Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble separert for 6 mnd siden pga at eksen viste liten interesse for å hjelpe til med hus og barn, og gikk raskt i forsvarsposisjon når jeg prøvde å snakke om forholdet og hva jeg følte ikke fungerte. Forholdet tappet begge for energi.

For 3 mnd siden møtte jeg  uventet en ny gjennom venners venner. Vi fikk god kontakt med en gang, og har likt syn på veldig mye. Han er en bra fyr. Begynner å falle raskt og hardt, og syns det er utrolig skummelt samtidig som det er fantastisk.

Den siste uka har han nye møtt en vegg, og vi har ikke hatt så mye kontakt fordi han har nok med å stable seg selv på beina igjen, og  ta vare på barnet sitt samtidig.

I løpet av den siste uka ble jeg syk mens mine egne barn var hos meg. Da har eksen kjørt og henta barna i bhg og skole, lagd middag og lagt barna. Han har vært tålmodig og forståelsesfull mot både meg og barna, en side jeg savnet mens vi var sammen. Jeg ser at han har reflektert og gjort noen endringer. Kjenner på at jeg savner familieenheten vi var (det trygge og kjente), men er ikke tiltrukket av ham. 

Savner familielivet, men er redd jeg ville vært ulykkelig og hjerteknust en lang stund pga han nye jeg har blitt glad i. Er også redd for at det med han nye ikke skal funke, og at eksen har funnet en ny i mellomtiden.

Hvilken vei hadde du helt her? 

Anonymkode: 69621...679

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer kg-gjengen til å svare relativt fort:

«Ingen av dem. Stable deg selv på beina før du involverer deg med en ny mann.» 

Det er fasiten på alle disse trådene på kg. Selv mener jeg - stol på magefølelsen. 

Anonymkode: aee88...bd0

Skrevet

Gjør det du tenker er best for deg og barna.

AnonymBruker
Skrevet

Er eksen gira på et sexløst forhold da, tror du? Bør jo ikke ligge med han hvis du ikke er tiltrukket av han. 

Anonymkode: aec0c...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...