Gå til innhold

Date en som har vært singel i 10 år. Rødt flagg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fantastisk person. Hen er noe av det snilleste jeg har møtt. Vi har en kjempe bra kjemi og alt der klaffer, flørter dagen lang og har sagt vi liker hverandre godt og vil egentlig se om det kan bli oss. Jeg har vært sammen med et par før, men har aldri opplevd et snillere og blidere person, føler meg ganske trygg rundt vedkommende. Hen har hus med lite lån, god jobb, bil, god kontroll på økonomi, er voksen og har 2 barn mellom 18-30 år. Og veldig pen.

Men er det rødt flagg at hen har vært singel i 10 år? Var et ganske heftig brudd med store svik, så hen har ikke hatt noe lyst å gå aktiv inn for å få en ny. Og hen har heller ikke hatt sex på veldig mange år. Er det et rødt flagg at vedkommende ikke har hatt sex på så lang tid?

Anonymkode: bfa7b...a3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei gurimeg, det er heller en gave hi, nyt det! 

Anonymkode: 11fe0...eb2

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud nei. 

Anonymkode: 29a96...ba8

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Større rødt flagg å skrive «hen», spør du meg. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei, det hadde jeg absolutt ikke sett på som noe rødt flagg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Større rødt flagg å skrive «hen», spør du meg. 

Det er det ikke. Jeg vil ikke røpe kjønnet. 

Ok, godt å høre. Jeg skal ikke legge så mye mer i det og heller bare nyte dette❤️

Takk❤️

• Liker 2
Skrevet

Djisuss... Du sier jo bruddet hans var ganske store greier også. Er du mye yngre enn han kanskje?

Skrevet

Alltid er det røde flagg. Fins det virkelig menn i Norge som ikke har røde flagg ovenfor damer??😀

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det ikke. Jeg vil ikke røpe kjønnet. 

Ok, godt å høre. Jeg skal ikke legge så mye mer i det og heller bare nyte dette❤️

Takk❤️

Jeg skjønner. Det er fornuftig, siden det er en veldig stor sjans for at folk her inne vil da identifisere deg og dermed vite alt om deg....🙄

Anonymkode: 98411...cda

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (12 minutter siden):

Djisuss... Du sier jo bruddet hans var ganske store greier også. Er du mye yngre enn han kanskje?

Jeg er yngre ja :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene og er som daten din. Har ikke hatt sex på et par år og har to unger i barne- og ungdomsskolen. Er ingenting galt med meg, men jeg har ikke stresset meg ihjel med å finne den rette. 

Anonymkode: 7983e...9ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i mer enn 10 år. Jeg hadde ikke giddet å date meg selv. Folk blir ekstremt sære av å være alene.

Anonymkode: 70c7e...4e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har møtt en fantastisk person. Hen er noe av det snilleste jeg har møtt. Vi har en kjempe bra kjemi og alt der klaffer, flørter dagen lang og har sagt vi liker hverandre godt og vil egentlig se om det kan bli oss. Jeg har vært sammen med et par før, men har aldri opplevd et snillere og blidere person, føler meg ganske trygg rundt vedkommende. Hen har hus med lite lån, god jobb, bil, god kontroll på økonomi, er voksen og har 2 barn mellom 18-30 år. Og veldig pen.

Men er det rødt flagg at hen har vært singel i 10 år? Var et ganske heftig brudd med store svik, så hen har ikke hatt noe lyst å gå aktiv inn for å få en ny. Og hen har heller ikke hatt sex på veldig mange år. Er det et rødt flagg at vedkommende ikke har hatt sex på så lang tid?

Er det en mann eller kvinne? 

Anonymkode: d2af8...9c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det en mann eller kvinne? 

Anonymkode: d2af8...9c1

Spiller det noen rolle? For jeg føler at om det er mann så tenker folk en ting, men er det dame så tenker de på en annen måte. 

Jeg har ikke noe problem å si kjønnet, men for meg er ikke det viktig å si. 

AnonymBruker
Skrevet

Hen faktisk… 

Anonymkode: d5e73...d25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du tok fram et rødt (hvitt og blått) flagg i går. 

Anonymkode: 26357...235

AnonymBruker
Skrevet

Er det en mann er det et rødt flagg og han er en ond og uattraktiv incel. Er det en kvinne så er hun sterk og attraktiv og tar ikke til takke og senker ingen krav.

Det er vel derfor kjønnet til personen holdes hemmelig. Men det er og derfor det ikke er mulig å svare.

Anonymkode: aab84...508

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe negativt med å fokusere på seg selv og eventuelle barn etter et opprivende brudd. Vil si det er større rødt flagg når man kastet seg inn i nye forhold gang på gang. 

Anonymkode: 02689...460

• Liker 2
Skrevet

I et sånt tilfelle tenker jeg nei til at det er rødt flagg.

Mye dating som aldri fører noe vei kan være det, men spørs jo helt. 

Kan godt skjønne man prioriterer ungene og jobb etter langvarig forhold og stygt brudd. 

• Liker 1
Skrevet

En av tingene man må holde helt tyst om, i hvert fall som mann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...