AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Er det fler enn meg som føler det på denne måten? Å swipe på Tinder gjør meg usikker på om jeg i det hele tatt liker menn. Jeg ser ikke en eneste jeg kunne tenkt meg å treffe. Det er mange vanlige menn der inne som det ikke er noe galt med, men jeg bare føler meg så ekstremt avskrudd av hele opplegget. Det får meg til å føle på fravær av fili. Null interesse. Null tiltrekning til det motsatte kjønn. Er det fler som har det sånn? Og før noen spør, nei er ikke noe mer interessert i kvinner. Det er like uinteressant. Anonymkode: 15465...64e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Det er jo noe som heter tinder-skadd, når ingen menn er kjekke nok. Tror det er ganske vanlig i dag ja Anonymkode: 696d3...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Jeg har aldri spilt Tinder og jeg ville nok anbefalt deg å bare slette hele applikasjonen. Anonymkode: c06bb...941
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Føler det sånn ja, så har sluttet å bruke appen. Dro den opp på ferie i Frankrike og fikk da bekreftet at jeg liker menn likevel fordi alle var kjekke 😅 Anonymkode: 379a5...cc3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Det ligger i appens natur og det samme gjelder damer. I begynnelsen sveipa jeg sikkert 70 prosent til høyre. Nå er jeg nede på under 10 prosent og jeg åpner Tinder sjeldnere også. Men er fordi jeg nå driver og dater og orker ikke få noen nye matcher inntil jeg har avklart hvordan de utvikler seg. Anonymkode: 46168...c72
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Man blir nok skadd. Nå velger jeg bort damer fordi de har et vinglass på første bilde (til tross for at jeg er glad i vin), damer som har bilde fra treningsstudio, damer som ikke har skrevet noe i profilen osv osv. Anonymkode: 46168...c72
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Føler det samme. Men når jeg går ut ser jeg jo kjekke menn overalt, så jeg vet ikke helt hva de driver med på tinder. Men tjene penger vil de jo, så det er vel der nøkkelen ligger. De vil ikke at folk skal finne seg noen. Anonymkode: 79500...d5f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Føler det samme. Men når jeg går ut ser jeg jo kjekke menn overalt, så jeg vet ikke helt hva de driver med på tinder. Men tjene penger vil de jo, så det er vel der nøkkelen ligger. De vil ikke at folk skal finne seg noen. Anonymkode: 79500...d5f Enig Anonymkode: 379a5...cc3
Fant80 Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 Jeg vet nøyaktig hva du snakker om. Har hatt det akkurat slik,bare med damer. Det ble dog mye mer spennende i utlandet. For min del da. For min del dreier det seg ikke om at de ikke er pene nok. De blir bare for like alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 Prøv andre plattformer? Anonymkode: c41b8...2e3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Prøv andre plattformer? Anonymkode: c41b8...2e3 Mennene er vel stort sett de samme? Anonymkode: 15465...64e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Jeg føler det også sånn. Tinder har gitt meg skikkelig issues hvor jeg har trodd jeg er lesbisk selvom jeg aldri har hatt lyst på en dame på den måten før. Ser vakre kvinner overalt, men ingen pene menn. Snakket med psykolog og to venninner om det og jeg er ihvertfall ikke lesbisk men venninnene mine syns også at tinder har lite tiltrekkende menn. Det kommer nok av kombinasjonen at få menn gidder å ta fine bilder og at få menn utstråler noe personlighet der. Det er kanskje 1 av 200 profiler jeg syns er tiltrekkende, men jeg swiper på kanskje 1 av 20 profiler for å legge godviljen til, men de er gørrkjedelig å chatte med også... Nå har jeg bestemt meg for å prøve en annen måte og det er å møte de med en gang og ikke chatte så lenge, fordi jeg tror at å møte noen in person betyr mye mer enn bilde og presentasjon på nett. Kanskje det da ikke blir like motløst og nedslående å date menn Anonymkode: 75c1e...be6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 Skjønner ikke at dere gidder det Tinder greiene. Mye enklere/bedre å møte folk+date her i den virkelige verden. Anonymkode: 825f9...9be
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke at dere gidder det Tinder greiene. Mye enklere/bedre å møte folk+date her i den virkelige verden. Anonymkode: 825f9...9be Når man var 18 og venner og fest var hovedprioriteten i livet ja. Men når man er voksen og ikke fester lenger er det ikke mange muligheter og arenaer i hverdagen man møter noen man kan flørte med. Anonymkode: 75c1e...be6 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #15 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønner ikke at dere gidder det Tinder greiene. Mye enklere/bedre å møte folk+date her i den virkelige verden. Anonymkode: 825f9...9be Som voksen med jobb så aner ikke jeg hvor jeg kan finne passende menn «i virkeligheten». Hvis jeg drar ut så er det mest unge folk, og melder jeg meg inn i organisasjoner eller kurs så er det mest single damer der. Mistenker at mennene sitter hjemme og spiller data… jeg ser i hvert fall ingen i teressante menn. Anonymkode: 15465...64e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #16 Skrevet 18. mai 2023 Slettet Tinder i går. Synes det er håpløst. Sikkert så mange flotte menn jeg sveiper venstre på. Umulig å si så mye utifra bilder. Så blir det endeløse chatter som blir drit kjedelig. Skulle ønske jeg bare ble invitert på en tur eller kaffe med èn gang. Savner tiden da jeg bodde i USA. Amerikanske menn er mye mer frempå😅 Anonymkode: b778a...641 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå