Gjest Lillebolla1337 Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Hei! Samboer har en kamerat som har sagt til han at det ikke er noe vits i å ha sex etter uke 21 når damen er gravid fordi da er alt for stort. Vi hadde nylig sex og er i denne uken og han var enig med kameraten at det ikke var like digg lenger. Dette har jeg overhørt han si til kameraten. Samboer har litt mage selv, men jeg har aldri tenkt at det er mindre digg å ha sex med han for det om. Skal jeg ta opp dette med han eller bare droppe å ha sex og heller tilfredsstille meg selv. Blir en stund uten sex da jeg kun er halvveis og regner ikke med jeg kommer til å ha sex med det første etter fødselen.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Kvalmsekk, ikke la han få mer sex resten av svangerskapet når han har sånne holdninger Anonymkode: 846a2...a51 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Wow… sjarmerende fyr Anonymkode: 799a7...dc4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Så patetisk med menn som lar seg påvirke så mye av hva kompisen sier. Anonymkode: 57736...7d2 2
AprilLudgate Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Før du konkluderer «for stort som i vekt/mage» så kan du spørre - Tenkte du på størrelsen på foster/baby - At man må ta mye hensyn For eksempel. Eller om han bare jattet med. 1
Gjest Lillebolla1337 Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Før du konkluderer «for stort som i vekt/mage» så kan du spørre - Tenkte du på størrelsen på foster/baby - At man må ta mye hensyn For eksempel. Eller om han bare jattet med. Uten at jeg er 100% sikker så mener jeg han mente at jeg er for stor. Han sa at han forstod hva kameraten mente og at han ikke synes det var noe digg lenger fordi alt var for stort. Kameraten hans sa det med uke 21 på et tidligere tidspunkt da hans samboer er noen mnd før meg i graviditeten.
AprilLudgate Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Lillebolla1337 skrev (3 minutter siden): Uten at jeg er 100% sikker så mener jeg han mente at jeg er for stor. Han sa at han forstod hva kameraten mente og at han ikke synes det var noe digg lenger fordi alt var for stort. Kameraten hans sa det med uke 21 på et tidligere tidspunkt da hans samboer er noen mnd før meg i graviditeten. Jeg hadde spurt igjen. Endel menn synes konseptet graviditet er litt «kontraproduktivt» for det å ville ha sex fordi man ser tydelig gravidmage. Det handler ikke om å se stor/tjukk ut, men at de vet og ser det nå begynner å bli size på babyen. Og de er redde for å skade/at det blir bokstavelig talt veldig nærme babyen. Ikke anta før du har spurt. Samstemmer han i at «det er for tjukt» så kan du jo spørre hva han tenker om seg selv og sin mage - er det ikke vits å ha sex med ham noensinne? 🤷♀️ 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 uke 21 er man jo ikke så stor? Jeg hadde mye fostervann, så jeg var ikke akkurat liten, men i uke 21 så er det jo fortsatt en søt liten mage bare. Jeg synes de høres ut som smågutter som diskuterer så intime ting på den måten. Hadde blitt irritert hvis jeg hadde hørt at han snakket om meg på en sånn måte med kamerater. Anonymkode: 724bd...04e 3
Gjest Lillebolla1337 Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Jeg hadde spurt igjen. Endel menn synes konseptet graviditet er litt «kontraproduktivt» for det å ville ha sex fordi man ser tydelig gravidmage. Det handler ikke om å se stor/tjukk ut, men at de vet og ser det nå begynner å bli size på babyen. Og de er redde for å skade/at det blir bokstavelig talt veldig nærme babyen. Ikke anta før du har spurt. Samstemmer han i at «det er for tjukt» så kan du jo spørre hva han tenker om seg selv og sin mage - er det ikke vits å ha sex med ham noensinne? 🤷♀️ Ja, da har du svart på spørsmålet om jeg skal ta det opp med han eller ikke. Er jo det jeg har tenkt på selv, men kjenner jeg får vondt inni meg bare å tenke at han har sagt det. Jeg synes sexen var bra, men er vel kanskje bare litt mer hormonell for tiden som gjør at jeg reagerer ekstra.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): uke 21 er man jo ikke så stor? Jeg hadde mye fostervann, så jeg var ikke akkurat liten, men i uke 21 så er det jo fortsatt en søt liten mage bare. Jeg synes de høres ut som smågutter som diskuterer så intime ting på den måten. Hadde blitt irritert hvis jeg hadde hørt at han snakket om meg på en sånn måte med kamerater. Anonymkode: 724bd...04e Dette! På tide å ta en prat med ham om hva man deler med kompiser, og hva man IKKE deler med kompiser. Anonymkode: def33...cf7 5 3
AprilLudgate Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 Lillebolla1337 skrev (1 minutt siden): Ja, da har du svart på spørsmålet om jeg skal ta det opp med han eller ikke. Er jo det jeg har tenkt på selv, men kjenner jeg får vondt inni meg bare å tenke at han har sagt det. Jeg synes sexen var bra, men er vel kanskje bare litt mer hormonell for tiden som gjør at jeg reagerer ekstra. Jo, men det er jo derfor du må spørre Si dette faktisk var en skikkelig kjip ting å si, og at dersom han er enig - så ikke omtal deg og deres sexliv sånn til en kompis. Høres jo helt amøbe ut om det var vektrelatert. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Lillebolla1337 skrev (5 minutter siden): Ja, da har du svart på spørsmålet om jeg skal ta det opp med han eller ikke. Er jo det jeg har tenkt på selv, men kjenner jeg får vondt inni meg bare å tenke at han har sagt det. Jeg synes sexen var bra, men er vel kanskje bare litt mer hormonell for tiden som gjør at jeg reagerer ekstra. Han er en fjott som sier sånne ting om noe så intimt og kroppslig. Er han typen som også kommer til å opplyse deg om at du ikke er like trang som før rett etter fødsel? Skulle ønske menn hadde mer respekt for det kvinnekroppen skal igjennom, ikke bare slenge med leppa på den måten. Anonymkode: 57736...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 Hva med etter fødsel da? Magen forsvinner jo (vanligvis) ikke idet ungen er ute. Hvor lenge kommer han da til å mene at «alt er for stort»? Du kan ta igjen med samme mynt og si at hans mage også begynner å bli for stor. Anonymkode: 92425...bc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 Å svare med å rakke ned på hans kropp er vel sjeldent produktivt eller? Tror dere det fører til ønsket endring eller tror dere at å gi han dårlig selvfølelse for egen kropp kan gjøre alt verre? Anonymkode: 799a7...dc4 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 On 5/18/2023 at 12:04 PM, AnonymBruker said: Å svare med å rakke ned på hans kropp er vel sjeldent produktivt eller? Tror dere det fører til ønsket endring eller tror dere at å gi han dårlig selvfølelse for egen kropp kan gjøre alt verre? Anonymkode: 799a7...dc4 Du, vet du hva? Enkelte ganger, så er det faktisk innafor å la andre smake sin egen medisin. Det blir litt som en runde i sandkassa,der unger LÆRER at hvis du kakker spaden i hodet på den andre, så får du en spade i hodet tilbake. Også blir man venner og skjønner at det der gjør jeg ikke så mye av mer. Noen trenger en skikkelig oppvekker i empatien. Og empati er gjerne noe du ikke får før du kjenner på akkurat den samme krisen selv. Det er en barnslig strategi. Men den er virkningsfull. Og hvem har ikke vært litt barnslige som voksen, uten at verden raser sammen av den grunn? Anonymkode: 2af4b...c47 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #16 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du, vet du hva? Enkelte ganger, så er det faktisk innafor å la andre smake sin egen medisin. Det blir litt som en runde i sandkassa,der unger LÆRER at hvis du kakker spaden i hodet på den andre, så får du en spade i hodet tilbake. Også blir man venner og skjønner at det der gjør jeg ikke så mye av mer. Noen trenger en skikkelig oppvekker i empatien. Og empati er gjerne noe du ikke får før du kjenner på akkurat den samme krisen selv. Det er en barnslig strategi. Men den er virkningsfull. Og hvem har ikke vært litt barnslige som voksen, uten at verden raser sammen av den grunn? Anonymkode: 2af4b...c47 Forskjell på å være barnalig og å rakke ned på andres kropp men for all del du gjør som du vil du Anonymkode: 799a7...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #17 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forskjell på å være barnalig og å rakke ned på andres kropp men for all del du gjør som du vil du Anonymkode: 799a7...dc4 Mens det er helt greit at menn rakker ned på kvinners kropp, særlig for ting hun ikke akkurat kan noe for? (Man legger på seg i graviditeten fordi babyen vokser, man får større pupper og trenger litt fettlager for fremtidig amming, mens ølvom er 100 prosent selvforskyldt og unødvendig). Anonymkode: 98306...c2b 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. mai 2023 #18 Skrevet 20. mai 2023 Vet du at mange menn faktisk får ulogisk og urasjonell tankegang når kvinnen er gravid? At de er redd for at penis skal treffe baby. Altså, helt ulogisk, men en del menn blir redd for sex og redd for å skade barnet. Det er selvfølgelig sårt om han faktisk mener du er for stor for sex. Om han utlyser avsky og ikke gir deg komplimenter. De fleste menn vil synes der er vakkert å se magen vokse med deres avkom. Men en del vil slite med det seksuelle. Så hvordan får han deg til å føle deg om du ser bort ifra hva han sa til kompisen? Spørs om bare ikke redd begge to.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #19 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mens det er helt greit at menn rakker ned på kvinners kropp, særlig for ting hun ikke akkurat kan noe for? (Man legger på seg i graviditeten fordi babyen vokser, man får større pupper og trenger litt fettlager for fremtidig amming, mens ølvom er 100 prosent selvforskyldt og unødvendig). Anonymkode: 98306...c2b Ja jøss det var jo akkurat det jeg sa 🙄 Anonymkode: 799a7...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå