Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 hvilken ansiktskrem er bra i denne kulden jeg bor i for tiden? Føler huden min ikke takler denne kulden så bra. Hver dag minst 12 grader ute.. Noen som vet om bra kremer? huden min får ofte tørre partier! Men kviser på haken..
Malama Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 En fet en... Og om den inneholder vann (noe svæææææææært mange gjør) så ta den på senest en halv time før du skal ut, så vannet fordamper, ellers gjør det mer skade enn godt. Dessverre har jeg kke tips om noen spesiell... Jeg opplever ikke så mange kuldegrader her på vestlandskysten...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 jeg bruker sans soucis sin krem. den er fet og kan brukes som kuldekrem. så får jeg kjempemyk hud av den så den anbefaler jeg på det varmeste
Gjest Sabia Skrevet 8. januar 2006 #4 Skrevet 8. januar 2006 Vet at Volare har en krem de kaller kombikrem, den er bla kuldekrem.
Julie Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/3527416.html Litt om bruk av kuldekrem. Julie
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Ceridal lipogel eller Avene Cold creme!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 jupp-nå har jeg shoppet avene kulde krem! kan jo rive av hudflak ,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå