AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år, og har lyst til å ha sex med han. Vi har ikke hatt det før da jeg ikke har følt meg klar. Eneste problemet er at jeg har mye arr etter selvskading, dette er noe som har plaget meg i lang tid, men jeg har klart å gjemt det vekk fra kjæresten ved å alltid bruke langermet genser, og bukse. Er veldig redd for at han skal fortelle noen andre om disse arrene( har erfaring med å bli plaget for de). Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli litt mindre stresset rundt dette? Anonymkode: f0cd1...b32
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Jeg tenker du må snakke om det med han først. Vise at du er sårbar rundtdette og hvor viktig for deg det er for at han skal forstå at su ønsker og gå sakte frem i denne prosessen. Du trenger ikke vis alt på en gang. Du kan vise han litt og litt også når det føles riktig og du kjenner at nå har han bevist at de arrene ikke sier noe om deg som. Mennesket og alt det gode du er for ikke bare han men de rundt deg. Da kan du vise alt til slutt. Så skal du se Du er liker vakker på innsiden som du er på utsiden. Det vil han få se. lykke til! Anonymkode: fd672...707 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 Du bør snakke med han om dine tidligere selvskadinger. Han vil uansett se arrene til slutt. Fortell han først, da forsvinner stresset med å skjule. Anonymkode: 7415c...9dd 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Hvorfor har du ikke sagt noe tidligere? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en (tidligere) selvskader og hadde blitt rimelig forbanna om jeg hadde kasta bort et halvt år. Anonymkode: da517...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Ikke tenk på det, jeg har også det og det har aldri blitt kommentert eller noe ❤️ Anonymkode: 43ee0...bda
Majer Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Ville fortalt det først. Deretter kan du vise deg naken eller tilnærmet naken et par ganger før dere har sex.
Gjest Lykkedykker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor har du ikke sagt noe tidligere? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en (tidligere) selvskader og hadde blitt rimelig forbanna om jeg hadde kasta bort et halvt år. Anonymkode: da517...f8c Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor har du ikke sagt noe tidligere? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en (tidligere) selvskader og hadde blitt rimelig forbanna om jeg hadde kasta bort et halvt år. Anonymkode: da517...f8c Har ikke turt, er noe jeg synest er ekstremt sårbart, og har ikke turt bringe opp fortiden min før nå. Gjorde dessverre et dumt valg med å begynne med selvskading, og er stuck med konsekvensene. Er bare veldig glad i han, og redd for at han skal ta avstand fra meg pg dette. Anonymkode: f0cd1...b32
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor har du ikke sagt noe tidligere? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en (tidligere) selvskader og hadde blitt rimelig forbanna om jeg hadde kasta bort et halvt år. Anonymkode: da517...f8c Skjerp deg. Anonymkode: ab88e...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå