Kittycolours Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Jeg kjøpte mange snusbokser på butikken i går, men så ikke føre nå at det var feil snus jeg fikk. Tror du jeg får byttet dem uten kvittering?? Så fælt å snuse en snus man ikke ellers snuser
Mezzosoprena Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Kittycolours skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte mange snusbokser på butikken i går, men så ikke føre nå at det var feil snus jeg fikk. Tror du jeg får byttet dem uten kvittering?? Så fælt å snuse en snus man ikke ellers snuser Da drar du til butikken å spør... 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Går sikkert fint, bare dra og spør. Hvis du kun kjøpte snus har du gjerne kontoutskrift som dokumenterer kjøpet? Anonymkode: c4867...ef0
Schmuhu Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Jeg hadde sluttet på dagen og beholdt snusboksen som en reminder. Invester pengene i en global indeksfond og takk meg om 25 år. Schmuvuhuh 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Betalte du med kort? Du kan prøve og bytte. Kan det være de husker deg / kjenner deg og? Anonymkode: 1326d...dff
William_S Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Man har jo ingen lovfestet bytterett i butikk, butikkene gjør dette fordi de er greie. Men ja ville hørt med butikken og så fremt det er uåpnet så kan det være at det går fint. Uansett så er jo alkohol og tobakk særskilte varer, jeg vet feks at Polet ikke bytter sprit som er kjøpt (selv uåpnet - pga metanolfaren).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå