AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Dersom jeg blir seksuelt opphisset, får jeg smerter i underlivet, spesielt rundt skjedeåpningen. Dette gjør at jeg prøver å unngå å bli opphisset. Hva kan dette skyldes, og kan det gjøres noe med? Anonymkode: e5793...760
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Det er lov å bruke et mer voksent ord enn tissen. Anonymkode: 76d3b...de1 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er lov å bruke et mer voksent ord enn tissen. Anonymkode: 76d3b...de1 Tror ikke det blir mindre vondt om jeg kaller det noe annet. Jeg sier tissen om tissen min. Anonymkode: e5793...760 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Sliter du med kløe? Har du hvite hudpartier i underlivet? Da kan det være lichen sclerose? https://hudoglaserklinikken.no/gynekolog-underliv/lichensclerosus/?psafe_param=1&gclid=CjwKCAjw9pGjBhB-EiwAa5jl3OzqoCuAf6nNTMZjcU2PbXQ4EmKxfen6v45j8i9A2wSJmpYrkQPe9hoCe4sQAvD_BwE Anonymkode: 0930d...610
Maskinfører Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er lov å bruke et mer voksent ord enn tissen. Anonymkode: 76d3b...de1 Voksent ord (Fitta?) høres litt finere ut det vedkommende bruker 😃
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Bartholinske kjertler. Det er et mareritt. Jeg har operert på ene siden tre ganger når det har dannet seg cyste, men jeg tror ikke det er noe å gjøre med smerten, egentlig. Hos meg kom smertene omtrent da jeg var 18 og jeg har dem fortsatt, jeg er nå 52. Seksuell opphisselse og ofte orgasme fører til helt intense smerter. Anonymkode: 07b06...621
Blåttvann Skrevet 17. mai 2023 #7 Skrevet 17. mai 2023 Jeg blir veldig fort kåt og blir jeg plutselig sprengkåt så gjør det regelrett vondt i underlivet. Men det er bare en naturlig ting, slik som mannlig ereksjon tenker jeg. Jeg ser ingen endring når jeg er kåt (jepp, har sett mitt eget underliv i speil og på video), men jeg føler det veldig godt. Jeg får veldig lett vaginal orgasme, så jeg ser på meg selv som ekstremt heldig som har det sånn. Kanskje det hjelper deg å snu på tankesettet ditt? At du ønsker denne følelsen velkommen og forbinder den med noe godt? Føler du skam, er du veldig usikker på hva det er osv så kan hjernen skru på feil signaler og du føler det gjør vondt. Jeg synes som sagt det også selv enda, men så merker jeg jo hvor sinnsykt kåt jeg er samtidig og da føles det mye bedre med en gang. Man blir vant til det. 😁 Nyt! 1 1
Blåttvann Skrevet 17. mai 2023 #8 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bartholinske kjertler. Det er et mareritt. Jeg har operert på ene siden tre ganger når det har dannet seg cyste, men jeg tror ikke det er noe å gjøre med smerten, egentlig. Hos meg kom smertene omtrent da jeg var 18 og jeg har dem fortsatt, jeg er nå 52. Seksuell opphisselse og ofte orgasme fører til helt intense smerter. Anonymkode: 07b06...621 Aldri hørt om dette faktisk. 😅 Kanskje du burde snakke med gynekolog TS, så vet du om du bare blir fort kåt som meg eller om du har en diagnose som du burde gjøre noe med.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter du med kløe? Har du hvite hudpartier i underlivet? Da kan det være lichen sclerose? https://hudoglaserklinikken.no/gynekolog-underliv/lichensclerosus/?psafe_param=1&gclid=CjwKCAjw9pGjBhB-EiwAa5jl3OzqoCuAf6nNTMZjcU2PbXQ4EmKxfen6v45j8i9A2wSJmpYrkQPe9hoCe4sQAvD_BwE Anonymkode: 0930d...610 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bartholinske kjertler. Det er et mareritt. Jeg har operert på ene siden tre ganger når det har dannet seg cyste, men jeg tror ikke det er noe å gjøre med smerten, egentlig. Hos meg kom smertene omtrent da jeg var 18 og jeg har dem fortsatt, jeg er nå 52. Seksuell opphisselse og ofte orgasme fører til helt intense smerter. Anonymkode: 07b06...621 Takk for tips, men tror ikke det er noen av disse to tingene når jeg leser om det. Blåttvann skrev (1 time siden): Kanskje det hjelper deg å snu på tankesettet ditt? At du ønsker denne følelsen velkommen og forbinder den med noe godt? Føler du skam, er du veldig usikker på hva det er osv så kan hjernen skru på feil signaler og du føler det gjør vondt. Jeg synes som sagt det også selv enda, men så merker jeg jo hvor sinnsykt kåt jeg er samtidig og da føles det mye bedre med en gang. Ja, jeg føler på skam når jeg blir kåt. Kanskje det har noe med det å gjøre. Anonymkode: e5793...760 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #11 Skrevet 17. mai 2023 Jeg får omtrent krampe i underlivet om jeg er veldig kåt. Det kan være ganske vondt, men pleier å gi seg litt etter at jeg blir penetrert. Trodde det var vanlig ved veldig kåthet jeg. Anonymkode: f8745...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #12 Skrevet 17. mai 2023 Har du hatt soppinfeksjon, brukt canesten o.l. over en periode og merket dette etter det? Fikk sånn selv og gikk over etter en uke. Var trolig bare tørre slimhinner Anonymkode: 6ca40...baa
Blåjojo Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg får omtrent krampe i underlivet om jeg er veldig kåt. Det kan være ganske vondt, men pleier å gi seg litt etter at jeg blir penetrert. Trodde det var vanlig ved veldig kåthet jeg. Anonymkode: f8745...aa2 Sånn har jeg også det. Derfor er det alltid nødvendig med penetrering, og jeg får også ganske lett orgasmer ved penetrering.
Frkego Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 Blåttvann skrev (23 timer siden): Jeg blir veldig fort kåt og blir jeg plutselig sprengkåt så gjør det regelrett vondt i underlivet. Men det er bare en naturlig ting, slik som mannlig ereksjon tenker jeg. Jeg ser ingen endring når jeg er kåt (jepp, har sett mitt eget underliv i speil og på video), men jeg føler det veldig godt. Jeg får veldig lett vaginal orgasme, så jeg ser på meg selv som ekstremt heldig som har det sånn. Kanskje det hjelper deg å snu på tankesettet ditt? At du ønsker denne følelsen velkommen og forbinder den med noe godt? Føler du skam, er du veldig usikker på hva det er osv så kan hjernen skru på feil signaler og du føler det gjør vondt. Jeg synes som sagt det også selv enda, men så merker jeg jo hvor sinnsykt kåt jeg er samtidig og da føles det mye bedre med en gang. Man blir vant til det. 😁 Nyt! AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg får omtrent krampe i underlivet om jeg er veldig kåt. Det kan være ganske vondt, men pleier å gi seg litt etter at jeg blir penetrert. Trodde det var vanlig ved veldig kåthet jeg. Anonymkode: f8745...aa2 Slik er det hos meg også. Har bare tenkt at det kommer av at underlivet blir så raskt blodfylt, så da blir det hovent, ømt og til tider vondt. Her går det også over ved penetrering og/eller orgasme 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå