Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det at en person som du har blitt venner med på snapchat, plutselig blir "slettet som venn"? Det står at jeg må legge til personen slik at han eller hun kan se storyen min, men jeg har jo ikke slettet vedkommende? 

Har vedkommende slettet meg da eller? 

Anonymkode: 007c3...e6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: c34d1...c4b

Skrevet

Ja, vedkommende har slettet deg.

AnonymBruker
Skrevet

Da må det ha vært noe lureri.. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er blitt hacket.

Anonymkode: 9dcdb...4a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr det at en person som du har blitt venner med på snapchat, plutselig blir "slettet som venn"? Det står at jeg må legge til personen slik at han eller hun kan se storyen min, men jeg har jo ikke slettet vedkommende? 

Har vedkommende slettet meg da eller? 

Du har blitt "venn" med noen gjennom Snapchat? Hvor godt og tett vennskap er dette, tror du?
Antageligvis har denne personen slettet deg som kontakt, ja. Big deal. Dere kjente nok ikke hverandre så godt som du tror.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da må det ha vært noe lureri.. 

Lureri? Hva mener du med det?
Det var sikkert en person som leker seg på applikasjonen Snapchat og som både får og sletter kontakter over en lav sko.
Det er nok ikke noe å ta personlig

Anonymkode: dbc06...240

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har blitt "venn" med noen gjennom Snapchat? Hvor godt og tett vennskap er dette, tror du?
Antageligvis har denne personen slettet deg som kontakt, ja. Big deal. Dere kjente nok ikke hverandre så godt som du tror.

Lureri? Hva mener du med det?
Det var sikkert en person som leker seg på applikasjonen Snapchat og som både får og sletter kontakter over en lav sko.
Det er nok ikke noe å ta personlig

Anonymkode: dbc06...240

Altså jeg er ikke så god på snapchat, derfor jeg spør. Og nei, vi kjente ikke hverandre særlig godt. Jeg skjønte bare ikke hvorfor det plutselig stod at jeg måtte legge til vedkommende når jeg ikke slettet den i utgangspunktet. Så det pisset ditt trengte du ikke skrive 😁

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Du har blitt "venn" med noen gjennom Snapchat? Hvor godt og tett vennskap er dette, tror du?
Antageligvis har denne personen slettet deg som kontakt, ja. Big deal. Dere kjente nok ikke hverandre så godt som du tror.

Kontakter på snapchat kaller man venner, på samme måte som at man er venn med noen på Facebook.  

Anonymkode: 1b229...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...