AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Hei Er førstegangs gravid og skal kjøpe vogn. Jeg vil ikke bare kjøpe fra nettet. Jeg ønsker å dra til en fysisk butikk. Se vognen prøve å legge den i bilen osv før jeg kjøper den. Hvilken butikk i oslo har stort utvalg av barnevogner??🙂 Anonymkode: 2dbd7...b43
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei Er førstegangs gravid og skal kjøpe vogn. Jeg vil ikke bare kjøpe fra nettet. Jeg ønsker å dra til en fysisk butikk. Se vognen prøve å legge den i bilen osv før jeg kjøper den. Hvilken butikk i oslo har stort utvalg av barnevogner??🙂 Anonymkode: 2dbd7...b43 Barnas hus Anonymkode: 7512d...b07
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Butikkene har litt forskjellige merker. Barnas Hus har en del, Rudo barnevognhuset i Oslo har og. Babyshop pleide ha men de skal jo stenge så usikker på hvor lenge butikkene er åpne men de har evnt stor butikk på Slependen (ved IKEA). BabyCare på Manglerud-senteret. Anonymkode: d9fc4...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå