SarpGirl Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Hei! Er det noen sol har testet denne og kan fortelle meg hva de synes? https://www.sinful.no/we-vibe-gala-appstyrt-klitorisvibrator eller om det er noen som har andre anbefalinger når det gjelder vibrator med app? Har lett land og strand etter slike, men synes ofte de blir for dyre😅 takk for all hjelp og tips😊 cath 😊
SarpGirl Skrevet 18. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2023 SlemUlv skrev (2 minutter siden): lovense sine, har jeg god erfaring med Men de er kanskje mer kostbare?
SarpGirl Skrevet 18. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2023 For å klargjøre litt, jeg og mannen har lenge lett etter en vibrator man kan bruke sammen med en app. De vi har sett til nå koster godt over tusenlappen, så skvatt til da jeg fant denne til den prisen. Men litt kjedelig hvis det skulle vise seg at den funket dårlig, og at appen ikke er bra nok
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Jeg er kjempefornøyd med mine fra Satisfyer. Denne og denne har jeg. Styres fra app fra hvor som helst i verden, perfekt for avstandsforhold. Billige og! Anonymkode: a9c9a...cbc
SarpGirl Skrevet 18. mai 2023 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kjempefornøyd med mine fra Satisfyer. Denne og denne har jeg. Styres fra app fra hvor som helst i verden, perfekt for avstandsforhold. Billige og! Anonymkode: a9c9a...cbc Tusen takk for tips ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå