Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde 17.mai feiring idag, vorset ute i parken med venniner. Vi ble enige om å dra ute til et utested etterpå. 4-5 jenter. Hu ene sier plutselig: er så trøtt, kan vi droppe å dra ute. Da ble alle enige om at vi ikke skulle dra ute pga henne. Jeg tok toget videre mot mitt hjemsted. De 3 andre skulle "hjem" til sitt en annen vei. Hun ene skulle hente drikke hjemme hos vennine nr 2.

Det hun sa var skal hente drikke  hos vennine nr 1 så stikke hjem. Etterpå fant jeg ut de dro til et utested uten meg. Jeg føler meg dårlig behandlet.  De dro med en gang til utestedet mens jeg satt på toget. Ikke sa de ifra heller. Det har vært 0 drama mellom oss. Hele kvelden så de 2 veldig sur ut på meg og rart. Spurte de om det er noe, sa de ingeting. Kan være sjalusi. Hva skal jeg si, konfrontere med oppførsel?? Det er ikke første gangen jeg blir ditchet av denne vennina. Men i tillegg er det 2 andre som er like mye på det. 

Anonymkode: 1567e...66f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du bør finne deg noen nye og skikkelige venninner istedenfor de tre der!

Anonymkode: fa8cf...e58

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jenter er jævlie mot hverandre… Ville spurt de om du har gjort/sagt noe siden de oppførte seg sånn mot deg…..♥️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dro alle venninnene dine ut, eller kun 2 av dem? Og var en av dem hun som ville hjem i utgangspunktet? 

Anonymkode: e30d1...be6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dro alle venninnene dine ut, eller kun 2 av dem? Og var en av dem hun som ville hjem i utgangspunktet? 

Alle dro ute ja😊

Skrevet

Jeg er over 50 år, og dette er noe jeg opplever i min alder også. 
Og rådet til den første som svarer over her er nok det beste; dropp disse 'vennene' og finn deg noen nye ordentlige venninner i stedet!
Det skal jeg. 

Du er verdt så mye mer enn å bli behandlet sånn. :klemmer: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle dro ute ja😊

Da hadde jeg sendt en melding til dem og skrevet: «Takk for at dere ditchet meg i dag. Gode venner som ikke sårer andre er gode å ha ;)». Også hadde jeg kuttet kontakten med dem tvert! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle dro ute ja😊

Også hun som var trøtt og ikke ville ut?

Anonymkode: 2911a...382

Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Jeg er over 50 år, og dette er noe jeg opplever i min alder også. 
Og rådet til den første som svarer over her er nok det beste; dropp disse 'vennene' og finn deg noen nye ordentlige venninner i stedet!
Det skal jeg. 

Du er verdt så mye mer enn å bli behandlet sånn. :klemmer: 

Det skjer fortsatt ja. Jeg er snart 50 og er fortsatt forundret over dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres nesten ut som om det var noe de hadde planlagt, og med en gang du dro, samlet de seg for å gå ut.

Dessverre har du dårlige venninner. Vet ikke foranledningen til at de var sure mot deg, da må du nesten spørre den av dem som du har best kontakt med. Men hvis de ikke en gang kan snakke ut om sånt, er de ikke mye verdt som venninner.

Jeg ville ha sagt nøyaktig hva jeg mente om det de gjorde, og så ville jeg bedt om en forklaring. Hva var dere sure for? Etter dette ville jeg ha vurdert hva jeg skulle gjøre, og eventuelt kuttet dem ut for godt.

Anonymkode: d2e9f...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...