AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Det er svært sjeldent at jeg møter kvinner jeg har lyst til å bli bedre kjent med og å prate mer med, men nå har jeg altså det. Hun virket oppriktig, jordnær, engasjert og godhjertet, hun var flink med og glad i barn, elsket naturen, hadde flott og unik klesstil, faktisk delte vi smak i mye forskjellig, hun var også morsom og intelligent og jeg kan fortsette å liste opp gode kvaliteter til kyrne kommer hjem. I tillegg var det en markant fysisk tiltrekning på et nivå jeg aldri har opplevd før. Hun var så vakker at hjelp. Jeg ble ekstremt tiltrukket av henne. Hun luktet så godt. Det var ikke nok med øyenkontakt, jeg vil etablere seksuell kontakt. Det holdt ikke å utveksle smil, jeg vil utveksle kroppsvæsker. Hele mitt vesen ba meg om å befrukte henne. Selv har jeg aldri hatt kjæreste, og kun hatt samleie tre ganger. Sex er ikke så viktig for meg, man kan oppnå samme resultat gjennom onani med langt mindre drama, forlegenhet, sjalusi og sårede følelser. Min begrensede erfaring med kvinner har dog, gjort det svært vanskelig å snakke om sånne ting samt å innlede til romantisk samkvem, jeg har liten peiling på hvordan etiketten er og hvordan man går i gang for å få opprette et forhold. Jeg har vanligvis ikke problemer med å snakke med kvinner, men jeg merket at samtalen kom mye bedre og flytende den første dagen før jeg innså hvor tiltrukket jeg var av henne. Hun virket selv heller ikke særlig romantisk/seksuelt utrystet, i og med at på arrangementet var det på et tidspunkt en annen kar som prøvde å få henne ut i dans, som ble en kort og synlig ubekvem affære. Jeg oppfattet det dog, som om tiltrekkelsen var gjensidig mellom meg og henne i og med at vi satt mye og tett sammen, og kroppsspråket hennes indikerer også positive ting, og hun ba meg på slutten av arrangementet om å legge henne til på Facebook, noe jeg ikke har. Noe jeg har, er telefonnummeret hennes. Det har gått tre dager siden arrangementet, og på den tiden har jeg tenkt på svært lite annet enn henne. Problemet er at hun bor på andre siden av landet, samt at jeg mangler de sosiale ferdighetene som kreves for å holde en samtale, spesielt med romantiske undertoner, i tillegg til at hun bor på andre siden av landet. mitt spørsmål til dere er som følger: Hva skriver jeg? Hva må formidles, hva må jeg formidle, i hvilken tone og språk, hvor lang bør teksten være, osv, for å forsikre meg om at denne kvinnen blir min hustru? Anonymkode: e4b38...070
000VF000 Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 De følelsene du har for henne har ikke hun for deg. Du må roe ned fisern og slappe av. Hun kommer aldri til å bli din hustru, 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 "Hei og takk for sist! Går det fint med deg? 😊 Kjekt å bli kjent med deg. Jeg har ikke Facebook, så sender deg en SMS i stedet 😀" Anonymkode: c9105...468 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var ikke nok med øyenkontakt, jeg vil etablere seksuell kontakt. Det holdt ikke å utveksle smil, jeg vil utveksle kroppsvæsker. Hele mitt vesen ba meg om å befrukte henne. Sånt kan du ikke uttrykke overfor henne. Vær nedpå og vis initiativ til å bli kjent, ingen vil ha en kåt gris uten sosiale antenner Anonymkode: a49c1...60f 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Enig i det #2 sa. Hun kjente ikke jorden stoppe å snurre da hun snakket med ts og jeg ville ha vært veldig forsiktig med å sende antydende meldinger, for så sterke følelser kan lett skremme henne bort. Skriv en kort melding, takk for sist og foreslå en aktivitet sammen i full offentlighet og hun får ta initiativet om hun vil bli med. Finn frem tålmodigheten og pust fra magen. Anonymkode: f44be...055
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Har du Asperger, TS? Anonymkode: c9105...468
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #7 Skrevet 17. mai 2023 Hvordan du best kontakter henne avhenger av din og hennes personlighet. Hos meg og mannen min hadde vi bare sendt en melding og sagt noe slikt som: «Takk for en spennende samtale den dagen. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med deg. Passer det å treffes og gå en tur/(foreslå annen aktivitet) en gang? Kanskje på lørdag? …» Sørg for å legge henne til på Facebook og kontakt henne fortest mulig. Anonymkode: d40f4...589
Lolalot Skrevet 17. mai 2023 #8 Skrevet 17. mai 2023 Dette her er sikkert "true love"så bare ta kontakt og ikke la det renne vekk,ikke overtenk bare ta kontakt så går det meste av seg selv,skal du se :)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Skrevet 17. mai 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: aaec1...2ed
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du Asperger, TS? Anonymkode: c9105...468 Det heter autismespekterforstyrrelse nå siden Hans Asperger var en nazist, men jeg fikk den diagnosen som barn og det er litt som å leve i et fengsel uten port. Anonymkode: e4b38...070
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #11 Skrevet 17. mai 2023 Kjedelig å skrive et så langt innlegg bare for å få det stengt for for kort oversikt 😂 Anonymkode: c2af5...393
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #12 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjedelig å skrive et så langt innlegg bare for å få det stengt for for kort oversikt 😂 Anonymkode: c2af5...393 *overskrift. Men ja, enig 😂 Anonymkode: f0ed0...918
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #13 Skrevet 17. mai 2023 Hva faen gjør du? Ja, hva gjør du når du kommer sent for et fly du skal ta og flyet har begynt å lette, så er det en annen på plassen din uansett. Hva gjør du? du tar et annet fly!! Anonymkode: 311dc...063 1 1
Blåjojo Skrevet 17. mai 2023 #14 Skrevet 17. mai 2023 Jeg ville gjort som de over her foreslår! Send en sms og takk for sist. Ta det derifra. Om hun er interessert, så ordner det seg.
Matas Skrevet 17. mai 2023 #15 Skrevet 17. mai 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod. 1
Anbefalte innlegg