Iselinberg Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Skriver dette innlegget fordi jeg lurer på om noen andre kan ha kjent på det samme. Jeg har en bestevenninne som er veldig nære meg og jeg henne. Hver gang hun er med noen andre og hygger seg eller poster bilde av det så blir jeg små sjalu. Ikke fordi hun ikke får ha andre venner, men jeg er redd hun skal bli bedre venn med noen andre og glemme meg eller hygge seg mer med noen andre. Har noen hatt samme tanker før om en god venn? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Du bør nok begynne å tenke tanken på at denne venninnen ikke bør være den eneste venninnen din. Med årenes løp så vil dere skifte skoler, interesser og venninnegjenger. Har du kun en venninne du skal lene deg på så kommer du til å bli skuffet utallige unødvendige ganger. Anonymkode: 1cd94...a23
Iselinberg Skrevet 17. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør nok begynne å tenke tanken på at denne venninnen ikke bør være den eneste venninnen din. Med årenes løp så vil dere skifte skoler, interesser og venninnegjenger. Har du kun en venninne du skal lene deg på så kommer du til å bli skuffet utallige unødvendige ganger. Anonymkode: 1cd94...a23 Enig, men tror kanskje det har å gjøre med at jeg er usikker på meg selv. At jeg tenker at jeg ikke er god nok.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Helt normalt å føle det litt sånn. Vi mennesker vil jo ikke miste det vi er glad i. Så det er frykt for det som ligger bak. Ganske normalt. Ellers er jeg enig at man må ha flere «ben» å gå på for det er kjipt å være helt avhengi av en person og ting forandrer seg. Prøv å pleie andre vennskap samtidig som du har bestevennen din😊 Anonymkode: e87fe...ecc 2 2
Iselinberg Skrevet 17. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt normalt å føle det litt sånn. Vi mennesker vil jo ikke miste det vi er glad i. Så det er frykt for det som ligger bak. Ganske normalt. Ellers er jeg enig at man må ha flere «ben» å gå på for det er kjipt å være helt avhengi av en person og ting forandrer seg. Prøv å pleie andre vennskap samtidig som du har bestevennen din😊 Anonymkode: e87fe...ecc Det høres klokt ut
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Hadde det likt, bare at nå er vi ikke bestevenner mer. Hun valgte andre og nå kjenner jeg stikk av sorg av å bli glemt og ikke verdsatt. Snapper av at hun koser seg og jeg blir aldri invitert. Heldigvis har jeg to andre gode venner, men det gjør vondt ja. Anonymkode: 1e92a...460 1
Iselinberg Skrevet 19. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 23.49): Hadde det likt, bare at nå er vi ikke bestevenner mer. Hun valgte andre og nå kjenner jeg stikk av sorg av å bli glemt og ikke verdsatt. Snapper av at hun koser seg og jeg blir aldri invitert. Heldigvis har jeg to andre gode venner, men det gjør vondt ja. Anonymkode: 1e92a...460 Det må være skikkelig vondt, håper de to andre er gode venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå