AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Han er alltid redd for at jeg ikke vil ha sex så da prøver han seg ikke. Det skjønner jeg...For ofte vil jeg ikke. Men trenger at han viser seksuell interesse. Det er oftest jeg som tar initiativ og det et jeg som kvinne som har størst behov for sex og nærhet. Han kan gå i månedsvis uten men det er ingen problem å få han på gli om jeg tar initiativ. Han vil som regel alltid ha sex men det er på en måte ikke super viktig for han og han trenger det ikke. Jeg kan gå i dagesvis å håpe at han skal ta på meg, men så er det jo helt andre ting han tenker på enn det. Blir så lei meg av at han aldri kan vise en litt sexy side...Det eneste han kan gjøre i blant er å klaske meg på rumpen. Men det har jo aldri ført til noe 😅 Hvordan få mannen til å bli mer "på" ? Jeg trenger bekreftelse! Han er fantastisk på alle andre måter å vi har det svært bra sammen Anonymkode: 0c1e0...d5e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Kanskje han bare er sånn og du må akseptere det? 😊 Les litt om spontan og responsiv lyst. Det er nok vanligst at menn har spontan og kvinner responsiv, men det kan også være motsatt. At han rett og slett ikke får lyst før han er i gang. Anonymkode: cba31...192
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han bare er sånn og du må akseptere det? 😊 Les litt om spontan og responsiv lyst. Det er nok vanligst at menn har spontan og kvinner responsiv, men det kan også være motsatt. At han rett og slett ikke får lyst før han er i gang. Anonymkode: cba31...192 Ja da er det nok motsatt. Synes det er så rart at han ikke bare "må ha". Virker som han kan leve uten. Savner begjær Anonymkode: a8587...f29
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja da er det nok motsatt. Synes det er så rart at han ikke bare "må ha". Virker som han kan leve uten. Savner begjær Anonymkode: a8587...f29 Ikke press han og få han til å føle at det er noe galt med han. Det er ikke noe galt med han. Ikke med deg heller, dere er bare ulike og kanskje ikke topp match når det gjelder akkurat det området. Anonymkode: cba31...192
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 " Når en mann tennes umiddelbart går han kanskje rett bort til dama, tar tak i henne og signaliserer at han vil ha sex ved for eksempel å putte hånda under skjorta hennes. For en kvinne, som kanskje står og tenker på hva hun skal lage til middag og er langt unna det samme sex-landskapet som mannen er, så oppleves dette som brått og invaderende, forklarer Schimdt " Dette som skal være typidk menn har min mann aaaldri gjort. Aldri klemt meg bakfra og kysset meg i nakken heller. Hadde han gjort noe sånt hadde jeg fått tenning umiddelbart . Anonymkode: a8587...f29
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): " Når en mann tennes umiddelbart går han kanskje rett bort til dama, tar tak i henne og signaliserer at han vil ha sex ved for eksempel å putte hånda under skjorta hennes. For en kvinne, som kanskje står og tenker på hva hun skal lage til middag og er langt unna det samme sex-landskapet som mannen er, så oppleves dette som brått og invaderende, forklarer Schimdt " Dette som skal være typidk menn har min mann aaaldri gjort. Aldri klemt meg bakfra og kysset meg i nakken heller. Hadde han gjort noe sånt hadde jeg fått tenning umiddelbart . Anonymkode: a8587...f29 Og så da??? Typisk mann, men det betyr ikke at ALLE menn er sånn. Du er kanskje ikke typisk dame, so what? Anonymkode: cba31...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå