Gjest gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Noen med tips for å få strammere rompe? uten trenings studio (noe som funker) er ellers slank, men rompen irriterer meg masse, den er ikke pen
blaise Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Mine råd for sprett rumpe er utfall, med eller uten vekter. Gå trapper. Knebøy og englehopp. Englehopp svir skikkelig i rumpa. Starter du med rumpe øvelser i dag, og fortsetter ca.3 ganger i uka, vil du garantert ha spenstig rumpe til sommeren kommer. Og alle disse øvelsene kan du gjøre hjemme. Bare ha tolmodighet så skal du se. Lykke til
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 8. januar 2006 #4 Skrevet 8. januar 2006 Kanskje det samme som spensthopp? Altså; du sitter nesten nede på huk og så hopper du så høyt du kan opp. Det tar på rumpa, ja..og i tillegg kondisjonen Knebøy og utfall er de beste øvelsene til å få fin og spretten rumpe! Jeg har gått til innkjøp av manualer,så bruker de når jeg gjør øvelsene. Knebøy: Stå vanlig med beina litt fra hverandre. Bøy deg ned som om du skal sette deg på en stol-så langt ned du kan,men ikke bare "dump" ned. Så opp igjen...15 reps og 3 sett/3 ganger i uka, og 4 forskjellige øvelser(gjerne varier slik at kroppen får utfordringer) så vil du nok merke resulateter,ja!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Blir man kvitt cellulitter på denne måten?? Har cellulitter på rumpa og bak lårene..
Gjest Malina Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Celluitter/appelsinhud kan man ha selv om man er slank...det er vel en slags fettansamling i vevet som oftest oppstår på lårene,rumpe hod kvinner. Du kvitter deg ikke med dette ved å trene oppstrammende øvelser- da må du ihertfall holde på leeenge!! Du bør heller jobbe med å få ned fett% din. Spis sunt(fiber, karbs m/lav GI, sunt fett(umettet), proteiner) Tren kardio for å få fart på fettforbrenningen og blodsirkulasjonen- det kan være rask gange, løping, step eller hoppe tau osv. For eks kan du trene styrke(konsentrere deg spes om problemområdene) 3 ganger i uka og ta en kardio-økt etterpå. Men kostholdet er VELDIG viktig om du vil ned i fett% Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Noen forslag til hva vi med dårlige knær skal gjøre for å få sprettrompe? Jeg har hypermobile knær og har funnet ut at utfall ikke er det helt store...
Gjest Malina Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Noen forslag til hva vi med dårlige knær skal gjøre for å få sprettrompe? Jeg har hypermobile knær og har funnet ut at utfall ikke er det helt store... ← Ellipsemaskin?? Vet ikke om det kan være noe når man har løse ledd. Tenkte at det ikke belaster leddene,så det kan kanakje være noe...Kan du løpe/spinning? Det er kondisjonstrening som gir fin sprettrumpe!
Gjest TomKrus Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Lær deg noen enkle sparketeknikker og tren på statiske spark. Altså, spark så høyt du klarer, og hold beinet i utstrakt posisjon i 20-30 sekunder. Trekk beinet inn til kroppen igjen, og hvil i 20 sekunder og gjenta. Kampsportrumper er fine rumper.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Pilates har en del fine øvelser for rumpe og lår!
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #11 Skrevet 22. januar 2006 Ang spark: Kjenner ei som gikk på TaeBo trening i usa og hun sa at det virkelig var effektivt for hele kroppen, du kan kjøpe video på nett og lære deg de øvelsene som går spesielt på rumpe/ben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå