AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Han er alltid redd for at jeg ikke vil. Det skjønner jeg...For ofte vil jeg ikke. Men trenger at han viser seksuell interesse. Det er oftest jeg som tar initiativ og det et jeg som kvinne som har størst behov for sex og nærhet. Han kan gå i månedsvis uten men det er ingen problem å få han på gli om jeg tar initiativ. Han vil som regel alltid ha sex men det er på en måte ikke super viktig for han og han trenger det ikke. Jeg kan gå i dagesvis å håpe at han skal ta på meg, men så er det jo helt andre ting han tenker på enn det. Blir så lei meg av at han aldri kan vise en litt sexy side...Det eneste han kan gjøre i blant er å klaske meg på rumpen. Men det har jo aldri ført til noe 😅 Hvordan få mannen til å bli mer "på" ? Jeg trenger bekreftelse! Han er fantastisk på alle andre måter å bi har det svært bra sammen Anonymkode: 1f762...4fc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Klarer du ikke å ta initiativ selv? Anonymkode: 07f6d...eaf 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klarer du ikke å ta initiativ selv? Anonymkode: 07f6d...eaf Jo, men hver gang? Jeg trenger bekreftelse på at han vil ha meg.. Anonymkode: 1ad80...086 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Dette er nok et vanlig problem, mannen er redd for å trå over grenser. Det enkleste er jo bare at du tar initiativ? Du får sex når du vil, du slipper mas når du ikke er interessert, og han slipper å risikere å trå over grenser. Hvorfor komplisere ting Anonymkode: f72ec...018 1
Gjest Neocortex Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Forklaringen din ligger i andre setning. Han orker nok ikke å ta initiativ lenger.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Neocortex skrev (6 minutter siden): Forklaringen din ligger i andre setning. Han orker nok ikke å ta initiativ lenger. Han har alltid vært sånn så det er ikke noe "lenger" her. Anonymkode: 1ad80...086
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke ta inativ før han gjør, enten om det tar månder eller uker. Men hvis du ikke vil gjøre det sånt, så han du prate åpent om det til han og si at du ønsker at han også tar inatativ til sex når han ønsker. Anonymkode: f9364...6dd Da må jeg leve med sjelden sex? Anonymkode: 1ad80...086
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 Kanskje han har gitt opp? Om du tidligere ikke har vært så interessert og avvist han har han kanskje kommet dit at han ikke vil mase seg til sex, men vente til du tar initiativ for å vite at du faktisk vil ha sex. Jeg sliter med det samme. Blitt avvist så mye at jeg ikke lenger tar så ofte initiativ fordi det er tungt alltid bli avvist. Om min kone jevnlig tar initiativ til sex, vet jeg at hun vil ha sex og liker det og vil kanskje gjøre det lettere for meg ta mer initiativ også. viktig at dere prater om det. M45 Anonymkode: d052f...4e1
Gjest Neocortex Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Han har alltid vært sånn så det er ikke noe "lenger" her. Anonymkode: 1ad80...086 Ofte, selv om det er få ganger han prøver seg blir jo det samme. 50% er 50% (bare et tilfeldig eksempel). Han har bare vett nok til å ikke mase. Men som det skrives lenger oppe. Kommunikasjon er nøkkelen. Håper dere finner ut av det.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Han er alltid redd for at jeg ikke vil. Det skjønner jeg...For ofte vil jeg ikke. Men trenger at han viser seksuell interesse. Det er oftest jeg som tar initiativ og det et jeg som kvinne som har størst behov for sex og nærhet. Han kan gå i månedsvis uten men det er ingen problem å få han på gli om jeg tar initiativ. Han vil som regel alltid ha sex men det er på en måte ikke super viktig for han og han trenger det ikke. Jeg kan gå i dagesvis å håpe at han skal ta på meg, men så er det jo helt andre ting han tenker på enn det. Blir så lei meg av at han aldri kan vise en litt sexy side...Det eneste han kan gjøre i blant er å klaske meg på rumpen. Men det har jo aldri ført til noe 😅 Hvordan få mannen til å bli mer "på" ? Jeg trenger bekreftelse! Han er fantastisk på alle andre måter å bi har det svært bra sammen Anonymkode: 1f762...4fc Ofte vil du ikke, men ønsker samtidig at han skal bli mer "på".. Ikke lett å være mann. Anonymkode: 7bebc...35d 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 Hvis han er blitt avvist mange ganger, så har han nok bare funnet ut at dette gidder han ikke. Så venter han i stedet på de tidspunktene som han vet at du er klar. Men dere må prate sammen, for kjærligheten vil dø litt for hver dag som går hvis dere ikke fikser det, og plutselig forteller han deg at dette ikke går lenger og at han vil ut. Alternativt gjør du det. Anonymkode: ef167...839
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Hvis han alltid er blitt avvist har han vel lært å ikke ta iniativ før du viser at du vil Anonymkode: 0a84f...8f6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 Tipper han er redd for å bli avvist og bli beskyldt for å være for pågående siden du som regel sier nei. Er jo ikke rart han har mistet interessen. Anonymkode: 75cb7...928 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er alltid redd for at jeg ikke vil. Det skjønner jeg...For ofte vil jeg ikke. Det er forklaringen. Blir man avvist ofte nok, så gidder man ikke mer, du snakker om bekreftelse, men det er ikke akkurat mye bekreftelse i å bli avvist gang etter gang, det kan trykke en ned, og føle man ikke er bra nok, også orker man til slutt ikke mer avvisning, og lar det heller stå på dama sitt initiativ Anonymkode: f082d...973 1
Arild37 Skrevet 18. mai 2023 #15 Skrevet 18. mai 2023 Vært i lignende situasjon før. Og det er såppas sårende og vondt å bli avvist konstant at man gir litt opp, ønsker ikke utsette seg for det lenger. Man lærer til slutt at det å ta initiativ ikke hjelper, også går det egentlig bare nedover derfra, hvis man ikke klarer å snakke sammen skikkelig om dette 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #16 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kan gå i månedsvis uten men det er ingen problem å få han på gli om jeg tar initiativ. Han vil som regel alltid ha sex men det er på en måte ikke super viktig for han og han trenger det ikke. Hvordan få mannen til å bli mer "på" ? Anonymkode: 1f762...4fc Av egen erfaring. Jeg kan lett gå i mange måneder uten sex. Om det går et år, så er ikke sex allikevel noe jeg tenker særlig på. Jeg blir uansett med hver eneste gang partner tar initiativ. Da får jeg lyst med en gang. Hadde hun tatt initiativ hver dag, så hadde vi hatt sex hver dag. Som du sier, jeg har på den måten alltid lyst på sex, men ikke lyst nok til at jeg gidder å ta noe initiativ. Det er alltid andre ting som prioriteres høyere. Om mannen din er som meg, så er det egentlig ikke noe særlig du kan gjøre for å han mer «på». Det vil kanskje vare i 2-3 uker før ting er tilbake til det som er han sin normal. Anonymkode: 1a732...9bb
MrAnon Skrevet 18. mai 2023 #17 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er alltid redd for at jeg ikke vil. Det skjønner jeg...For ofte vil jeg ikke. Men trenger at han viser seksuell interesse. Det er oftest jeg som tar initiativ og det et jeg som kvinne som har størst behov for sex og nærhet. Han kan gå i månedsvis uten men det er ingen problem å få han på gli om jeg tar initiativ. Han vil som regel alltid ha sex men det er på en måte ikke super viktig for han og han trenger det ikke. Jeg kan gå i dagesvis å håpe at han skal ta på meg, men så er det jo helt andre ting han tenker på enn det. Blir så lei meg av at han aldri kan vise en litt sexy side...Det eneste han kan gjøre i blant er å klaske meg på rumpen. Men det har jo aldri ført til noe 😅 Hvordan få mannen til å bli mer "på" ? Jeg trenger bekreftelse! Han er fantastisk på alle andre måter å bi har det svært bra sammen Anonymkode: 1f762...4fc Her sitter du på alle svarene selv. Det finnes altså ikke noe kipere for en mann å få avslag på avslag og sitte igjen med følelsen av at de gangene du sier ja så er det av plikt, ikke fordi du har lyst. Når du sier han er redd for avslag så tror jeg det har gått så langt, og har dette pågått i åresvis så venter han på ditt initativ. Skal du få ham «på» så må du vise at du setter pris på at han tar initiative, vise at du trenger bekreftelse, vise at du lyst på mannen. Det holder ikke med ord du må følge opp med handling. Jeg tror rett og slett du må bygge opp selvtillit hans, for ut i fra det du skriver så kan det se ut som den har fått seg en real knekk. Du kan absolutt ikke forvente at en mann skal fly rundt å mase etter sex og gi han noen smuler her og der. Viktigste er å snakke om det, men jeg tror heller ikke du klarer å snu dette før du ser på egen adferd.
Elaine Marley Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Gjest Anonym9090 Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 Mannen min tar nesten alltid initiativ fordi han har mye mere behov enn meg. Men han gir seg ikke selv om jeg også kan si nei, så prøver han like hælig noen dager senere. Men han har absolutt savnet at jeg tar initiativ. Ulempen med å ikke ta den praten om hvor mye sex man har behov for før man blir sammen. Men jeg har jobbet mye med meg selv, for jeg har gått fra å nesten ikke ta på mannen min til å gi klemmer hver dag osv. Var ikke vant med dette. Men funket å øve på det til det ble vane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå