AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Jeg dater en kar og vi kaller oss kjærester. Han har involvert meg i livet sitt, møter barna hans.. Han sier han trives sammen med meg, liker å være sammen med meg,. Men. Ikke et ord i retning av at han er glad i meg. Jeg var på vei til å si det til han, men jeg er sta og redd for å bli såra. Så nå har jeg ikke tenkt å si det, men vente. Jeg føler han holder igjen. Skal jeg være litt kostbar nå? Jeg har kjørt på og vært ærlig og gitt mye av meg selv, sier mye fint til han spontant om hvor deilig jeg synes han er. Du er flink. Du er fin. Du er rå. Osv osv. Møtte han første gang for tre og halv måneder siden. Har ikke lyst til å være kostbar. Vil være ærlig og si hvor mye jeg liker han, men føles som han blir litt sånn lei når jeg er for enkel å få 🙄😆 Ikke lett dette! Vi er forresten ca i 50-åra begge to, men veldig hotte om jeg skal si det selv . Anonymkode: 5b140...56a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Ikke gi etter å ha sex med han før han virkelig viser at det er deg han vil ha og klarer å uttrykke så enkle ting som å si f eks at han er glad i deg eller elsker deg. Du ender bare med at han utnytter situasjonen selv om han sier dere er kjærester. Betyr forholdet ikke nok for han er det ikke vits i å ga sex med han heller. Anonymkode: 89160...150 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Pust med magen og senk skuldrene. Nyt heller den herlige tiden som nyforelsket & la ting gå fremover på en rolig måte. Du har møtt barna hans & det sier mye! Kanskje han er en mann som ikke er så verbal, men heller viser følelser i handling? Anonymkode: 6bea6...ebb
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Jeg sitter med en følelse av at det er mange her inne som legger store planer, men som snubler i sine egne planer og kommer til å legge ut innlegg om noen måneder hvor de klager sin nød over at det ikke gikk som planlagt. Vet ikke om du ender opp sånn, men du må i det minste ha en god formening om risikoen for at det backfirer. Anonymkode: 6a0fa...e8a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Det å være litt kostbar fungerer på alle menn jeg har vært involvert med. De trenger oftest en ekstra dytt. Alternativt spille litt spill for å se om han blir sjalu hvis du er med andre menn. Anonymkode: f7680...2f8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sitter med en følelse av at det er mange her inne som legger store planer, men som snubler i sine egne planer og kommer til å legge ut innlegg om noen måneder hvor de klager sin nød over at det ikke gikk som planlagt. Vet ikke om du ender opp sånn, men du må i det minste ha en god formening om risikoen for at det backfirer. Anonymkode: 6a0fa...e8a Ts her: Jeg er veldig klar over faren for det og skriver vel her for å lese flere forskjellige meninger. Syns jeg fikk noen fine innspill, det får meg til å tenke. Tenke på om jeg selv ville blitt behandlet sånn. Eller om jeg bare skal slappe av og kjenne etter hvordan jeg har det sammen med han og slutte å tenke på å spille kostbar. Anonymkode: 5b140...56a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det å være litt kostbar fungerer på alle menn jeg har vært involvert med. De trenger oftest en ekstra dytt. Alternativt spille litt spill for å se om han blir sjalu hvis du er med andre menn. Anonymkode: f7680...2f8 Merket at han savna meg mer når jeg var litt mer hard to get. Dette er rart for man skal være veldig forsiktig. Ikke sende bilder av alt jeg gjør om dagen, men vente noen timer kanskje 😆🙄 Anonymkode: 5b140...56a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Pust med magen og senk skuldrene. Nyt heller den herlige tiden som nyforelsket & la ting gå fremover på en rolig måte. Du har møtt barna hans & det sier mye! Kanskje han er en mann som ikke er så verbal, men heller viser følelser i handling? Anonymkode: 6bea6...ebb Ja, han lager fine Middager til meg, henter drikke om jeg skulle ytre et bittelite pip om jeg er tørst. Serverer meg kaffe på Senga. Sparer det han har oppfattet som favorittsjokoladen min til jeg kommer. Anonymkode: 5b140...56a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke gi etter å ha sex med han før han virkelig viser at det er deg han vil ha og klarer å uttrykke så enkle ting som å si f eks at han er glad i deg eller elsker deg. Du ender bare med at han utnytter situasjonen selv om han sier dere er kjærester. Betyr forholdet ikke nok for han er det ikke vits i å ga sex med han heller. Anonymkode: 89160...150 Det toget har gått, av ulike grunner så hadde vi sex på date 2 og den biten er veldig bra. Ikke opplevd noe sånt før. Å elske noen er en så stor ting for meg at jeg kan ikke si jeg har opplevd d mer enn en gang. Så der er ikke jeg heller. For meg er det mer enn å være glad i. 🤗 Anonymkode: 5b140...56a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 TLR skrev (2 timer siden): Vær kostbar Yes!! 👌😆 Anonymkode: 5b140...56a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Folk i femtiårene som kaller seg selv «hot» og som spiller kostbar 🤣😂🥴. Åpenbar trolling, men ganske underholdende sådan:) Anonymkode: 9f1d0...e36
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Folk i femtiårene som kaller seg selv «hot» og som spiller kostbar 🤣😂🥴. Åpenbar trolling, men ganske underholdende sådan:) Anonymkode: 9f1d0...e36 Ts her, flott at du underholdes, tusen takk 😂😂😂 folk i 50 åra er faktisk fortsatt 30 år. Vi har bare levd 20 år til i tillegg. Fantastisk hvor hot man blir av livserfaring, men likevel usikker på om det er noe vits i å spille kostbar. Anonymkode: 5b140...56a 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Folk i femtiårene som kaller seg selv «hot» og som spiller kostbar 🤣😂🥴. Åpenbar trolling, men ganske underholdende sådan:) Anonymkode: 9f1d0...e36 Mange hotte 50-åringer!! Hilser 30-åring Anonymkode: 7ce0b...d4c 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 Etter tre måneder er det på tide å snakke om hvor veien går. Det er fullt mulig å være kostbar og samtidig si at dere enten må gå i samme retning og ha likens følelser. Hvis ikke er det bedre å pakke snippsekken og si farvel. Spar hjertet ditt for unødig kaos. Anonymkode: 338cc...f19
Helene1982 Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Folk i femtiårene som kaller seg selv «hot» og som spiller kostbar 🤣😂🥴. Åpenbar trolling, men ganske underholdende sådan:) Anonymkode: 9f1d0...e36 Ja her er du. aldri la en god mulighet til litt aldersdiskriminering gå fra deg. 😅😁😆 Hvorfor være grei når du kan suse inn et innlegg som er kun for å være nedlatende? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 18 hours ago, TLR said: Vær kostbar Naturligvis; en kvinne skal være kostbar. Ingenting er som en kvinne som har vært kostbar hele livet - og så, i 90-årene - bestemmer seg for at nå kan hun senke skuldrene og gi "den rette" sjansen til å be om hennes hånd. Anonymkode: bda49...d71
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Naturligvis; en kvinne skal være kostbar. Ingenting er som en kvinne som har vært kostbar hele livet - og så, i 90-årene - bestemmer seg for at nå kan hun senke skuldrene og gi "den rette" sjansen til å be om hennes hånd. Anonymkode: bda49...d71 Det er en grunn til at Miss Sophie i "Grevinnen og hovmesteren" fortsatt er Miss Sophie når hun feirer 90-årsdagen sin i sketsjen. En av fordelene ved å være en kostbar kvinne er at man kan ha en hovmester og et tigerskinn som erstatter behovet for menn. Anonymkode: bda49...d71
Helene1982 Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er en grunn til at Miss Sophie i "Grevinnen og hovmesteren" fortsatt er Miss Sophie når hun feirer 90-årsdagen sin i sketsjen. En av fordelene ved å være en kostbar kvinne er at man kan ha en hovmester og et tigerskinn som erstatter behovet for menn. Anonymkode: bda49...d71 TS spør om når i forholdet det er riktig å si:jeg elsker deg" fra det og til tigerskinn og 90-årsdag er en tankerekke jeg ikke ser. Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er en grunn til at Miss Sophie i "Grevinnen og hovmesteren" fortsatt er Miss Sophie når hun feirer 90-årsdagen sin i sketsjen. En av fordelene ved å være en kostbar kvinne er at man kan ha en hovmester og et tigerskinn som erstatter behovet for menn. Anonymkode: bda49...d71 What?? Hvor får man utdelt dette? -ts Anonymkode: 5b140...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå