Gjest baby-E Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 hei! Jeg har planer om å slutte på p-piller og begynne på nuvaring. Det jeg lurer på er: Når man skal begynne på nuvaring, skal man sette den inn mens man har mensen. Skal jeg bare sette den inn når jeg får mensen slik som planlagt, eller må jeg slutte på pillene først? litt surrete skrevet, men håper noen forstår hva jeg mener..
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Jeg husker ikke hva jeg gjorde jeg, tror det var enten begynnelsen eller slutten av menstruasjonen. Det burde da stå i pakningsvedlegget?
Gjest baby-E Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 kanskje det gjør det... Har ikke tittet så nøye ennå jeg, for det er nemlig et par uker til det er aktuelt...
Gjest baby-E Skrevet 7. januar 2006 #5 Skrevet 7. januar 2006 javel da... da får jeg vel finne det på egenhånd da..
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #6 Skrevet 7. januar 2006 (endret) da får jeg vel finne det på egenhånd da.. Endret 7. januar 2006 av ~Alwa~
Shagya Skrevet 7. januar 2006 #7 Skrevet 7. januar 2006 Ja det står i bruksanvisningen, men såvidt jeg husker i farten så hadde jeg mensen som vanlig, og satte inn ringen når det hadde gått 7 dager....(tror du kan sette den inn når du vil iløpet av mensperioden...)
LilleMy28 Skrevet 8. januar 2006 #8 Skrevet 8. januar 2006 dersom du hopper direkte fra pille til ring skal du sette inn ring senest 7 dager etter siste aktive pille. Men kan også sette inn før det er gått 7 dager, bare husk at uansett er det ikke trygt før du har hatt ringen inne i 7 dager....Så bruk kondom første uken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå