AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Har en mor som bare snakker negativt, alt er dritt og ingenting er bra nok - og hun sier aldri at hun er glad i noen av oss som er barna hennes, aldri noe fint eller positivt - jeg er stikk motsatt, jeg sa blant annet til henne og søsknene mine at de var fint kledd i dag osv, mens hun aldri sier noe hyggelig tilbake, jeg syns det er litt sårt… og at dager som 17 mai, jul, nyttår blir gjennomsyret av hvor dritt alt er… Det er vanskelig å forholde seg til. Hun har nevnt noe før om at siden hun aldri fikk høre noe fint som barn, så trenger ikke hun å gjøre det heler… dette syns jeg er syk. Er det noen måte jeg kan hjelpe henne eller få henne til å forstå at hvis hun fortsetter å være sånn så blir det utrivelig for alle rundt henne? Anonymkode: 80215...501
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Nei, dette klarer du neppe å få henne til å forstå. Enten blir det helt umulig for å henne å faktisk forstå hvor ekkel hun er. Eller så forstår hun dette veldig godt, men hun ønsker likevel å oppføre seg på denne måten - bare for å være en drittsekk. Jeg har ett sånt familie-medlem jeg også. Det er rett og slett ikke mulig å forandre godt voksne mennesker. Anonymkode: 668ce...3a4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Hun har et trist liv. Dersom hun vil gjøre noe med det må hun være motivert for det selv. Anonymkode: b4233...a33
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Min mor er helt lik , jeg har gitt og er minst mulig sammen med henne . Anonymkode: 0a2f4...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå