AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Akkurat i det jeg kom hjem og skulle inn i leiligheten min kom også politiet bak meg og kjørte opp i innkjørslen. Jeg gikk forbi og spurte om det var greit om jeg gikk inn i leiligheta mi (har egen inngang). De sa det var greit, de skulle bare levere noen papirer sa de. Vet at de jeg leier hos var hjemme, fordi jeg så at utleier skyndte seg inn i huset i det samme jeg kjørte inn i innkjørsla. De åpnet ikke opp for politiet selv om de sto der lenge og banket på. Jeg så det senere at politiet hadde bare lagt papirene i en konvolutt og teipet de til døra. Noen som vet hvorfor eller når politiet kommer på døren for å levere papirer? Jeg trodde de som oftest sendte de i posten. Skjønner heller ikke hvorfor politiet teipet de fast på ytterdøren i stede for å legge de i postkassen? Anonymkode: e611d...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 Det er en forkynnelse av noe slag. Forkynnelse av dom, forkynnelse av tvangsfullbyrdelse el. Anonymkode: f392d...94d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 17. mai 2023 #3 Del Skrevet 17. mai 2023 Det er visst ett og annet som politiet enten må forkynne ansikt til ansikt eller kalle inn folk for å fortelle. Antar at papirene inneholder innkalling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Del Skrevet 17. mai 2023 Andro skrev (4 minutter siden): Det er visst ett og annet som politiet enten må forkynne ansikt til ansikt eller kalle inn folk for å fortelle. Antar at papirene inneholder innkalling. Innkallinger fra politiet kommer på Digipost. Blir man henta hjemme eller de prøver å hente hjemme så henger de ikke opp innkalling på døra. Anonymkode: f392d...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 17. mai 2023 #5 Del Skrevet 17. mai 2023 De kan forkynne utkasting, utvisning, dommer etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Del Skrevet 17. mai 2023 Det er i svært mange tilfeller konkursvarsel. Anonymkode: 96585...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #7 Del Skrevet 17. mai 2023 Har hørt om saker hvor mannfolk som nekter å underskrive på skilsmissepapirer, får politi på døra. Anonymkode: 8e926...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. mai 2023 #8 Del Skrevet 17. mai 2023 Kansje politiet kjenner noen som bor der privat invitasjon eller noe hvis det var utleieren det var til så må det jo være skikkelige folk 😃er det tvangssalg ville de sikkert informert deg om det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Del Skrevet 17. mai 2023 Da jeg fikk innvilget besøksforbud mot en person leverte politiet det på døra hjemme hos vedkommende. Anonymkode: acd9b...535 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har hørt om saker hvor mannfolk som nekter å underskrive på skilsmissepapirer, får politi på døra. Anonymkode: 8e926...8b7 Han jeg leier hos er gift med hun som han bor med så tror nok ikke det er derfor. Jeg vet at han har barn med en annen dame fra tidligere forhold. Og husket det her om dagen at hun har tidligere møtt opp utenfor her og stått å banket på døren og at de ikke har åpnet døren for henne selv om de var hjemme. Jeg mistenker kanskje det har noe med omsorgen for barna å gjøre eller noe med den tidligere damen. Anonymkode: e611d...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. mai 2023 #11 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har hørt om saker hvor mannfolk som nekter å underskrive på skilsmissepapirer, får politi på døra. Anonymkode: 8e926...8b7 Ikke kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Del Skrevet 18. mai 2023 Papirer kan være så mangt. Det kan være helt udramatisk, som f.eks ett pass som er funnet. Anonymkode: a0d5d...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han jeg leier hos er gift med hun som han bor med så tror nok ikke det er derfor. Jeg vet at han har barn med en annen dame fra tidligere forhold. Og husket det her om dagen at hun har tidligere møtt opp utenfor her og stått å banket på døren og at de ikke har åpnet døren for henne selv om de var hjemme. Jeg mistenker kanskje det har noe med omsorgen for barna å gjøre eller noe med den tidligere damen. Anonymkode: e611d...ab6 Hvordan i all videste verden kan noen her vite hva det er mener du? Anonymkode: 03a59...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #14 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han jeg leier hos er gift med hun som han bor med så tror nok ikke det er derfor. Jeg vet at han har barn med en annen dame fra tidligere forhold. Og husket det her om dagen at hun har tidligere møtt opp utenfor her og stått å banket på døren og at de ikke har åpnet døren for henne selv om de var hjemme. Jeg mistenker kanskje det har noe med omsorgen for barna å gjøre eller noe med den tidligere damen. Anonymkode: e611d...ab6 Men da får du spørre de, da. Og ikke bare la fantasien løpe avgårde.. Anonymkode: 51746...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #15 Del Skrevet 18. mai 2023 Maskinfører skrev (20 timer siden): Kansje politiet kjenner noen som bor der privat invitasjon eller noe hvis det var utleieren det var til så må det jo være skikkelige folk 😃er det tvangssalg ville de sikkert informert deg om det 🙂 Jeg tviler på at det var noen han kjente privat eller at det var "hyggelige" papirer de skulle levere. Politiet møtte opp to stk på døren. Og når jeg kom kjørende opp i innkjørslen med politiet bak meg så jeg at utleieren min var ute og holdt på med noe, men når han fikk se politiet så droppet han det han holdt på meg og skyndtet seg inn i huset. Så de var jo hjemme, men bare gjemte seg inne i huset og nektet å åpne opp for politiet. Jeg håper det ikke er tvangssalg eller noe slikt ja. Det hadde vært vanskelig å finne noe nytt sted å bo på kort varsel. Anonymkode: e611d...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #16 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan i all videste verden kan noen her vite hva det er mener du? Anonymkode: 03a59...aa1 Jeg forventer ikke at noen vet hva nøyaktig det er. Jeg spurte bare generelt hvilke situasjoner kommer politiet på døren med papirer, fordi jeg visste ikke at de gjorde det i det hele tatt. Jeg har heldigvis ikke hatt noen kontakt med politiet noen gang annet enn å hente noe på politistasjon en gang som jeg hadde vært uheldig å mistet. Anonymkode: e611d...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #17 Del Skrevet 18. mai 2023 Snok1 skrev (9 minutter siden): Ikke kvinner? Flisespikkeri. Den du svarer har vel sikkert hørt om kun mannfolk og ikke damer. Det betyr ikke at det bare er menn som får sånt på døra Anonymkode: f9dea...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. mai 2023 #18 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tviler på at det var noen han kjente privat eller at det var "hyggelige" papirer de skulle levere. Politiet møtte opp to stk på døren. Og når jeg kom kjørende opp i innkjørslen med politiet bak meg så jeg at utleieren min var ute og holdt på med noe, men når han fikk se politiet så droppet han det han holdt på meg og skyndtet seg inn i huset. Så de var jo hjemme, men bare gjemte seg inne i huset og nektet å åpne opp for politiet. Jeg håper det ikke er tvangssalg eller noe slikt ja. Det hadde vært vanskelig å finne noe nytt sted å bo på kort varsel. Anonymkode: e611d...ab6 Ja det var veldig rart at han fortet seg inn i huset nei håper ikke det dreier seg om tvangssalg ble det ikke levert i postkassa så var det vel personlig utlevering så da er det alvorlig sikkert Jeg fikk også politiet på eiendommen her en gang jeg var ute på eiendommen og holdt på han ringte på og hadde ett brev til meg men jeg hadde gjemt meg så onkelen min mottok det og stod og pratet med han da politimannen bor på hjemstedet mitt og onkel kjenner han til slutt turte jeg og gå fram og fikk brevet i handa det var invitasjon til middag i jakt foreninga han bodde på hjemstedet og hadde vært hjemom med politibilen og hentet noe deretter dro han innom meg 🙂 men alle vet jeg er god og snill så det var ikke noe flaut og få en bil med gule og svarte striper inn på tunet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #19 Del Skrevet 18. mai 2023 Snok1 skrev (3 timer siden): Ikke kvinner? Nei, bare mannfolk. Kvinner får en parfymert enhjørning på døra. Anonymkode: 8e926...8b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. mai 2023 #20 Del Skrevet 18. mai 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Jeg fikk også politiet på eiendommen her en gang jeg var ute på eiendommen og holdt på han ringte på og hadde ett brev til meg men jeg hadde gjemt meg så onkelen min mottok det og stod og pratet med han da politimannen bor på hjemstedet mitt og onkel kjenner han til slutt turte jeg og gå fram og fikk brevet i handa det var invitasjon til middag i jakt foreninga han bodde på hjemstedet og hadde vært hjemom med politibilen og hentet noe deretter dro han innom meg 🙂 men alle vet jeg er god og snill så det var ikke noe flaut og få en bil med gule og svarte striper inn på tunet 🙂 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå