Gjest dille Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 heisan, jeg har veldig tørr hud, den er ihvertfall tørr på overflaten sier hudpleier, jeg får kviser innimellom og har svarte prikker på nesen. nå vurderer jeg å bruke md rens i tillegg til facial lotion, hva syns dere? vil gjerne få bukt med den tørre huden har brukt drH rens til nå eller litt estelauder, fuktighets krem er fra rubinstein med MASSE fukt, har brukt et fuktighets serum fra chanel og da har dere noe forslag damer
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Hold deg unna MD-rensen, den tørker ut huden noe helt sinnssykt! Jeg vil heller anbefale en rensekrem. Decleor har en bra en, og den fra Clarins i krukke er også helt nydelig. Muligens bør du også prøve en krem med litt mer fett i.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 er ik md med fruktsyrer da som lissom peeler av det ytterste???
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #4 Skrevet 7. januar 2006 er ik md med fruktsyrer da som lissom peeler av det ytterste??? ← Joda, men den er utrolig uttørkende, og huden blir stram og ekkel av den. Uansett blir ikke fruktsyrene i en rens sittende på huden i mer enn et par minutter (maks.) så det er bedre å bruke fruktsyrer i form av et produkt som skal bli på huden. Jeg har tørr hud selv, og bruker Facial Cream under fuktighetskrem. Den har hjulpet mot den verste flassingen, og huden er ikke like stram som tidligere. Men jeg bruker mild rens, og fuktighetskremen må fortsatt være for tørr hud. Fruktsyrer hjelper, men overdoser er dumt (det opplevde jeg i begynnelsen, da jeg ble bortimot solbrent og sår).
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #5 Skrevet 7. januar 2006 kanskje bedre med en skikkelig frukt rens hos hudpleier da.... er så sinnsykt tørr i huden at jeg får mark,ler
Skravla Skrevet 8. januar 2006 #6 Skrevet 8. januar 2006 Jeg bruker rens fra MD med syrer. Merker overhode ikke noe ekkel stramming i huden, men det merker jeg meget godt med renseproduktene til Decleor. Vet ikke hvordan rensen til clarins er, men fuktighetskremene jeg har fått anbefalt for tørr hud er utrolig dårlige - eller rettere sagt: De fungerer ikke på min hud. Bruker også Facial cream under fuktighetskremen og er superfornøyd med det.
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #7 Skrevet 8. januar 2006 Da jeg fikk et anfall av skikkelig tørr hud, kjøpte jeg en liten flaske av en olje fra Danné hos hudpleier. Denne bruker jeg under kremen morgen og kveld. Oljen tetter ikke porene, og gir ikke kviser o.l. Husker ikke prisen, men den heter Danné Seba-E Moisture Sealant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå