Majer Skrevet 19. mai 2023 #41 Skrevet 19. mai 2023 miamusen skrev (20 timer siden): Wow- her var det ekstremt mye fordømmelse fra dere som kaller dere for liberale og inkluderende!! jeg er alt det motsatte av alt som nevnes på listene over her! ung kvinne høyt utdannet høy iq (testet til 135) har faktisk lest Bibelen (og Koranen) gift med en muslim -så vet ikke om det klassifiserer som rasist akkurat bor i byen drikker ikke alkohol kunst og kultur interessert god økonomi og god økonomiforståelsen uten å ha arvet dette. Bidrar til samfunnet både med mye skatt og frivillig arbeid.. Men selvfølgelig- jeg stemmer FrP og må jo da etter definisjonen være søppel… Har du virkelig så høy IQ vet du hva stereotyper og statistikk er. Hilsen en med høy IQ. Selvsagt skrev (18 timer siden): Kvinner med høy IQ stemmer ofte Høyre, FRP eller Venstre. De forstår vel litt mer av f.eks. hvordan rikdom skapes, noe jeg blant annet har tatt opp her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1643565-egner-ikke-kvinner-seg-for-næringslivet-venstresiden-skatter-og-næringsliv-…/#comments Spør deg heller selv hvordan det å stemme på et parti som vil innføre Venezuela-tilstander kan bidra til et bedre samfunn: https://youtu.be/BzdDMtk5rV8?t=1402 Har du statistikk på det? Det siste du kommer med er usaklig. Da kan man si at høyresiden vil innføre russiske tilstander ved å ha en sterk elite og fjerne konkurranse. 2
K.B. Skrevet 19. mai 2023 #42 Skrevet 19. mai 2023 miamusen skrev (22 timer siden): Wow- her var det ekstremt mye fordømmelse fra dere som kaller dere for liberale og inkluderende!! jeg er alt det motsatte av alt som nevnes på listene over her! ung kvinne høyt utdannet høy iq (testet til 135) har faktisk lest Bibelen (og Koranen) gift med en muslim -så vet ikke om det klassifiserer som rasist akkurat bor i byen drikker ikke alkohol kunst og kultur interessert god økonomi og god økonomiforståelsen uten å ha arvet dette. Bidrar til samfunnet både med mye skatt og frivillig arbeid.. Men selvfølgelig- jeg stemmer FrP og må jo da etter definisjonen være søppel… Kan jeg spørre hvorfor du stemmer FrP? det er jo et parti som er på odds med mange av de tingene du nevner. 3
K.B. Skrevet 19. mai 2023 #43 Skrevet 19. mai 2023 Pilleville skrev (4 timer siden): Fordi deres politikk er den eg er mest enig i. Grunn nr ein er at vi nærmer oss Sverigetilstander og vi spyr ut til utlandet med poenger det er null kontroll over. Det var ikke så lett å forstå, kan du utdype litt? 1
Ænema Skrevet 19. mai 2023 #44 Skrevet 19. mai 2023 og ikke uventet. jeg har blokkert halve trådens svarere. ap og mpg folk har en tendens til å tro de er perfekte eksemplarer av menneskerasen. varme og inkluderende. 3 1
Pilleville Skrevet 19. mai 2023 #45 Skrevet 19. mai 2023 K.B. skrev (6 timer siden): Det var ikke så lett å forstå, kan du utdype litt? De vil ha strengere regler i innvandringspolitiske, begrense familieinnvandring,begrense bistand. Les partiprogrammet. Har du hørt om svenske tilstander. Polititjenestemenn kommer til kort. 4
Pilleville Skrevet 19. mai 2023 #46 Skrevet 19. mai 2023 Spitzy skrev (8 timer siden): Sverigetilstander 😅 er så morsomt når Sylvi listaug, som sannsynligvis aldri har vært i groruddalen uttaler seg om tilstandene i groruddalen. Som hvit kvinne tør jeg visst ikke gå ut etter klokken 21, fordi jeg er redd for og bli ranet, knivstukket osv. bodd her i 48 år, og aldri opplevd noe rør her og er ute etter klokken 21 minst 5 dager i uken. Det er bare jug og skremsel. Folk på bygda biter på. I mangen innvandrerfamilier har jentene strenge regler mens guttene får frie tøyler og foreldrene tør nesten ikke sei de imot. Desse lager masse bråk på skule, vert med i gjenger, driv med kriminalitet. Samfunnet bruker millioner på disse. 4 3
Fru Uperfekt Skrevet 19. mai 2023 #47 Skrevet 19. mai 2023 Belinda B skrev (På 17.5.2023 den 22.50): Hva kjennetegner FRP-velgere basert på deres erfaringer/synspunkter? Min erfaring er at de er like forskjellige som folk flest 3
Spitzy Skrevet 19. mai 2023 #48 Skrevet 19. mai 2023 Pilleville skrev (4 minutter siden): I mangen innvandrerfamilier har jentene strenge regler mens guttene får frie tøyler og foreldrene tør nesten ikke sei de imot. Desse lager masse bråk på skule, vert med i gjenger, driv med kriminalitet. Samfunnet bruker millioner på disse. Tredje eller fjerde generasjon? Bråk på skole, gjenger og kriminalitet har alltid eksistert, og noen vil alltid falle utenfor. Ja, samfunnet bruker millioner på mye rart. Føler « innvandrerjentenr», døtre av mine venner som har foreldre som vandret inn , har det ganske så fritt. Skillet er heller at tredjegenerasjons innvandrer er litt mer opptatt av og jobbe og spare og få høyere karakterer enn « helnorske «. Ellers er det ganske likt. på 70- 80 tallet var det litt mer slik du beskriver kjønnsrollene i en søskenflokk, men overhodet i familien var far, ikke sønnene. 1
droopy Skrevet 19. mai 2023 #49 Skrevet 19. mai 2023 Majer skrev (9 timer siden): Har du virkelig så høy IQ vet du hva stereotyper og statistikk er. Hilsen en med høy IQ. Har du statistikk på det? Det siste du kommer med er usaklig. Da kan man si at høyresiden vil innføre russiske tilstander ved å ha en sterk elite og fjerne konkurranse. Har du høy IQ? Sorry men det virker ikke slik på det du skriver overalt her på kvinneguiden Høyresiden ønsker da det motsatte og øke konkurransen på absolutt alt (noe jeg ikke er enig i for øvrig) 1 1
K.B. Skrevet 19. mai 2023 #50 Skrevet 19. mai 2023 Pilleville skrev (3 timer siden): De vil ha strengere regler i innvandringspolitiske, begrense familieinnvandring,begrense bistand. Les partiprogrammet. Har du hørt om svenske tilstander. Polititjenestemenn kommer til kort. Så du tror på Eurabia "teorien" ?
Pilleville Skrevet 19. mai 2023 #51 Skrevet 19. mai 2023 K.B. skrev (44 minutter siden): Så du tror på Eurabia "teorien" ? Nei men trur på strengere invandringspolitikk 4
K.B. Skrevet 19. mai 2023 #52 Skrevet 19. mai 2023 Pilleville skrev (1 time siden): Nei men trur på strengere invandringspolitikk Basert på hva? Tror du "svenske tilstander" er fordi innvandrerne er mindre verdt en deg og at disse innvandrerne ene og alene er ansvarlig for tilstand i Svenske förorter? 3
Gjest goldlion Skrevet 19. mai 2023 #53 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Lav/ingen utdanning. Biff, “bærné” og pepsi max. Charterturer, mye TV-titting og åpner sjeldent bøker. Røyker gjerne. Sladrer mye om andre. (Satt på spissen, ment som humor, men er nøyaktig en slik på jobben som er FRP-frelst) Endret 20. mai 2023 av goldlion
Spitzy Skrevet 20. mai 2023 #55 Skrevet 20. mai 2023 Pilleville skrev (3 timer siden): Nei men trur på strengere invandringspolitikk Har vi hatt innvandring til Norge de siste 30 årene?
Pilleville Skrevet 20. mai 2023 #56 Skrevet 20. mai 2023 K.B. skrev (11 timer siden): Basert på hva? Tror du "svenske tilstander" er fordi innvandrerne er mindre verdt en deg og at disse innvandrerne ene og alene er ansvarlig for tilstand i Svenske förorter? Ikkje mindre verdt men står for store deler av kriminaliteten. Koster samfunnet stooore summer. Kan heller bruke peng på eldre 1
K.B. Skrevet 20. mai 2023 #57 Skrevet 20. mai 2023 Pilleville skrev (4 minutter siden): Ikkje mindre verdt men står for store deler av kriminaliteten. Koster samfunnet stooore summer. Kan heller bruke peng på eldre Ok, det var akkurat det jeg mistenkte, du forstår ikke samfunnsøkonomi på en macro skala. Er du for lengre og strengere fengselsstraffer? 1 1
Bombasi Skrevet 20. mai 2023 #58 Skrevet 20. mai 2023 3 typer: 1) Eldre som ikke aner hva FrP egentlig står for, og gjerne pensjonister/uføre som egentlig er imot FrPs politikk uten å vite det, men som stemmer FrP fordi FrP ønsker å begrense innvandring. 2) Velstående som av ulike grunner ikke liker Høyre, men som ønsker Høyrepolitikk, herav at rike blir ivaretatt, velferden reduseres og forskjellene øker. 3) De få som vet hva FrP står for og faktisk ønsker FrP-politikk. 3 1
Gjest UføreKaren62 Skrevet 20. mai 2023 #59 Skrevet 20. mai 2023 Naver, jobber som vikar, lav eller ingen utdanning. Spiser mye ultraprossesert mat, drikker sukkerfri brus og alkohol. Røyker kanskje. Aktiv i innvandringsdebatten, ønsker mindre innvandrere og mener "Norge er for normenn" samtidig som mennene tyr til Thailandske eller Filippinske koner etter flere år i ensomheten. Fordommer mot homofile som stifter familie eller de som er født i feil kropp. Mener barn skal oppdras av skole og barnehage. Mener barn ikke skal lære om andre kulturer eller ulike familiesammensetninger i skole og barnehage for det gjør de usikker. Hater folk med elbil og ønsker de vondt.
Wednesday Addams Skrevet 20. mai 2023 #60 Skrevet 20. mai 2023 Just now, UføreKaren62 said: Aktiv i innvandringsdebatten, ønsker mindre innvandrere og mener "Norge er for normenn" samtidig som mennene tyr til Thailandske eller Filippinske koner etter flere år i ensomheten. Fantastisk bra oppsummert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå