Gå til innhold

Går det ann å date en Tyrkisk mann? skal jeg gidde å prøve?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mann som opprinnelig er fra Tyrkia, virker ganske hyggelig og har tenkt på å bli bedre kjent i første omgang. Dating kan være aktuelt også, men greia er at ting bare ikke stemmer. Det er på en måte barrie mellom oss. Føler at vi ikke stoler på hverandre rent sett og at det har noe med at kanskje vi er fremmede for hverandre. Må innrømme at jeg ikke er bedre selv om jeg kan også være skeptisk til folk fra noen land, men det er han også.

Er det i det heletatt vits å prøve? nå er det kanskje ikke noe vits å bruke så mye tid og energi på akkurat dette. Tror neppe han bruker energi eller tid på å få meg føle til å meg behagelig, det er kryr jo av Tyrkiske kvinner. Hva synes dere?

La det gå kanskje?

Anonymkode: e127a...7d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det blir litt vanskelig ja.

Folk fra Midtøsten og det området der er ikke så glade i oss og vi ikke i dem. Husker alltid i arbeidsgjenger eller på utdanning hvor alle omgikk alle unntatt folk fra disse land. De følte seg nok bedre med folk fra deres kulturer ja...

Anonymkode: e9b9c...19f

AnonymBruker
Skrevet

altså du kan jo prøve å snakke med han og ta ting sakt, men jeg også tviler på at det kommer til å skje noe mer. Vi er skeptiske til hverandre og det er på en måte vår skyld, vi pleier å stigmatisere folk fra noen land også har han nok ikke tid til å komme over sperringene, hvorfor skal han det? det kryr jo av Tyrkiske damer ja..

Anonymkode: cd87e...470

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang en kvinne råtner, så finner hun på det rareste som kunne man kan tenke seg. Hadde du datet han tyrkeren om du var yngre? NEI. tror neppe han vil ha en lubben, ekkel og gammel norsk kvinne.

Anonymkode: fb3bc...fcc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

altså du kan jo prøve å snakke med han og ta ting sakt, men jeg også tviler på at det kommer til å skje noe mer. Vi er skeptiske til hverandre og det er på en måte vår skyld, vi pleier å stigmatisere folk fra noen land også har han nok ikke tid til å komme over sperringene, hvorfor skal han det? det kryr jo av Tyrkiske damer ja..

Anonymkode: cd87e...470

Hvis det er slitsom allerede før dere har begynt å date, ville jeg droppet det. Dere kan kanskje være venner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hver gang en kvinne råtner, så finner hun på det rareste som kunne man kan tenke seg. Hadde du datet han tyrkeren om du var yngre? NEI. tror neppe han vil ha en lubben, ekkel og gammel norsk kvinne.

Anonymkode: fb3bc...fcc

Hvor ofte råtner kvinner? Og ellers? alt vel?

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal han med deg?

her er alternativene han har per idag...

1. Unge Tyrkiske kvinner med lav bodycount

2. Gammel Norsk skrøne, med lang dassrull av sexpartnere og BMI over 40

tror du har skjønt det ;)

Anonymkode: d14d6...c44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke gjør ting verre enn det egentlig er, ja vi nordmenn kan oppføre oss rart når vi ser fremmede, men jeg tror at du skal nok stole på mage følelsen din og gå for det.

Anonymkode: aa890...131

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal han med deg?

3. En som både vet andres alder, dassrulliste og BMI, samt kan skrive liste til 2 + svarer på noe helt annet om det TS spurte om.

jeg tenker at de fleste glir av stolen for nr 3 … yikes

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til.

Snill i starten...

Anonymkode: 576fa...c6c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er du sikker på at du ikke gjør ting verre enn det egentlig er, ja vi nordmenn kan oppføre oss rart når vi ser fremmede, men jeg tror at du skal nok stole på mage følelsen din og gå for det.

Anonymkode: aa890...131

Jeg er enig i at det er ikke vits i å satse om det ikke føles bra, men Om dette er en nordmann:

Sitat

Hva skal han med deg?

Er jo ikke det akkurat uten varselflagg heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tror det blir litt vanskelig ja.

Folk fra Midtøsten og det området der er ikke så glade i oss og vi ikke i dem. Husker alltid i arbeidsgjenger eller på utdanning hvor alle omgikk alle unntatt folk fra disse land. De følte seg nok bedre med folk fra deres kulturer ja...

Anonymkode: e9b9c...19f

For noe tull!!! Du drar alle over en kam! Jeg jobber med folk fra mange land og aldri opplevd negativ holdning til kollegaer. Går begge veier. På studier ( mastergrad), gjelder det samme. Vi er en sammensveiset gjeng som tilbringer alle pauser sammen og ingen som holdes utenfor. Det å forstå andres kultur er sammensatt og den eneste måten å bli kvitt sånne fordommer som du har er kommunikasjon og å lære om deres kultur. 

Til TS: det er vel ingenting galt i å date en mann fra Tyrkia, men som skrevet over, du må lære om hans kultur og vite hva som er vanlig. Også kommer individuelle forskjeller, kanskje dere rett og slett ikke passer sammen og det hvor han kommer fra spiller ingen rolle. Hvis dere ikke er en god match så ser jeg ikke vitsen i å prøve engang.

Anonymkode: 36ace...b13

Skrevet

Har lyst til og prøve og date en Tyrkisk jente født i Norge jeg men det kan jeg nok bare slå i fra meg :( 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet! Utlendinger er utlendinger. 

Anonymkode: 0c404...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...