Gå til innhold

Menn som elsker å slikke fitte. Hva liker dere?

Menn som elsker å slikke fitte. Hva liker dere?  

109 stemmer

1. 1. Hva liker dere?

• Glattbarbert
      71
    • Liten dusk på toppen
      20
    • Litt hår overalt
      13
    • Ubarbert
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om hår når dere går ned på dama?

Anonymkode: c6af5...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker glattbarbert, men litt hår overalt er det normale i hverdagen.... Det er bedre med litt lengre hår enn korte stikkende hår. Dama liker at jeg drar litt i hårene med fingrene mens jeg slikker :-).

Når det er sagt, så er det uansett deilig å slikke så lenge hygienen er god. Det er uansett ingen hår i selve fitta, bare rundt....

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker hår. De fleste er frisert, så det er null problem.

Elsker å dra litt og kose litt med dotten, og kvinnene liker det også!

Anonymkode: dd03b...d6f

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har har aldri hørt en kvinne, spørre meg om hva jeg liker. Det er jeg som sier: at jeg liker henne og hennes frisyre. Og der er et viktig poeng, for at hun skal føle seg vel. Og ja.. jeg har lært å like alle frisyrer, så jeg er en "allarounder" og har ingen favoritt heller.. Forresten elsker jeg virkelig å slikke, for jeg legger mye sjel i det og er tålmodig klok. Jeg elsker jo duften, smaken og strukturen på tunga, men jeg gjør det jo aller mest for å høre på hennes nytelse. Så er jeg flink å treffe henne riktig, jo bedre er det for meg også.

Så om kvinnen er barbert.. gjør hun det nok for sin egen del og nytelse, hun liker vel også tunga som stryker over naken hud. Så det er nok like deilig for oss begge..

Og om kvinnen har mye hår, så foretrekker hun å ha det slik. Fittehår er jo som følehord, det merkes jo godt når tunga stryker over hårene. Når hårene reiser seg i tergingsøyeblikket, er jo en fantastisk deilig følelse å kjenne på. Like deilig for meg som får kjenne på strukturen, for gåsehud skjer enten man har hår eller ikke😊

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kvittert for glattbarbert, men å slikke fitte er så deilig at om det er hår eller ikke spiller liten rolle. Klarer uansett ikke motstå fristelsen.

Anonymkode: 6ef33...c11

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva syns dere om hår når dere går ned på dama?

Anonymkode: c6af5...b35

For meg er det ikke noe tvil om at glatt er enklest å slikke og suge på klit. Men jeg syns det er enklere å gi kvinna nytelse med å fingre. Det er deilig når jeg merker es kvinna nyter.

• Nyttig 2
Skrevet

Glatt, eller lite er det beste, veldig mange damer jeg har pratet med sier også at det føles bedre å bli slikket når en er glatt. Estetisk sett så spiller det ingen rolle, men kjipt å spytte hår 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Glatt eller pent trimmet. Er der stubber, busk eller flystripe/trekant/annet tull blir det ingen tunge.

Anonymkode: 05ce1...1c0

• Nyttig 1
Skrevet

Bryr meg virkelig ikke. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Foretrekker hår. De fleste er frisert, så det er null problem.

Elsker å dra litt og kose litt med dotten, og kvinnene liker det også!

Anonymkode: dd03b...d6f

samme her😍

AnonymBruker
Skrevet

Glatt, ferdig snakka

Anonymkode: ab8bc...3b8

• Liker 1
Skrevet

Litt hår er ikke noe problem.
Nå er det jo uansett ikke hår der jeg liker best å slikke, har ikke opplevet hår inne i selve fitta 😉
Og det er er hun liker best å bli slikket, ikke på huden rundt.
 Men stryker gjerne munnen over huden rundt, plasserer non kyss.

Hår i munnen når jeg er i gang der nede, plager meg ikke nevneverdig, men det er nok også fordi jeg vet hovr det håret kommer fra... Da er det noe helt annet enn hår i maten, som noen ynder å sammenligne med.
Hennes deilige myke hårvekst der nede har aldri plaget meg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet med hår.. men kanskje mange som slikker der det vokser også.. eller de har ikke mulighet til å holde det vekk fra nesa. Er man nylig dusja er det vel lite fare for løse hår som har havna andre steder.. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En vill busk kan ha godt av å trimmes bittelitt, men jeg bryr meg virkelig ikke. Alle er deilige, hver på sin måte.

• Hjerte 1
Skrevet

Glatt, er noe helt eget å se en helt glattbarbert. Så herlig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (5 timer siden):

Skjønner ikke helt problemet med hår.. men kanskje mange som slikker der det vokser også.. eller de har ikke mulighet til å holde det vekk fra nesa. Er man nylig dusja er det vel lite fare for løse hår som har havna andre steder.. 

Med mindre du slikker fitte selv så var ikke dette svaret relevant. 

Anonymkode: 47e3f...223

• Nyttig 1
Skrevet

Hår eller ikke er uvesentlig. Det som er viktig er at dama er ren/ renslig, og lukter og smaker naturlig. Og at hun er i stand til å nyte behandlingen, og helst evner å komme av den. Gjerne flere ganger. Det er drittfrustrerende å slikke til tunga får krampe uten at det skjer noe som helst interessant.  

Skrevet

Synes det er deilig uansett hår eller ikke, det samme gjelder rumpehullet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ved slikking er glattbarbert å foretrekke, er mer praktisk og slipper hår i munnen. Ellers er det uansett gøy med variasjon, full busk f.eks

Anonymkode: afbb1...721

Gjest Paramount
Skrevet

Menn som virkelig liker å slikke fitte ignorerer det som er i veien, også hår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...