Pasha Skrevet 7. januar 2006 #1 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som har bodt på det hotellet der? Og hva synes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 7. januar 2006 #2 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har bodd der, beliggenheten er det beste med hotellet, det er helt perfekt! Hotellet ligger så og si midt på Times Square, du trenger bare stikke hodet ut døren, og du er midt i begivenhetenes sentrum.. et stort pluss for det! Det er et stort hotell, og servicen blir dermed litt mindre personlig på andre hotell. Bl.a. var det litt møkkete på rommet mitt, hybelkaniner under sengen etc. Rommene er også små, men det trenger ikke bety så mye. Dersom beliggenheten betyr mest, ville jeg ikke hatt mine tvil om å bo der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2006 Beliggenheten er viktig. Men dette er jo en bryllupsreise...så da er det jo også mye annet som teller inn. Var det forresten safe på rommet der? Ellers er det noen andre som har noen bra hoteller å anbefale. Ligge sentralt til i teaterdisktriktet. Dersom det er muligheter for å lage mat på rommet er det også veldig flott.. men ikke noe krav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 7. januar 2006 #4 Del Skrevet 7. januar 2006 Se her: www.milfordplaza.com. Under "Accommodations" står det at safe er tilgjengelig på forespørsel i resepsjonen. Vet ikke om JEG ville valgt det til en bryllupsreise, men det spørs jo helt hvor stort reisebudsjett man har, hotell i New York er dyrt. Kan forøvrig anbefale Paramount Hotel, men det koster nok en del mer. Stilig hotell i samme område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #5 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har også bodd der, beliggenheten er super, men der stopper vel det positive inntrykket. Rommet vi hadde var så lite at det nesten ikke var nok gulvplass til koffertene. Air-condition bråkte noe helt sinnsykt, så vi hadde skikkelig problemer med å sove. Rommet var slitent, lite og ikke av det reneste. For en bryllupsreise hadde jeg valgt et annet hotell, men det spørs jo hvor stort budsjett dere har, og hvor mange dager dere skal være. For etpar dager holder man vel ut med litt dårligere standard, men skal dere være lenger enn det hadde jeg funnet noe annet. Kan anbefale Sheraton hotellene som ligger litt ovenfor Times Square (to stykker på hver sin side av gaten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Da blir det nok et annent hotell. Skal være der i 10 dager så billig blir det nok ikke uansnett hva vi velger. Men litt standard må man nå ha på en slik tur. Budsjettmessig? Tja. Kan nok greie ca 2000-2500 per natt (sprøs hvor flinke vi er til å spare det ) Endret 7. januar 2006 av IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan forøvrig anbefale Paramount Hotel, men det koster nok en del mer. Stilig hotell i samme område. ← Husker du noen ca pris på dette? og i hvilken priskalsse er Sheraton hotellene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 8. januar 2006 url=http://hotel.ebookers.com/DirectHotel.asp?Checkin=2006-9-2&Checkout=2006-9-12&ncl=&id=11598]Royalton Hotel Her var det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå