig frafall ved sykdommer, etc. Hvis vi overfører denne kunnskapen til bigfoot'ene så sier det seg selv at det ikke kan rusle 5000 stykker uoppdaget rundt omkring. Selv 500 individer vil bli avslørt. Anonymkode: f20e1...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor tror du de finnes da? Hva overbeviser deg? For å opprettholde en populasjon av så store individer (som de visstnok skal være) så kreves det ganske stort areal. I tillegg så må det være et minimum antall individer for at arten skal overleve. Hvis vi sammenligner med feks orangutanger så regner man med de må være rundt 5000 individer for å sikre artens overlevelse. Dette for å unngå innavl, overleve naturlig frafall ved sykdommer, etc. Hvis vi overfører denne kunnskapen til bigfoot'ene så sier det seg selv at det ikke kan rusle 5000 stykker uoppdaget rundt omkring. Selv 500 individer vil bli avslørt. Anonymkode: f20e1...d2d Men Bigfoot har jo blitt oppdaget flere ganger. Anonymkode: f5e1e...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #6 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tror du de finnes da? Hva overbeviser deg? Anonymkode: f20e1...d2d Folk har sett ting der de bor i ulendt terreng. De har fortalt hverandre om dette i uendelige tider. Akkurat som UFO`er og loch ness; over hele verden har man alltid fortalt om ting som noen har sett. Hulemalerier fra tider hvor folk ikke kunne snakke sammen over lange avstander, de hadde ingen mulighet til å vite hva folk på den andre siden av jorden holdt på med, eller sa at de hadde opplevd. Jeg tror på dem. Hvordan kunne de fortelle om de samme tingene, når de aldri hadde truffet hverandre? Jeg trenger ikke bevis. "Det" bør holde seg langt borte fra menneskene skal det overleve. I believe! 👽 Endret 19. mai 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men Bigfoot har jo blitt oppdaget flere ganger. Anonymkode: f5e1e...f04 Nei. Noen har trodd de har sett et eller annet flere ganger. Det betyr ikke at det faktisk er en ukjent art. Det kan ha vært en bjørn, et menneske, kanskje en stor grein som beveget seg i vinden i tussmørket.. Å påstå å ha sett noe er ikke bevis for noe som helst. I gamle dager så folk stadig vekk nisser, troll, huldrer, etc i skogen. Og, ja... det ble jo ikke noe særlig ut av det. Anonymkode: f20e1...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Del Skrevet 19. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Men Bigfoot har jo blitt oppdaget flere ganger. Anonymkode: f5e1e...f04 Nei Bigfoot har aldri blitt oppdaget Anonymkode: 94c36...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Del Skrevet 19. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Folk har sett ting der de bor i ulendt terreng. De har fortalt hverandre om dette i uendelige tider. Akkurat som UFO`er og loch ness; over hele verden har man alltid fortalt om ting som noen har sett. Hulemalerier fra tider hvor folk ikke kunne snakke sammen over lange avstander, de hadde ingen mulighet til å vite hva folk på den andre siden av jorden holdt på med, eller sa at de hadde opplevd. Jeg tror på dem. Hvordan kunne de fortelle om de samme tingene, når de aldri hadde truffet hverandre? Jeg trenger ikke bevis. "Det" bør holde seg langt borte fra menneskene skal det overleve. I believe! 👽 Det er vel stort sett nord i USA at bigfot-myten lever. En ekvivalent kan kanskje være "Den avskyelige snømann" som angivelig skal ha tilhold i Himalaya. Ja, som jeg skrev over her. Folk har sett ting til alle tider. Her til lands så vi nisser og troll uten at det har blitt med inn i vår tid. Dvs noen tror nok fortsatt på det. Har du eksempler på skapninger som har blitt sett over hele verden da? Det finnes en rekke lokale myter om vesener som bare har blitt rapportert sett det ene stedet. Sjøorm-myter finnes riktignok flere steder. Men det er heller ikke så rart. Bølger kan se ut som rullende slangebevegelser. Trær som flyter og trestammer som plutselig flyter opp kan fort bli tatt for å være et langt tynt dyr, altså en sjøorm. Altså... slike ting er spennende, og det hadde vært noe om bare en eneste av disse tingene ble bevist. Men det har de ikke blitt. Og for min del er det vanskelig å tro på disse tingene selv om jeg kunne hatt lyst til det. Når det gjelder UFO'er så er det en annen kategori. Der dreier det seg om besøkende fra andre sivilisasjoner. Det er ikke snakk om fabeldyr med jordisk DNA, men intelligenser utenfra. Jeg finner det helt utenkelig at slike besøk har funnet sted og fortsatt skjer. Samtidig er det superinteressant det USA har offentliggjort de siste årene. Det er egentlig helt utrolig. De sier at det har observert gjenstander visuelt og via radarer som har gjort manøvrer som er helt utenkelig med jordisk teknologi. Anonymkode: f20e1...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #10 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er vel stort sett nord i USA at bigfot-myten lever. En ekvivalent kan kanskje være "Den avskyelige snømann" som angivelig skal ha tilhold i Himalaya. Ja, som jeg skrev over her. Folk har sett ting til alle tider. Her til lands så vi nisser og troll uten at det har blitt med inn i vår tid. Dvs noen tror nok fortsatt på det. Har du eksempler på skapninger som har blitt sett over hele verden da? Det finnes en rekke lokale myter om vesener som bare har blitt rapportert sett det ene stedet. Sjøorm-myter finnes riktignok flere steder. Men det er heller ikke så rart. Bølger kan se ut som rullende slangebevegelser. Trær som flyter og trestammer som plutselig flyter opp kan fort bli tatt for å være et langt tynt dyr, altså en sjøorm. Altså... slike ting er spennende, og det hadde vært noe om bare en eneste av disse tingene ble bevist. Men det har de ikke blitt. Og for min del er det vanskelig å tro på disse tingene selv om jeg kunne hatt lyst til det. Når det gjelder UFO'er så er det en annen kategori. Der dreier det seg om besøkende fra andre sivilisasjoner. Det er ikke snakk om fabeldyr med jordisk DNA, men intelligenser utenfra. Jeg finner det helt utenkelig at slike besøk har funnet sted og fortsatt skjer. Samtidig er det superinteressant det USA har offentliggjort de siste årene. Det er egentlig helt utrolig. De sier at det har observert gjenstander visuelt og via radarer som har gjort manøvrer som er helt utenkelig med jordisk teknologi. Anonymkode: f20e1...d2d Hva eller hvem de som fraktes med ufo`er er, har vi bare tanker om og jeg tror at de er mange og veldig forskjellige. Mange har blitt krysset med mennesker og går på jorden som alle oss andre. De ser ut som mennesker og oppfører seg som oss, men inni er vi ulike. De har oppgaver på jorden. Uvisst hva eller hvorfor, men jeg tror det kan være sånn og bevis er ikke viktig for meg. Jeg har fulgt med på ufo-debatter og opptak av flygende ting; det er helt klart intelligent liv som styrer. Jeg håper at flertallet av oss mennesker aldri får vite noe om hva dette er, for vi kan ikke oppføre oss som vi må. Vi er for krigerske av natur. Jeg kan tro på vesener som bor i naturen over hele verden. Jeg tror på urbefolkning som på ramme alvor forteller historier om "noe" på bakken, i huler, i hav eller i lufta. Jeg trenger ikke bevis. Det holder for meg at så mange forteller om det. Ja, jeg tror på de underjordiske, nisser og alver også. Jeg snakker med dem hver gang jeg er i naturen. 🧝♀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #11 Del Skrevet 20. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Hva eller hvem de som fraktes med ufo`er er, har vi bare tanker om og jeg tror at de er mange og veldig forskjellige. Mange har blitt krysset med mennesker og går på jorden som alle oss andre. De ser ut som mennesker og oppfører seg som oss, men inni er vi ulike. De har oppgaver på jorden. Uvisst hva eller hvorfor, men jeg tror det kan være sånn og bevis er ikke viktig for meg. Ok, du tror fordi du velger det. Men hvorfor tror du på så spesifikke ting da? Har du funnet på det selv eller har noen fortalt deg at det er slik det er? Jeg kritiserer deg ikke altså, jeg lurer bare på hvordan du kommer frem til disse tingene og hvorfor du velger å tro på det. Anonymkode: f20e1...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #12 Del Skrevet 20. mai 2023 Noen av dem er jo kjente mediepersonligheter Anonymkode: a0249...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2023 #13 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok, du tror fordi du velger det. Men hvorfor tror du på så spesifikke ting da? Har du funnet på det selv eller har noen fortalt deg at det er slik det er? Jeg kritiserer deg ikke altså, jeg lurer bare på hvordan du kommer frem til disse tingene og hvorfor du velger å tro på det. Anonymkode: f20e1...d2d Jeg har tenkt mye på hvordan livene våre er og på kloden og på alt vi har blitt fortalt og på alle mulige ting som ting kan være, uten filter, og har fått følelsen av at dette stemmer. For meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Del Skrevet 21. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jeg har tenkt mye på hvordan livene våre er og på kloden og på alt vi har blitt fortalt og på alle mulige ting som ting kan være, uten filter, og har fått følelsen av at dette stemmer. For meg. Ok, så det er egentlig bare en følelse for deg. Det er litt interessant, for jeg tror mange tenker som deg for tiden. Folk tror Jorden er flat, de mener vi ikke har vært på Månen, covid-vaksinen skal inneholde teknologi som tar over sinnet vårt og fly skal sprøyte ut kjemikalier (chemtrails) for å gjøre det samme. Pluss mye mye mer. Dette er det forbausende mange som tror på uten bevis for noe som helst. Jeg synes det er pussig. I vitenskapelige kretser så vil aldri en følelse være bevis for noe som helst, men det er det for veldig mange. Uten å si at dette gjelder deg så tror jeg i mange tilfeller at en del av disse overbevisningene skyldes et ønske om at verden skal være litt mer spennende enn den synes å være. Og kanskje også en følelse av å mene å vite noe som få andre kjenner til. Da er det fort gjort å tro på egen youtube-forskning fremfor tallrike vitenskapelige avhandlinger som beviser det motsatte. Anonymkode: f20e1...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2023 #15 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg følger magefølelsen min. Hva jeg tror, eller hva du vil ha klare bevis for går egentlig ut på ett, for vi får nok ikke løsningene på de innfløkte regnestykkene i vår levetid uansett, så da fortsetter jeg å tenke at virkeligheten vår er mye mer omseggripende enn vi har bevis for. Det finnes mye mer der ute/inne i jordens indre/parallelle verdener etc. enn vi klarer å fatte med vår snevre lille måte å se menneskelivet på. Det finnes mye mer og jeg har det greit med min fantasi/magefølelse og jeg trenger ikke bildebevis som er forklart tvers igjennom for å tro det jeg tror. Menneskene kan ikke takle at det kommer nye forklaringer som røsker teppet vekk fra deres trygge overbevisning og barnetro om hva det hele går ut på. Jeg tror at det er veldig innviklet og kjempeenkelt på en gang. Vi kan bare ikke forstå det i dag. Vi er kommet for kort i utvikling. Neida, jeg har ikke kommet så veldig langt jeg heller, men jeg holder mulighetene åpne og ønsker forklaringer velkomne ettersom de dukker opp. Verdensregjeringenes topper har informasjon og kunnskap, erfaring og alt vi ikke har, de holder lokk på infoen og det er sikkert like greit. Vi klarer ikke å takle å få verdenshistorien knust i fanget, om det viste seg at den egentlig var en ganske annen. Jeg tar alt det der med ro. Ser ting an og årene går. Tenker mitt og jeg kjenner en visshet, selv om jeg ikke kan fortelle om den i detalj og det holder i grunnen for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Del Skrevet 21. mai 2023 Interessant for tråden kanskje? Anonymkode: 904ca...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Del Skrevet 22. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Jeg følger magefølelsen min. Hva jeg tror, eller hva du vil ha klare bevis for går egentlig ut på ett, for vi får nok ikke løsningene på de innfløkte regnestykkene i vår levetid uansett, så da fortsetter jeg å tenke at virkeligheten vår er mye mer omseggripende enn vi har bevis for. Det finnes mye mer der ute/inne i jordens indre/parallelle verdener etc. enn vi klarer å fatte med vår snevre lille måte å se menneskelivet på. Det finnes mye mer og jeg har det greit med min fantasi/magefølelse og jeg trenger ikke bildebevis som er forklart tvers igjennom for å tro det jeg tror. Menneskene kan ikke takle at det kommer nye forklaringer som røsker teppet vekk fra deres trygge overbevisning og barnetro om hva det hele går ut på. Jeg tror at det er veldig innviklet og kjempeenkelt på en gang. Vi kan bare ikke forstå det i dag. Vi er kommet for kort i utvikling. Neida, jeg har ikke kommet så veldig langt jeg heller, men jeg holder mulighetene åpne og ønsker forklaringer velkomne ettersom de dukker opp. Verdensregjeringenes topper har informasjon og kunnskap, erfaring og alt vi ikke har, de holder lokk på infoen og det er sikkert like greit. Vi klarer ikke å takle å få verdenshistorien knust i fanget, om det viste seg at den egentlig var en ganske annen. Jeg tar alt det der med ro. Ser ting an og årene går. Tenker mitt og jeg kjenner en visshet, selv om jeg ikke kan fortelle om den i detalj og det holder i grunnen for meg. Ok, magefølelse er jo noe som kommer fra deg selv. Så det du tror på har du egentlig funnet på selv? Anonymkode: f20e1...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. mai 2023 #18 Del Skrevet 23. mai 2023 Se på Unsolved Mysteries på Youtube 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #19 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 19.21): Interessant for tråden kanskje? Anonymkode: 904ca...297 Dette så veldig ut som et menneske Og apropo Bigfoot - den på videoen her har små føtter sammenlignet med kroppen. Den på bildet beveger seg dessuten veldig som et menneske. Finnes Bigfoot tror jeg den har store føtter Anonymkode: c6cbf...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #20 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette så veldig ut som et menneske Og apropo Bigfoot - den på videoen her har små føtter sammenlignet med kroppen. Den på bildet beveger seg dessuten veldig som et menneske. Finnes Bigfoot tror jeg den har store føtter Anonymkode: c6cbf...fbd Den beveger seg veldig som et menneske, ja. Og da kan man spørre seg om hva som er mest sannsynlig. Er det en skapning som en del mener å ha sett, men som aldri er bevist eller kan det være et menneske som har kledd seg ut. Her synes jeg svaret nærmest gir seg selv. Anonymkode: f20e1...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå