AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Har møtt en fyr, vært på 2 dater Ila uka. Før vi møttes irl pratet vi om sex. Jeg sa at jeg fint kan ha sex på andre eller tredje date, så lenge det føles naturlig ut. Noe han også sa seg enig i. Tiltrekningen er der, vi har også god kjemi. Etter date nr 2 så sa han at han var redd for om vi hadde sex for fort, ville det kansje bli fort useriøst. Han vil ha flere dater, men vente til det/om det blir mer seriøst før vi har sex. Er det her normalt? Tidligere dates har jeg hatt sex relativt kjapt. Jeg er nå redd for at det er noe han sliter med sexuelt. (sliter med å få den stiv, mikropenis, kommer fort e.l) siden han vil vente til det blir mer seriøst… For da er jo det kansje følelser inni bildet, og det blir evt vanskeligere for meg å dumpe han 🤷♀️ Vi er begge i slutten av 20 årene. Anonymkode: 2220a...bf2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har møtt en fyr, vært på 2 dater Ila uka. Før vi møttes irl pratet vi om sex. Jeg sa at jeg fint kan ha sex på andre eller tredje date, så lenge det føles naturlig ut. Noe han også sa seg enig i. Tiltrekningen er der, vi har også god kjemi. Etter date nr 2 så sa han at han var redd for om vi hadde sex for fort, ville det kansje bli fort useriøst. Han vil ha flere dater, men vente til det/om det blir mer seriøst før vi har sex. Er det her normalt? Tidligere dates har jeg hatt sex relativt kjapt. Jeg er nå redd for at det er noe han sliter med sexuelt. (sliter med å få den stiv, mikropenis, kommer fort e.l) siden han vil vente til det blir mer seriøst… For da er jo det kansje følelser inni bildet, og det blir evt vanskeligere for meg å dumpe han 🤷♀️ Vi er begge i slutten av 20 årene. Anonymkode: 2220a...bf2 Hvis han var enig først, og bakker ut nå, så kan det tyde på at det er noe galt. Selvfølgelig har alle forskjellige preferanser, men å vente bare for å vente når man pusher 30, hvis tiltrekningen er der, er bare rart. Anonymkode: 928e1...c56 7
sicario Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter date nr 2 så sa han at han var redd for om vi hadde sex for fort, ville det kansje bli fort useriøst. Han vil ha flere dater, men vente til det/om det blir mer seriøst før vi har sex. Er det her normalt? Anonymkode: 2220a...bf2 Ja. Det er normalt. 5 1
Gjest Fiona2 Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Jeg synes det er fint han vil vente til det blir litt mer seriøst. Det er helt normalt og ganske klokt. Grunnen til at han var enig først kan være fordi han var kåt, og ikke tenkte så nøye gjennom det. Når han så tenkte over det litt nøyere fant han ut at det var best å vente litt, kanskje han er redd for å bli såra? Kanskje er han redd for å såre deg? Kanskje han vil bli bedre kjent først? Kanskje har han lyst til å kun ha sex med noen som han elsker og som han vet elsker han, eller ei han skal gifte seg med? Det er ikke alle menn som vil ligge rundt!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Jo bedre kjent dere blir, jo sterkere blir tilknytningen vil dere få til hverandre. Har dere sex med en gang før dere har bygd en sterk tilknytning, så er det faktisk lettere for en del menn å miste interessen. Anonymkode: 4ed14...2b2 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Jeg er kvinne da, men hadde aldri orket å ligge med folk etter kun 2 dater…. For meg er det bare feil. For meg må det være følelser for å ha noen glede av sex med en annen, og det kan tenkes at han tenker det samme. Hvis man dater mye og skal ligge med alle etter 2 dater, hadde jeg ikke følt meg som meg selv. Anonymkode: 5b900...88b 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Jeg er også kvinne, og forstår han veldig godt. Sex på andre date er helt utelukkende for min del. Du har funnet en mann som du virkelig bør ta vare på, for han ønsker å bli kjent med deg først. Sex skjer når det føles naturlig, og forelskelsen har begynt å komme sterkt frem. Anonymkode: 2c60d...c73 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 Det kan være at det er noe han gruer seg for, altså noe av det du lister opp, men det kan også være at han ønsker å vise at han er seriøs, han tenker at du vil like ham for det. Han kan også være akkurat som mange av oss kvinner, vi som synes det er fint å bli godt kjent først. Tror ikke menn og kvinner er så fryktelig forskjellige. Anonymkode: c99e1...29d 2 2
Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 Jeg tenker at man må ha respekt for andres grenser. Det at han ikke er klar betyr ikke nødvendigvis annet enn at han han ike er klar enda. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 Men hvis han sliter med noe av de sexuelt du nevner, ville du da dumpet han? jeg tenker at det kan være noe så enkelt som prestasjons angst og at han vil bli tryggere på deg så han blir tryggere på seg selv også Anonymkode: 18bd4...c3c 1
Snok1 Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 (endret) sicario skrev (10 timer siden): Ja. Det er normalt. Hvor er det normalt? Det som er normalt er å prøve seg fram raskest mulig for å se om det er verd å investere tid og følelser. Endret 18. mai 2023 av Snok1 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Jeg hadde vært skeptisk til en som ville vente med sex nettopp av de grunnene du nevner, TS. Hadde nok ikke orket det og avsluttet datingen. Anonymkode: 64278...423
GrønnNellik68 Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde vært skeptisk til en som ville vente med sex nettopp av de grunnene du nevner, TS. Hadde nok ikke orket det og avsluttet datingen. Anonymkode: 64278...423 Damer er rare. Først er det aldri sex før etter 3-5 dater hvis du søker noe seriøst. Her har du en mann som ser deg som noe annet enn et sex objekt … nei men se da er damene der igjen og mener han ikke er noe å samle på. Blir det noen gang riktig for damer?😂😂 men morsomme er dere i hvertfall. Du har møtt en flott mann i mine øyne ts. De der vokser ikke på trær. Mye bedre med sex med noen en har følelser for en å bare må ha det for å ha det. 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden): Damer er rare. Først er det aldri sex før etter 3-5 dater hvis du søker noe seriøst. Her har du en mann som ser deg som noe annet enn et sex objekt … nei men se da er damene der igjen og mener han ikke er noe å samle på. Blir det noen gang riktig for damer?😂😂 men morsomme er dere i hvertfall. Du har møtt en flott mann i mine øyne ts. De der vokser ikke på trær. Mye bedre med sex med noen en har følelser for en å bare må ha det for å ha det. Eller at vi har erfaring med at mannen vil vente fordi han har ereksjonssvikt eller kun er interessert i vennskap. Å tvinge seg til å vente selv om man har lyst, og tiltrekningen er der, fremstår som veldig merkelig når man er over 18 år. Anonymkode: 928e1...c56 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #15 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde vært skeptisk til en som ville vente med sex nettopp av de grunnene du nevner, TS. Hadde nok ikke orket det og avsluttet datingen. Anonymkode: 64278...423 Så du vil heller ha sex med en hel Haug med folk du ikke kjenner eller har følelser for? Hvorfor? Anonymkode: 5b900...88b 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #16 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller at vi har erfaring med at mannen vil vente fordi han har ereksjonssvikt eller kun er interessert i vennskap. Å tvinge seg til å vente selv om man har lyst, og tiltrekningen er der, fremstår som veldig merkelig når man er over 18 år. Anonymkode: 928e1...c56 Ja, mye bedre å ligge rundt, og basere et forhold på hvor godt ligget er….. 🙃 Anonymkode: 5b900...88b 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 18. mai 2023 #17 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller at vi har erfaring med at mannen vil vente fordi han har ereksjonssvikt eller kun er interessert i vennskap. Å tvinge seg til å vente selv om man har lyst, og tiltrekningen er der, fremstår som veldig merkelig når man er over 18 år. Anonymkode: 928e1...c56 Selvsagt kan det være problemer men kan være så mye annet og. Liker man noen så respekterer man at en mann vil vente og. Vi forventer jo at de bestandig skal respektere oss hvis vi vil vente. Det må gå begge veier og det handler om respekt for noen man liker. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #18 Skrevet 18. mai 2023 Normalt.. er dette normalt og bla bla bla. Hvorfor må forholdet ditt følge standarden? Er du suuur fordi han ikke vil ligge med deg? Hadde du satt mer pris på om han har ligget rundt med alle jentene han møtte og selger seg selv billig? Herlighet. Kvinner. Ingenting blir bra nok. Hilsen dame 32 år. Anonymkode: e6d22...165 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 18. mai 2023 #19 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du vil heller ha sex med en hel Haug med folk du ikke kjenner eller har følelser for? Hvorfor? Anonymkode: 5b900...88b Enig i den jeg foretrekker heller å vente. Klarer meg supert uten sex uansett. 1
GrønnNellik68 Skrevet 18. mai 2023 #20 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Normalt.. er dette normalt og bla bla bla. Hvorfor må forholdet ditt følge standarden? Er du suuur fordi han ikke vil ligge med deg? Hadde du satt mer pris på om han har ligget rundt med alle jentene han møtte og selger seg selv billig? Herlighet. Kvinner. Ingenting blir bra nok. Hilsen dame 32 år. Anonymkode: e6d22...165 😂ja det var akkurat det jeg og tenkte. Det blir aldri bra nok. Jeg lurer på hvordan mannen er til de som ikke ser skogen for røde flagg over alt😂 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå