Gå til innhold

Det var mye lettere å få jenter til å like meg da jeg ikke ønsket forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ønsker forhold er jeg veldig romantiker og vil være hennes første siste person. Da blir jeg veldig pågående siden jeg vet at mange dater flere på en gang. Jeg blir livredd for at hun skal kysse en annen eller ligge med en ff. Det problemet har jeg ikke når jeg bare vil ligge. Da er jeg iskald og bryr meg ikke

Anonymkode: 8dcff...b5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De jentene du vil ha forhold med er bedre og mer tiltrekkende enn de du bare vil ha sex med. Dermed er de vanskeligere å få

Anonymkode: cab72...0b3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk så i ekstremer. Du trenger ikke velge mellom iskald og glovarm. Vær litt lun uansett.

Anonymkode: 23c03...c7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror en del menn tenker som deg men dere skyter bare dere selv i foten. Det er nemlig ikke sånn at bare fordi vi ikke er med deg en kveld så kysser vi en annen og bare fordi vi ikke er like i chatte humør en uke så holder vi på å chatte med ti andre. 

Jeg er en sånn dame som trenger mye alenetid, hater sosiale medier og chatting, og har vært singel så lenge at det ofte føles unaturlig å invitere med en mann på ting jeg gjør i hverdagen. For å gå på date skal jeg ha tid og overskudd men mest av alt være i modus for det, og for å chatte og holde kontakt må det ikke bli for ofte for da blir temaene bare kjedelig og meningsløse. Jeg merker at menn blir veldig på meg, desperate, og noen anklager meg rett ut for å ha han som tredje valget. Nei, han var faktisk førstevalget men når han ikke kan respektere at jeg har et liv utenom og begynner å oppføre seg så desperat og kontrollerende, da velger jeg han bort.

Du ser på damer som sluts og tenker det værste istedet for det beste og hvis du bare endrer det kvinnesynet ditt og slutter å være så kontrollerende så vil du nok ikke frastøte de med desperasjonen din heller :)

Anonymkode: db521...acd

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene er bra for andre så kanskje holde deg unna damer og gå til psykolog?

Anonymkode: 5f426...17e

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...