AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg er ca 9/10 dpo og fikk en svaaak strek innen tidsfristen i morges. Samtidig leser jeg at mange får skyggestreker på disse testene. Tok to tester til ila dagen (😅) og fikk samme resultat; svak strek før 5 min var gått. Er det noen her som har erfaring med testene og vil dele med meg? Eller er det sannsynlig at jeg faktisk er gravid siden alle tre er (svakt) positive? Anonymkode: baf7c...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 Hvis alle har strek er du gravid. Falsk positiv er faktisk ytterst sjeldent, og de fååå som opplever det leser du nok om her. Det er også forskjell på falsk strek/«skyggestrek» og kjemisk, som kan være vanskelig å skille, dermed skylder folk på dårlig test for eksempel. Brukte de selv og fikk verdens svakeste strek 11dpo to ganger på samme dag. Babyen er nå 7 måneder. Anonymkode: def09...ed1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Del Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis alle har strek er du gravid. Falsk positiv er faktisk ytterst sjeldent, og de fååå som opplever det leser du nok om her. Det er også forskjell på falsk strek/«skyggestrek» og kjemisk, som kan være vanskelig å skille, dermed skylder folk på dårlig test for eksempel. Brukte de selv og fikk verdens svakeste strek 11dpo to ganger på samme dag. Babyen er nå 7 måneder. Anonymkode: def09...ed1 Takk for svar❤️ Anonymkode: baf7c...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg brukte ikke strimmel, men vanlig test da. Husker ikke hvor mange dpo jeg var når jeg fikk positiv test, men den var megasvak. Var gravid 😄 Anonymkode: 0dcc4...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå