AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Skrevet 17. mai 2023 Jobbet sammen i flere år, ikke helt min type. Har også avvist han da han ville bli kjent. Jobber sammen uten å snakke med hverandre i det hele tatt. Det merkelige nå er at jeg føler han er kjæresten min, fikk sterke følelser ut av det blå. Det er så ille at jeg er villig til å kle av meg naken og ha sex med han bare han spør om det. Mulighet for noe romantisk er utelukkende siden han ble avvist tidligere. Vet ikke om det er normalt eller er jeg bare gal? Anonymkode: 553f1...991
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jobbet sammen i flere år, ikke helt min type. Har også avvist han da han ville bli kjent. Jobber sammen uten å snakke med hverandre i det hele tatt. Det merkelige nå er at jeg føler han er kjæresten min, fikk sterke følelser ut av det blå. Det er så ille at jeg er villig til å kle av meg naken og ha sex med han bare han spør om det. Mulighet for noe romantisk er utelukkende siden han ble avvist tidligere. Vet ikke om det er normalt eller er jeg bare gal? Anonymkode: 553f1...991 Det er ikke normalt å føle at noen som ikke er kjæresten din er kjæresten din. Anonymkode: 55231...431 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 Ja nå er du helt på bærtur. Lenge siden du har fått deg noe kanskje? Anonymkode: bcb08...8ec
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 synes hjelpen KG brukere er bare helt dehumaniserende. La folk lufte tankene og fortelle om problemstillingene som er reelle. Det er faktisk normalt å føle slik du gjør, kanskje en mer brutal variant du føller, men det er ikke noe galt med deg av den grunn. Han ble avvist også? var kanskje på begynnelsen og du med null viten så etter det overfladiske noe som du skjønte senere ikke holdt på å stemple en person. Nå har du blitt bedre kjent med han selvom dere ikke prater, men du observerer han og innså at han har kvaliteter du føler deg hjemme med. Det med at du hadde kledd av deg naken bare fordi han ber om det, viser hvor mye du stoler på han og har virkelig blitt godt kjent. Romantisk forhold er ikke utelukkende nei. Å utsette er ikke å nekte og det beviste du. Du lukket liksom den døren ved å avvise, men den ble aldri lukket, med andre ord du bare utsatte forholdet og stengte det ikke helt ned. Anonymkode: f717b...2cb 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Min første kjærlighet startet faktisk med at jeg avviste han men han presset fortsatt litt på og det "smeltet meg" visst. Snart var jeg håpløst forelsket. Vi kunne ikke bli sammen når alt kom til alt. Han dro tilbake til "sin verden" og jeg satt igjen med knust hjerte. Kanskje har du falt for denne mannen? Anonymkode: a2ae1...f29
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 crush2blush skrev (1 time siden): bro har unspoken rizz Ja, og hva kunne du bidra med ellers? Anonymkode: 95956...c50
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 crush2blush skrev (5 minutter siden): åja beklager, når det kommer til spørsmålet ditt så ja du er bare gal☺️ Er jeg gal fordi jeg spurte hva du kunne bidra med? Ok... (Jeg er forresten ikke TS) Anonymkode: 95956...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå