AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Jeg har termin i august og lurer på hva forslag dere har til å gjøre på ferien når man er høygravid? Har ikke mye krefter og er veldig fort sliten alt men vil ikke bare "gå hjemme". Så dere som var høygravid på sommeren,hva gjorde dere? Anonymkode: 0210e...2d4
My_Lady Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Spa, hotell, museum, bade, gjøre huset klar til baby, dagsturer i nærområdet. Alt kommer ann på hva du liker å gjøre og hvordan formen din er. Jeg har også termin i august og vi skal en natt på spahotell i sommer, men ellers har vi ingen planer. Kanskje drar vi på hytta. Jeg er foreløpig i god form, så håper vi får gått på noen fjellturer og kanskje drar vi på en spontan bilferie. Håper på fint og varmt vær sånn at jeg kan ligge ute på terrassen og lese bøker.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Puslet i hagen, gikk små turer, ble kjørt til parkeringsplassen og satt inne i skogen, plukket blomster, fikk korte besøk av venner. Senk forventningene og prøv å nyt de små tingene Anonymkode: b64e4...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå