AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Er det bare meg som irriterer meg grønn over Hageland sine nettsider - jeg blir sprø. Prøver å bruke den før en tur til butikken, siden det er et stykke å kjøre, men fy faen for en elendig side. Alltid treg, søkemulighetene er svært begrenset, informasjonen er elendig.... Plantasjen ligger enda lenger unna meg i en annen retning, men nettsidene deres er omtrent tusen ganger bedre. Anonymkode: 6893f...b10 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det bare meg som irriterer meg grønn over Hageland sine nettsider - jeg blir sprø. Prøver å bruke den før en tur til butikken, siden det er et stykke å kjøre, men fy faen for en elendig side. Alltid treg, søkemulighetene er svært begrenset, informasjonen er elendig.... Plantasjen ligger enda lenger unna meg i en annen retning, men nettsidene deres er omtrent tusen ganger bedre. Anonymkode: 6893f...b10 Min erfaring også. Jeg liker veldig godt min nærmeste hageland, men nettsia er ubrukelig. Da ender jeg ofte på plantasjen i stedet, enda jeg vanligvis liker varene fra hageland bedre. Anonymkode: 83672...5bd
Heisann12345 Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har klagd til samboeren min over dette. Hater nettsida til Hageland. Fant for så vidt ut forrige uke at min nærmeste Hageland hadde litt dårlig utvalg. I tillegg var inneplantene og grønnsakene/urtene ikke noe pene eller bra behandlet. Så jeg kommer ikke til å handle der igjen uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå