Gå til innhold

32 år og det er virkelig ingen håp :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dere ser i tittelen så er jeg 32 år, men finner bare ikke den rette. Tenner på gutter 18-23, men her ender det opp kun med ligg i det mest rareste steder. Vil ikke ut på byen for å sjekke dem opp lenger, men spørsmålet er; finnes det håp for meg? jeg ser jo ut som jeg 20 for dere som lurer

Anonymkode: bbd53...97e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

32 år og ser ut som 20? aldri lagt merke til at noen ser ut som de er 12 år yngre eller eldre enn seg. Om det er håp med yngre menn så er svaret nei, men du kan alltid tilbringe tid med dem så lenge du tilbyr gratis mus.

Fysj. hvordan klarer du å leve med deg selv?

Anonymkode: 2d80a...0ac

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som dere ser i tittelen så er jeg 32 år, men finner bare ikke den rette. Tenner på gutter 18-23, men her ender det opp kun med ligg i det mest rareste steder. Vil ikke ut på byen for å sjekke dem opp lenger, men spørsmålet er; finnes det håp for meg? jeg ser jo ut som jeg 20 for dere som lurer

Anonymkode: bbd53...97e

Du er 32 år og prøver å finne den rette mannen som skal være 18-23 år? 

Seriøst 😂 lykke til, a!

Gutter i den alderen er stort sett små , umodne guttevalper, som...trommevirvel... du gjettet riktig! Vil ligge rundt.

Mitt hete tips i dag er å finne en mann som er 28-36 år gammel. Da er hjernen stort sett ferdig modnet. Merk mine ord: Stort sett.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Gutter 18-23 er ikke modne. Hva leter du etter?

AnonymBruker
Skrevet
Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå):

28-36 år

Ville sagt mer 36-40

Anonymkode: b95f4...e21

AnonymBruker
Skrevet
Olaug Olsen skrev (Akkurat nå):

Gutter 18-23 er ikke modne. Hva leter du etter?

Hun tiltrekkes av de fordi hun egentlig er "20"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

32 år og ser ut som 20? aldri lagt merke til at noen ser ut som de er 12 år yngre eller eldre enn seg. Om det er håp med yngre menn så er svaret nei, men du kan alltid tilbringe tid med dem så lenge du tilbyr gratis mus.

Fysj. hvordan klarer du å leve med deg selv?

Anonymkode: 2d80a...0ac

Sjalu kanskje? Ikke ts, men jeg ser og myye yngre ut enn 32. Ja, det går an faktisk 🙄 når man ikke lever seg ut på fyll og fest.

Anonymkode: 3b706...d4a

• Liker 1
Skrevet

Hun tiltrekkes av de fordi hun egentlig er "20"

Identifiserer seg som 20-åring, ja. Er det ikke på tide at vi aksepterer at alder kun er en følelse? Vi lever tross alt i 2023🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjalu kanskje? Ikke ts, men jeg ser og myye yngre ut enn 32. Ja, det går an faktisk 🙄 når man ikke lever seg ut på fyll og fest.

Jeg er like gammel og ser også mye yngre ut. Må vise leg på polet nå og da. Er svært lite på polet, tror det kan ha mye å si, ja. Null alkohol, bare bittelitt edru festing 

Men! Jeg TROR ikke at jeg er tyve år gammal.

Jeg vet alderen min. Mentalt er jeg alderen min. Og om jeg var aldri så singel hadde jeg aldri lagt meg etter 10 år yngre folk. Fyamei, sier jeg bare 🤭

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi grunnen til at det er flere som er single i Norge. Eldre utvasket grise kvinner mener de ser ut som 20 åringer. Noe jeg er 200% sikker på ikke stemmer. Vet om en del som blir tippet 3-4 år yngre maksen. Så hvorfor skulle en kvinne på 30-40 gå inn i forhold med mann på 35 når hun ser ut som "20" og har all "muligheten" i verden?

Dere bare lurer dere selv, går dere ut på et utested blir dere pumpet kun fordi dere gir bort musen som en gratis burrito. Skjer det noe mer? å neida, men den sannheten vil nok treffe hardt snart og da mener jeg ganske snart :D

Anonymkode: 169c9...ebb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Her har vi grunnen til at det er flere som er single i Norge. Eldre utvasket grise kvinner mener de ser ut som 20 åringer. Noe jeg er 200% sikker på ikke stemmer. Vet om en del som blir tippet 3-4 år yngre maksen. Så hvorfor skulle en kvinne på 30-40 gå inn i forhold med mann på 35 når hun ser ut som "20" og har all "muligheten" i verden?

Dere bare lurer dere selv, går dere ut på et utested blir dere pumpet kun fordi dere gir bort musen som en gratis burrito. Skjer det noe mer? å neida, men den sannheten vil nok treffe hardt snart og da mener jeg ganske snart :D

...Så tydelig skrevet av en bitter mann😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Møkkakjøtt på 32 som tror hun ser ut som 20. HA-HA!

Anonymkode: b7f43...0f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, ja tro hva faen du vil 😂 du må seriøst ha store problemer og ha vanskeligheter med å få deg noe selv.

Skrevet

Man skal ikke generalisere. Kan godt hende du finner din sjelevenn på 25, men hvorfor ikke ta egen alder og legge til en sirkel på 10 år. Da kan du gå etter 22-42. Du utvider nedslagsfeltet ditt. Du finner sikkert kjærligheten TS. Men ikke gå etter alder. Gå etter klokskap. Den finner du i alle aldere.

AnonymBruker
Skrevet
Badebuksa2.0 skrev (5 minutter siden):

...Så tydelig skrevet av en bitter mann😂

Ja her er det tydelig en som ikke får seg noe 😂😂 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Dagens damer ass 🤣🤣🤣 Skjønner godt at det blir mye pump and dump. 

Anonymkode: 9f007...8b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann skriver på KG at han kun vil ha unge kvinner: Menn støtter hverandre, hyller hverandre for å ta sjansen, kjemper for å normalisere det mest mulig, pøser på med videoer for å vise hvor fine disse forholdene er, skriver lange avhandlinger om hvorfor menn bare burde velge purunge jenter, og så videre.

Kvinne skriver på KG at hun kun vil ha unge menn: Menn slenger ut av seg diverse negative karakteristikker, før de nevner at hun burde velge menn minst på sin egen alder.

Dobbeltmoral? Nei det har vi ikke sett.

Anonymkode: 92409...ed3

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mann skriver på KG at han kun vil ha unge kvinner: Menn støtter hverandre, hyller hverandre for å ta sjansen, kjemper for å normalisere det mest mulig, pøser på med videoer for å vise hvor fine disse forholdene er, skriver lange avhandlinger om hvorfor menn bare burde velge purunge jenter, og så videre.

Kvinne skriver på KG at hun kun vil ha unge menn: Menn slenger ut av seg diverse negative karakteristikker, før de nevner at hun burde velge menn minst på sin egen alder.

Dobbeltmoral? Nei det har vi ikke sett.

Det var det du klarte å tyde ut av dette ja, stakkar deg. Det handler vel heller om at du skal være bra naiv og blåøyd om du ikke forstår hvorfor du som ei gammal kjerring i 30åra ikke klarer å få et langvarig forhold med 18-20 åringer. 

Disse unggutta er som oftest svært umodne og for det meste opptatt av sex, iallfall hvis det er snakk om noen som er betydelig eldre. Dette burde ikke være vanskelig for TS eller noen andre å forstå med mindre man selv mangler litt modning.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 60-årene, alle tror jeg er i slutten av 20-årene. Blir spurt om leg på polet, og blir sjekka opp av høye, kjekke unge menn daglig. Og de vil ha forhold og ikke bare sex.

Alle som sier noe annet er en bittter incel

Anonymkode: 90a09...08e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det var det du klarte å tyde ut av dette ja, stakkar deg. Det handler vel heller om at du skal være bra naiv og blåøyd om du ikke forstår hvorfor du som ei gammal kjerring i 30åra ikke klarer å få et langvarig forhold med 18-20 åringer. 

Disse unggutta er som oftest svært umodne og for det meste opptatt av sex, iallfall hvis det er snakk om noen som er betydelig eldre. Dette burde ikke være vanskelig for TS eller noen andre å forstå med mindre man selv mangler litt modning.

Men kvinner tidlig i 20-årene skal liksom konkurrere om å få forhold med gamle gubber i 30-årene? Det er i alle fall det som er mantraet her på KG. Hvorfor skal det være så mye mer greit? Og om du snakker med en ung dame på 20, så vil du se at det er så som så med modenhet det og, altså.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...