Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å forstå?

Rusket

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, har ikke vært i noe forhold siden det ble slutt med faren til guttungen for over 3 1/2 år siden.

Ikke ønsker jeg noe forhold heller, men det er det vist ikke så mange som tror på :murvegg:

Jeg får stadig høre at jeg er for kresen, folk prøver finne en fyr til meg og jeg avslår alle, at jeg kommer til å bli et hespetre, at jeg må da ha kommet nok over bruddet til at jeg kan gå videre blablabla

Det er bare det at jeg prøver si at jeg ikke er kresen jeg bare vil ikke ha noen mann, at jeg er over bruddet for leeeenge siden og at det ikke har noe med saken å gjøre.

Samme hva jeg sier så tror vist folk bare at jeg lyver, ja jeg trenger jo ikke lyve bare fordi jeg er alene, det ordner seg nok :sinna:

Hvorfor er det så vanskelig for folk å fatte at noen faktisk VIL være single, og trives VELDIG BRA med det!

Jeg sier ikke at jeg kommer til å være det resten av livet, jeg vet ikke hva jeg mener om 10 år, men nå og i lang fremtid så vil jeg være alene.

Jeg har så lyst slå folk i hodet og brøle LA MEG VÆRE I FRED!

Heldigvis så har jeg noen som forstår meg da, mamma og ei venninne. Hvis ikke hadde jeg vel blitt gal tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Det er vel det samme du opplever som de som ikke vil ha barn. Fryktelig irriterende.

Jeg har fått høre der og, fordi jeg bare vil ha ett barn!

Jeg er jo fryktelig. Ikke vil jeg ha mann, og så vil jeg ikke gi sønnen min søsken.

Fyttirakkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Det har vel med at folk vet hva som betyr mye for dem selv, og ikke skjønner at det ikke betyr like mye for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Hvorfor det er så vanskelig å tro det? Vel det tror jeg skyldes at de aller fleste egentlig kanskje ønsker seg noen å være glad i. Også snakker de ut fra egne forutseninger. Jeg tror det er det som er årsaken.

Jeg er av den overbevisning at man skal være kresen. Det er noe man skyller både seg selv og den man velger. Det er da ingen som ønsker å være en trøstepremie. Man ønsker å være et førstevalg, og den samme respekten synes jeg man bør vise andre. Det er det jeg forbinder med kresenhet.

Selv om jeg ønsker å treffe en som er riktig for meg. Så mener jeg også at i noen perioder i livet så er det kanskje mest riktig for meg å være alene.

Jeg forstår at det er frustrerende med folks kommentarer, men forsøk å overse det. En ting som er helt sikkert er at du ikke får oppdratt dem til la det være. Men holder du ut lenge nok gir de seg etter hvert. :ler:

Hilsen en som har vært alene i 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, slike ting er veldig irriterende . Jeg også var singel en stund og ønsket å være det. Likevel fikk jeg masse spørsmål , og det var mange som prøvde å spleise meg med forskjellige menn. Veldig irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,jeg skjønner det godt.

selv har jeg ikke overskudd, tid eller lyst til noe forhold nå.

Det eneste teite er naturlignok mangelen på litt sofakos nå og da,men det er virkelig ikke noe stort problem. Singel siden november 2003 og har tenkt og fortsete med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...