Gå til innhold

Hvordan avsløre tidlig en voldsutøver?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ææhh aner ikke, men er sykt redd for å bli såret🥲vennine av meg har vært i en voldelig relasjon. Og jeg kjenner selv at jef er ganske redd for det samme. Jeg dater en mann, men det er en slags mørk side han har, det er som at han har en trist side ved seg selv. Når jeg snakker med han, så virker han nesten sånn streng. Dere vet den viben. Han lovebomber mye og, ene dagen masse meldinger, i noen timer. Etter noen timer svarer ikke på meldinger, eller så plutselig sender han melding skulle ha vært sammen nå og dratt på en liten ferietur sammen. Jeg kysset han en gang, så sa han: dette kan bli ganske farlig

For å gjøre meg usikker så velger han å være kald iblant. En gang var jeg hos moren min, så sa jeg at skulle besøke henne. Da da sa han sånn: hva gjør du der? (Vi dater jo bare). Han har aldri sitt liv hatt et forhold.  Stor aldersforskjell. Jeg kan være et lett offer for voldsutøver.  Aldri i sitt liv har han hatt et forhold. Jeg tenker at en mann på nesten 40 år velger å date ei på 25 år, kan fort bli veldig farlig! Hvilke andre tegn  viser voldsutøvere tidlig? Jeg har sagt at jeg ikke liker voldelige menn. Men da sier han: ja vet om noen som er sånn. Viser lite sympati

Anonymkode: 9a6d7...401

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud..

Anonymkode: 4c43e...a25

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du lære hos psykolog. Men lovebombing og kontrollerende adferd er to røde flagg som bør få en til å avslutte kontakten snarest. 

Anonymkode: 05568...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...