AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Er nordmenn mer dømmende? Føler at i Norge kan man ikke være litt spesiell uten at andre syns man er rar eller syk. Mens i USA foreksempel kan man være mer seg selv. Stemmer dette? Eller er det bare min oppfatning? Noen som har bodd der og som vet litt? Anonymkode: 5ce37...d07
jordbær86 Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Hadde jeg gått ut i New York med rosa pelskåpe og rosa tilbehør, rosa hår osv så hadde nok ingen hevet et øyebryn, men hadde jeg gjort det på det lille tettstedet i Norge som jeg bor så hadde jeg nok fått noen blikk. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 jordbær86 skrev (2 minutter siden): Hadde jeg gått ut i New York med rosa pelskåpe og rosa tilbehør, rosa hår osv så hadde nok ingen hevet et øyebryn, men hadde jeg gjort det på det lille tettstedet i Norge som jeg bor så hadde jeg nok fått noen blikk. Men hva med et lite tettsted i USA? Som i nord-Texas, der det er lite highway eller andre direkte forbindelser med større delen av USA? Anonymkode: dbf2a...bc3
jordbær86 Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva med et lite tettsted i USA? Som i nord-Texas, der det er lite highway eller andre direkte forbindelser med større delen av USA? Anonymkode: dbf2a...bc3 Hadde sikkert vært litt annerledes der. 1
solmåneogstjerner Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Det kommer veldig an på hvor vi snakker om. I New York og storbyer i California f eks, så kan du stort sett være som du vil. Andre steder, spesielt små steder i sør og i Midtvesten så er det mye 'strengere' enn i Norge. Bare prøv å være homofil eller (prøve/ønske å) ta abort f eks. I Norge varierer det også etter hvor man bor, men kontrastene er jo ekstremt mye mindre. Endret 18. mai 2023 av solmåneogstjerner 1 1
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nordmenn mer dømmende? Føler at i Norge kan man ikke være litt spesiell uten at andre syns man er rar eller syk. Mens i USA foreksempel kan man være mer seg selv. Stemmer dette? Eller er det bare min oppfatning? Noen som har bodd der og som vet litt? Anonymkode: 5ce37...d07 Vært mange ganger i Usa og kjenner mange, svaret er ja. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå