Gå til innhold

Middelaldrende menn, hva gjør dere på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser  i innlegg og kommentarer at det må være en del middelaldrende menn her, enten om det er kyniske kommentarer til folk som er i fortvilet kjærlighet/eller fanget i *jomfruhelvetet*, diverse samfunnsdebatter. Ofte den sure tonen bare halvgamle gubber kan. Incels og rødpilleforekjempere 😁 Er middelaldrende mann selv. Bare lurer på, hva gjør dere på KG? 

Anonymkode: f68d6...717

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 45 så denne er vel til meg. VGD ble lagt ned, Fridiskusjon.no er betydelig bedre enn KG men har mindre aktivitet.  Derfor er jeg her. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er trygdet, singel, barnløs og venneløs. Så bruker mye tid på nettforumer. 

Anonymkode: b92ab...785

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er trygdet, singel, barnløs og venneløs. Så bruker mye tid på nettforumer. 

Er du incel? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Kan du drite i 

Anonymkode: 549e0...3ed

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kg er det eneste forumet det fremdeles er noenlunde liv i. Diskusjon.no er fraflyttet og utdatert, den originale nakenprat er lagt ned og som sagt, her er det fremdeles liv og mulig å ha en opphetet og anonym debatt. Så da har kg blitt et samlingssted for oss som liker å trolle litt og ha useriøse debatter 😊

Anonymkode: 71c3d...d23

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du incel? 😁

Jeg vet ikke. For jeg vet ikke om jeg ønsker sex. 

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neinei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du drite i 

Finner frem dopapir

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du drite i 

Kan eller skal?

Anonymkode: 43d19...e4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er i samme bås egentlig, bare lei av folk, vet ikke hva jeg vil. Alle rundt meg har egen familie, karriere osv... 

Anonymkode: 9ee89...87e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kg er det eneste forumet det fremdeles er noenlunde liv i. Diskusjon.no er fraflyttet og utdatert, den originale nakenprat er lagt ned og som sagt, her er det fremdeles liv og mulig å ha en opphetet og anonym debatt. Så da har kg blitt et samlingssted for oss som liker å trolle litt og ha useriøse debatter 😊

Anonymkode: 71c3d...d23

Det et beroligende å tenke på at en del bare er noen som tuller å ikke genuine folk.  

Anonymkode: b94ca...101

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ser  i innlegg og kommentarer at det må være en del middelaldrende menn her, enten om det er kyniske kommentarer til folk som er i fortvilet kjærlighet/eller fanget i *jomfruhelvetet*, diverse samfunnsdebatter. Ofte den sure tonen bare halvgamle gubber kan. Incels og rødpilleforekjempere 😁 Er middelaldrende mann selv. Bare lurer på, hva gjør dere på KG? 

Jeg er nok en av disse halvgamle gubbene som liker samfunnsdebatter og litt forskjellig, men håper jo at noen sier ifra om jeg ikke oppfører meg ordentlig :) 

Skrevet

Ble oppmerksom på KG etter en episode av Trygdekontoret for mange år siden. 
Sjekket det ut, og har vel bare blitt hengende her. 
Kjeder meg lett og dette er et sted å slå ihjel en halvtime her og der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 22.15):

Du kan kanskje begynne med å fortelle selv hvorfor du er her?

Anonymkode: 0f785...14d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men om alle dere som synes fri diskusjon er bedre faktisk deltok der, ville det jo ha blitt mer aktivitet der. Hvorfor kommer dere hit?

Anonymkode: 29fae...6a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan kanskje begynne med å fortelle selv hvorfor du er her?

Anonymkode: 0f785...14d

For the drama

Skrevet

jeg er dame. og jeg er her for her er det liv. hadde vært utrolig kjedelig her uten mannfolk. så er glad de er her jeg. ingen vet om ab er menn eller damer som troller. så ikke legg skylden på menn 

• Liker 1
Skrevet

Har spørt meg  selv om det samme =P

Er i starten av de 40. Har bare vært endel som engasjerer meg her i det siste. Føler ikke jeg har enormt å bidra med,men litt gøy av og til med forum. Endel tid å slå ihel på jobben. innimellom. Lett å dra fram mobilen... 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Ænema skrev (11 minutter siden):

jeg er dame. og jeg er her for her er det liv. hadde vært utrolig kjedelig her uten mannfolk. så er glad de er her jeg. ingen vet om ab er menn eller damer som troller. så ikke legg skylden på menn 

Jeg synes ikke de som skriver noe veldig provoserende, bare for å få reaksjoner, bidrar til noe liv. De synes jeg bare er utrolig kjedelige og triste. Polarisering får meg til å sovne. Så de mennene - og kvinnene, men jeg mistenker at det er flest menn - kan gjerne holde seg borte. Innsiktsfulle og gjennomtenkte innlegg fra begge kjønn derimot, er velkomne! 

Anonymkode: dc3ba...eda

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...