Gå til innhold

Barnet mere glad i far?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Så på 17mai i dag, ville barnet bare være hos pappaen sin. Jeg har barnet 80% av tiden, men barnet skulle ikke være hos meg, når pappa var der. 
Vi foreldre er aldri sammen med barnet samtidig. 
jeg følere meg veldig trist etter på! fikk tanker som

liker barnet pappa bedre?

er pappa mere morsom enn mamma?

blir barnet pappadalt isteden for mammadalt?

jeg har bare barnet i min familie, å jeg ønsker veldig mye at vi skal få ett sterkt bånd…

Anonymkode: c3637...274

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lært meg at det gjerne er perioder barnet er mest pappadalt og mammadalt. Synes det er veldig positivt at barnet også er veldig glad i pappaen sin. 

Min erfaring er at tydelige grenser er viktig, opptre rettferdig. Og ikke vis sjalusi overfor den andre foreldren, det blir gjennomskuet og noe barnet ikke har godt av. 

Vær stolt av barnet og dere vil få en fantastisk tid sammen . Men ikke stress med å føle på dette, da skaper du en "stress" i deres samvær, som vil være belastende og negativt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler sikkert ikke om å være mer glad i, men hvem som er mest spennende der og da. Alle mine har tidvis søkt mer til andre enn til meg. For min del er det bare supert😊 Flott at ungene har en ‘flokk’ og at de liker, og søker til, andre enn bare meg. 
Når broren min er på besøk så er det som om jeg ikke eksisterer🫣😂

Anonymkode: 5deab...b71

• Liker 1
Skrevet

Er litt vanlig at guttebarn er mere intrissert i det far driver med og jentebarn liker det mor driver med 🙂 men ja det er jo trist 🙁 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Slutt å føle at det er en konkurranse. Barnet elsker mor og far like mye. Er naturlig at barnet i perioder ønsker de ene mer enn den andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen konkurranse. Da barna her var små var vi foreldre fullstendig uinteressante hvis besteforeldre, tanter/onkler osv kom på besøk. Det er helt naturlig.

Anonymkode: 6ce01...7c9

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor setter du bare ikke en stopper for samvær med far? 

Så får du barnet helt for deg selv? 

Anonymkode: 0091a...509

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine 3 barn har hatt perioder der de er mer mammadalt og pappadalt. Det handler nok ikke om hvem de er mest glad i, men at det bare periodevis svinger litt. Minstejenta vår har en periode nå der hun søker far, mens tenåringsjenta vår søker meg. 

Anonymkode: d38cc...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Bare så redd han ikke liker meg like godt å… kanskje pappa er mere morsom

Anonymkode: c3637...274

Skrevet

Hei, det er nok heller at barnet syns det er spennende med pappa som han/hun bare ser 20%. Ungen er like glad i deg ❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...