AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Fitbit min ble ødelagt i går og nå skal jeg kjøpe meg en ny klokke. mye dere noen tips ? Jeg liker å følge med på skritt ellers ikke så mye. Hadde Fitbit charge 4 Anonymkode: beef7...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) Synd du er anonym... Ta kontakt på PM da det er ikke er lov med kjøp og salg her på KG. Jeg har en ekstra Garmin Vivoactive HR. Jeg kjøpte ny telefon og fikk med en Samsung Galaxy Watch4 med på kjøpet. Veldig fornøyd og har haugevis med funksjoner, men den er nokså dyr. Ettersom du er mest interessert i antall skritt så kan du finne svært billige "smart-klokker". Endret 17. mai 2023 av 911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. mai 2023 #3 Del Skrevet 17. mai 2023 Garmin Instinct 2 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Del Skrevet 17. mai 2023 Ville gått for Garmin-klokke Anonymkode: 0259e...50e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 18. mai 2023 #5 Del Skrevet 18. mai 2023 Jeg synes det er mye tull med Fitbit. Jeg hadde en Charge 3, skjermen på den ble ødelagt kort tid etter garantien var utgått. Har nå Charge 5 og det mye tull med varslinger som noen ganger fungerer andre ganger ikke. Klokken følger ikke de innstillingene jeg har gjort i appen og virker noen ganger å leve sitt eget liv. Teller skritt når den ikke skal. Mange ganger gir den ikke beskjed om at det er lite strøm som medfører at klokka skrur seg av og ikke logger treningen. I helga logget den ikke trening i det hele tatt, selv om det var strøm på klokken. Irriterende. Kanskje vurdere noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 18. mai 2023 #6 Del Skrevet 18. mai 2023 Ville valgt noe annet enn Fitbit. Fikk oppgradert fra Sense til Sense2 for ikke lenge siden, stor skuffelse. Også hatt to Versa 3 klokker som har gått i svart ila få mnd, hvor jeg fikk erstatningsprodukt. Dette er altså det 4. Fitbit produktet jeg har hatt på kort tid. Dessverre tilbyr ikke Fitbit penger tilbake, da hadde jeg selvsagt valg det og gått over til noe annet. Hos dem får du valget mellom 50 % på et annet produkt (hvor de godkjenner reklamasjonen) eller samme vare som du har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Del Skrevet 18. mai 2023 Som flere andre her skriver, så ville jeg ikke ha kjøpt Fitbit. Jeg har en Fitbit Sense nå, men er ikke fornøyd. Pulstellingen slutter å virke når jeg kommer litt opp i puls, og viser bare to streker isteden. Neste gang kommer jeg ti å kjøpe et annet merke. Anonymkode: d67d1...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fitbit min ble ødelagt i går og nå skal jeg kjøpe meg en ny klokke. mye dere noen tips ? Jeg liker å følge med på skritt ellers ikke så mye. Hadde Fitbit charge 4 Anonymkode: beef7...010 Da min fitbit var 1,5 år fikk den fuktskade. Hadde kjøpt den på power, og dro innom dit. Fikk direktenummer til fitbit sin kundeservice. Forklarte hendelsen på telefon, og fikk umiddelbart tilsendt lenke på Mail hvor jeg kunne få tilsvarende ny klokke, eller 50% rabatt på en valgfri klokke. Så mulig du kan ta en telefon og høre? 😊 må si det var super kundeservice for min del 👌🏻 Anonymkode: 2d2f7...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Del Skrevet 18. mai 2023 Jeg har min andre charge 5. Den første sluttet å fungere og da fikk jeg ny fra Fitbit. Slutter den å fungere i løpet av 2 år får man ny. Den jeg har nå har fungert helt fint. Jeg har valgt å fortsette med Fitbit fordi jeg har dataene på appen fra langt tilbake, og jeg har vekt fra samme merket. Kan tenkes at det blir Google watch neste gang, den skal være kompatibel med Fitbit, men er i en helt annen prisklasse. Anonymkode: d7b0f...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå