Gå til innhold

Måttet «stå i» dumping mange ganger, hvordan takler man det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å formulere en passende overskrift, beklager hvis det blir for dramatisk. 

Tinder funker ikke for meg, jeg foretrekker å bli kjent med folk gjennom venner eller felles hobbyer etc. det har ført til at jeg ofte har flørtet og hatt noe på gang med venners venner, menn fra CrossFit-senteret, menn fra en organisasjon jeg er engasjert i osv. Det som ofte har skjedd er at det ikke blir mer enn noen dater, og så står jeg litt igjen som et spørsmålstegn «hva skjedde? Hvorfor svarer han ikke? Hvorfor har han plutselig mistet interessen?», så tar det slutt. Så går det en tid, og så finner han en annen, gjerne i samme miljø, og jeg må lide meg igjennom å observere deres innledende flørting, dating, annonsering av forhold etc. For vi er jo fremdeles i samme miljø, og jeg vil jo ikke miste vennegjengen derfra eller slutte å trene CrossFit, slutte å engasjere meg i organisasjonen som jeg har vært en del av fra jeg var liten. 

I går skjedde det igjen, en som jeg har hatt en flørt med, og som jeg håpet skulle bli noe mer, har vært radio silent og ignorert mine forsøk på initiativ de siste ukene. I går på 17. mai dro jeg ut med noen venner på en pub vi ofte er på. Der sto han med en dame og hennes venninne og det var så tydelig at det var noe mellom de, og at de flørtet. De dro fire personer på nach etterpå. Venninnen min ville egentlig at vi skulle bli med, men jeg sa jeg heller ville hjem (hun vet ikke om oss to). Nå går jeg vel en ny vond fase i møte…

Er det flere som har opplevd dette gjentatte ganger? Føler dere at dere «tar skade» av det på noe vis? At det påvirker hvordan dere oppfører dere neste gang dere dater noen? 

mulig jeg er litt sensitiv men jeg syns det gjør ganske vondt, og så skyver jeg det veldig unna samtidig. Veldig opptatt av å ikke la noen «oppdage» at jeg synes det er vondt. Usikker på om det er riktig måte å håndtere det på. Har noen tips i denne situasjonen?

Anonymkode: 153be...b47

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...