AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Jeg synes studiet er vanskelig innimellom og fikk E på en eksamen 😭 Jeg lurer på om jeg skal slutte eller fortsette - blir man spurt om å vise karakterene fra studiet? Skammer meg over E, men jeg gjør det virkelig ikke bra på eksamenen - synes det er vanskelig å drøfte feks 😥 Anonymkode: 3bd78...553 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Nei, ingen bryr seg om karakterene. Med den utdanningen er det arbeidserfaring fra forsvar/beredskap/sikkerhet som er viktig. Anonymkode: 875b1...007 4 1
ajarRun Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg synes studiet er vanskelig innimellom og fikk E på en eksamen 😭 Jeg lurer på om jeg skal slutte eller fortsette - blir man spurt om å vise karakterene fra studiet? Skammer meg over E, men jeg gjør det virkelig ikke bra på eksamenen - synes det er vanskelig å drøfte feks 😥 Anonymkode: 3bd78...553 Bare vent til mot slutten og så ta eksamen på nytt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Ikke nødvendig å ta toppkarakterer. Men hvis du har mange D og E er det litt rødt flagg. Anonymkode: 8ce37...c79
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Drøfting er jo en øvelse for å analysere, det er relativt viktig å mestre dette, per nå så har du dårlig faglig forståelse om du får en E. Du må jobbe med dine svakheter faglig og vurdere å gå opp til ny eksamen, du trenger ikke å slutte fordi… Anonymkode: 66a66...150
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Det studiet i seg selv gir deg ikke jobb, det er det du har i tillegg som kvalifiserer deg for jobb, og så ser man på karakteren i andre rekke., Anonymkode: b328b...905 3
Majer Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Erfaring er viktig og hvilke studier du har kombinert det med har og mye å si. Karakterer fra første år teller gjerne mindre enn siste året og.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 Hvor langt har du kommet? Jeg tar også den bacheloren og er ferdig med internasjonal kriseledelse- eksamen. Den var dritvanskelig å finne pensum om, og jeg gruer meg til å få svaret. Anonymkode: 3e088...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor langt har du kommet? Jeg tar også den bacheloren og er ferdig med internasjonal kriseledelse- eksamen. Den var dritvanskelig å finne pensum om, og jeg gruer meg til å få svaret. Anonymkode: 3e088...bf8 Jeg skal ha eksamen i Krisekommunikasjonsledelse om en uke. Går du på Nord universitetet? Jeg går på Høgskolen Innlandet. Håper du får god karakter på eksamenen 😊❤️ Anonymkode: 3bd78...553 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 Takk for svar alle sammen. Jeg har fått B og C på eksamene i høst, ble mildt sagt forskrekket av en E. Og veldig trist ettersom at gjennomsnittlig karakter var B. Jeg er faktisk blant de fem dårligste i en klasse på over 100. 😥 Jeg har bedt om tilbakemelding på karakteren. Jeg skrev 18 ord for mye, det var maks 3000 og jeg endret teksten i siste øyeblikk som gjorde at det ble for mange ord. Jeg håper at dette er den vesentlige grunnen for at jeg fikk E. Men, forhåpentligvis går resten av eksamenene bra. Hvis karakteren E består tar jeg konteeksamen senere. Hilsen ts. Anonymkode: 3bd78...553
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal ha eksamen i Krisekommunikasjonsledelse om en uke. Går du på Nord universitetet? Jeg går på Høgskolen Innlandet. Håper du får god karakter på eksamenen 😊❤️ Anonymkode: 3bd78...553 Jeg går også der, ferdig med 2. Året 😊 masse lykke til til deg også! ❤️ Anonymkode: 3e088...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor langt har du kommet? Jeg tar også den bacheloren og er ferdig med internasjonal kriseledelse- eksamen. Den var dritvanskelig å finne pensum om, og jeg gruer meg til å få svaret. Anonymkode: 3e088...bf8 Ikke meg du siterer, men jeg hadde også den eksamenen nå (HINN) og jeg synes ikke det var så vanskelig å finne relevant pensum.. Nå spørs det kanskje litt på hvilken oppgave du valgte, men det stod en del i hovedbøkene om begge emnene + veldig mye bra i ulike artikler på pensumlista hvis du har fulgt leseplanen sånn noenlunde underveis 🤓 Til TS: Du kan alltids ta opp igjen eksamen - øv deg på drøfting og se på tidligere eksamensbesvarelser hvis det er tilgjengelig, så får du en pekepinn på hvordan en god drøfting skal se ut 😊 Anonymkode: d9211...702 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke meg du siterer, men jeg hadde også den eksamenen nå (HINN) og jeg synes ikke det var så vanskelig å finne relevant pensum.. Nå spørs det kanskje litt på hvilken oppgave du valgte, men det stod en del i hovedbøkene om begge emnene + veldig mye bra i ulike artikler på pensumlista hvis du har fulgt leseplanen sånn noenlunde underveis 🤓 Til TS: Du kan alltids ta opp igjen eksamen - øv deg på drøfting og se på tidligere eksamensbesvarelser hvis det er tilgjengelig, så får du en pekepinn på hvordan en god drøfting skal se ut 😊 Anonymkode: d9211...702 Takk. Det verste er at jeg syntes at eksamenen gikk greit og forventet en B eller C 🙈😭 Jeg lurer på om jeg har fått kraftig trekk for at jeg hadde for mange ord, eller om jeg rett og slett har vist for liten forståelse for faget. Hvis det er det siste så svir det 😥 Hilsen ts. Anonymkode: 3bd78...553
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg går også der, ferdig med 2. Året 😊 masse lykke til til deg også! ❤️ Anonymkode: 3e088...bf8 Tusen takk ❤️❤️❤️ Hadde du noen spennende valgemner i år? Anonymkode: 3bd78...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå