Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Jeg merker av og til at det små klør/er irritert rundt endetarmsåpningen:/ Jeg merker derimot ikke noe i underlivet forøvrig. Hva kan dette være??
Gjest baby-E Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Jeg er ingen lege, men jeg tittet litt rundt på nettet og fant dette: Kløe rundt endetarmsåpningen kan skyldes for mye eller for lite vasking, mark, sopp, eksem, kontaktallergi, psoriasis, kreft, at det siver avføring, kjønnsvorter, hemoroider eller utflod fra skjeden. Kanskje det er greit å ta seg en tur til legen så du får sjekket det ut..
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 Begynner nesten å klø bare av å lese innlegget ditt jeg, Baby
monkeyfairy Skrevet 7. januar 2006 #4 Skrevet 7. januar 2006 Har kløe der selv i ny og ne....skikkelig irriterende. Det beste, har jeg funnet ut, er å ikke klø (da klør det bare mer). Til slutt gir det seg :o) Gå på apoteket og spør etter krem som funker mot kløe, som eurax. Funker kanskje hvis du ikke klarer å la være å klø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå