AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Har en venninne jeg har hatt i noen år. Har vært såpass nære at vi har hatt mye sosial omgang ikke bare vi to men også sammen med familiene våre. Har egentlig ofte tenkt at det er eller var jeg som alltid tok initiativ til og møtes. Så jeg sluttet med det. Etter det har vi ikke vært mye med hverandre og når vi har mødtes har hun for sagt "jeg ville egentlig ikke møtes i dag" når vi har vært i bursdag til hennes barn har hun sagt" ja det var barnet som ville dere skulle komme". Har kjempet vennskapet på beina igjen et par ganger før. Er vet verdt og prøve og ta initiativ igjen, eller bare la det være? Anonymkode: c8461...8b1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Uff nei med de kommentarene der hadde jeg ikke giddet. Det bryter en bare ned! Anonymkode: 40e58...430 2 1 2
skreppamedleppa Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 Nei det der hadde jeg virkelig ikke orket. Jeg er for å ikke slå hånda av folk bare fordi de ikke er 100% perfekt og å gi folk en sjangse og gjerne to også men da må de gi noe tilbake, litt trivseleffekt i et vennskap er ikke å forakte, men bør vøre et minimum men hun her høres jo ut fullstendig grinch ut og bare negativt. Det kommer aldri til å være verdt det for din del tror jeg. 1 2 1
Tøvftta Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 La det være. Høres ikke ut som noe venninne som er verdt å kjempe for å ha. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en venninne jeg har hatt i noen år. Har vært såpass nære at vi har hatt mye sosial omgang ikke bare vi to men også sammen med familiene våre. Har egentlig ofte tenkt at det er eller var jeg som alltid tok initiativ til og møtes. Så jeg sluttet med det. Etter det har vi ikke vært mye med hverandre og når vi har mødtes har hun for sagt "jeg ville egentlig ikke møtes i dag" når vi har vært i bursdag til hennes barn har hun sagt" ja det var barnet som ville dere skulle komme". Har kjempet vennskapet på beina igjen et par ganger før. Er vet verdt og prøve og ta initiativ igjen, eller bare la det være? Anonymkode: c8461...8b1 Har en god venninne jeg prøver å få med på ting men passer sjeldent! Så når hun spør prøver jeg å få det til. Blir altfor sjeldent ellers! Kan det være tilfelle? Anonymkode: 1c7a0...15a
Tingtang Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Mm Endret 18. mai 2023 av Tingtang Feil
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en god venninne jeg prøver å få med på ting men passer sjeldent! Så når hun spør prøver jeg å få det til. Blir altfor sjeldent ellers! Kan det være tilfelle? Anonymkode: 1c7a0...15a Skulle ønske det kunne vært det, men det føles ikke sånn. Jeg tror kanskje bare hun er "ferdig" med vennskapet Anonymkode: c8461...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå