Gå til innhold

Arbeidsfordelings app?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som husker hva den appen man kan registere hva man gjør av ting heter? Jeg får stadige stikk om at jeg ikke bidrar nok i heimen, og har fått det så lenge at jeg nå heller ikke klarer å slappe av om han gjør noe og jeg ikke gjør noe. Senest istad fikk jeg beskjed om at jeg hadde hatt fri fordi jeg gikk med fanen til barnehagen i toget, mens han måtte ha begge ungene, den ene i vogn og 3-åringen løs. Jeg er foreldrerepresentant, og opplever at han synes det var unødvendig av meg å ha det vervet. Jeg ser at det er slitsomt å ha begge ungene i toget, men jeg kunne jo heller ikke velge bort fanen så lenge han ikke ville ta den istedenfor. På vei hjem rant det is nedover hånden til 3-åringen, og han sa :»men så tørk han da!», selv om han gikk med våtserviettene i vognen, mens jeg gikk ved siden av og bar fanen. Jeg skulle gjerne ha tørket, men han måtte i det minste ha stoppet så jeg fikk tak i noe å tørke med! Dette er bare noe, og det er jo bare småting. Men jeg er så lei av å bli i direkte beskyldt for ikke å bidra, når jeg selv har en oppfatning av at jeg gjør minst like mye som han, og definitivt vesentlig mye mer om man skal ta med det tredje skiftet, hvor han ikke deltar i det hele tatt.

Anonymkode: 547b8...af1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så jævlig smålige dere er. 

Anonymkode: 659f6...5dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer heter den

Anonymkode: 2ad56...275

Skrevet

Å bære fanen i toget er selvsagt å bidra på lik linje med husarbeid. Det er jo ikke akkurat noe du gjør som en hobby. Med mindre du påtar deg absolutt alt av frivillige verv, men det tviler jeg vel på. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk dere😅 Ja, vi sliter endel med kommunikasjonen rett og slett. Kan godt være vi er smålige også, men det er dritt når det blir slik.

Anonymkode: 547b8...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...