Gå til innhold

Hvorfor matche også skriver de ingen meldinger? Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt ny på dette og fått omtrent match på alt jeg liker, men ikke alle skriver? Pleier å vente i tre dager, så sletter jeg dem. Så får jeg plutselig melding fra dem etterpå? Hvordan kan de sende melding når jeg har slettet crushet? Sitter de på gjerdet og vente rpå oss damer skal skrive, eller trykker de ja på alle og sorterer ut i ettertid? Helt idiotisk, så da sletter jeg dem. Men idiotisk av dem og så skrive etterpå, hallo, du hadde jo sjansen din!

Anonymkode: ae8cf...c9f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare skrive selv da?

Anonymkode: 00ded...0f1

• Liker 11
Skrevet

Ikke mitt felt dette, men skriv selv først om du vil ha kontakt. Kanskje de har så mange match at de begynner med noen få? Skriver du til alle på lista di?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke bare skrive selv da?

Bare ventet på den. Fordi det er menn som skal ta første insj, derfor. Men problemet er at de skriver etter jeg har slettet dem og hvordan kan de det ? Når de er slettet? Vet du det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er helt ny på dette og fått omtrent match på alt jeg liker, men ikke alle skriver? Pleier å vente i tre dager, så sletter jeg dem. Så får jeg plutselig melding fra dem etterpå? Hvordan kan de sende melding når jeg har slettet crushet? Sitter de på gjerdet og vente rpå oss damer skal skrive, eller trykker de ja på alle og sorterer ut i ettertid? Helt idiotisk, så da sletter jeg dem. Men idiotisk av dem og så skrive etterpå, hallo, du hadde jo sjansen din!

Det er vel vanlig praksis på Tinder at den som matcher sist skriver.. ?

Ellers så er det nok mange på Tinder, av begge kjønn, som bare ønsker å booste egoet ved å se at de får matcher.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare ventet på den. Fordi det er menn som skal ta første insj, derfor. Men problemet er at de skriver etter jeg har slettet dem og hvordan kan de det ? Når de er slettet? Vet du det?

Hvorfor er det viktig for deg at du skal ta initiativ først og at det ikke likestilt? 

Mener du det med sex også, at det er mannens ansvar å ta initiativet? 

Anonymkode: af453...dd5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jøss… Hvorfor tør du ikke ta initiativ selv? Hva er du redd for?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprute hvordan de kan ende melding til meg etterpå? Når jeg ha slettet dem? Jeg er jo ikke interessert i dem, om de ikke tar kontakt først, da det er det som tenner meg og gjør meg interessert. Dessverre så er jeg sånn av natur. Vil de h a meg, får de være litt på. Sånn har det alltid vært. Derfor jeg synes det er rart de skriver når de først ser jeg har slettet dem. Hvordan er det mulig ? Noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet
Fluefisker1 skrev (2 minutter siden):

Jøss… Hvorfor tør du ikke ta initiativ selv? Hva er du redd for?

Fordi det er avtennende at ikke menn tar initiativ, det var heller ikke spørsmålet mitt. Hvordan kan de sende meldinger til meg, når jeg har slettet dem? Og hvorfor sende melding itl meg, når de ikke gjorde først? Men etterpå når jeg har slettet dem.?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke alle sitter på Tinder hver dag.

Og det er mulig de avventer for å se om du er veldig opptatt av å være tradisjonell, eller om du er en dame som er selvstendig og litt mer moderne.

Anonymkode: 6ba8e...6f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skriver aldri først fordi jeg ikke vil ha dame med dobbeltmoraler. 

Anonymkode: b5706...302

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er jo slik at nesten ingen menn får likes/matcher. At du matcher med omtrent alle du liker betyr i praksis at du matcher med de samme som alle andre, som da ender opp med hundrevis av matcher og derfor ikke har tid til å ta kontakt med akkurat deg innen rimelig tid. Først når du har kommet deg gjennom alle populære menn går sjansen for å få meldinger opp.

Anonymkode: 4a11f...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tinder er jo slik at nesten ingen menn får likes/matcher. At du matcher med omtrent alle du liker betyr i praksis at du matcher med de samme som alle andre, som da ender opp med hundrevis av matcher og derfor ikke har tid til å ta kontakt med akkurat deg innen rimelig tid. Først når du har kommet deg gjennom alle populære menn går sjansen for å få meldinger opp.

Anonymkode: 4a11f...85c

Men hvordan kan de sende meldinger til  meg etter at jeg har slettet dem? Vet du det? 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det menn som skal det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men hvordan kan de sende meldinger til  meg etter at jeg har slettet dem? Vet du det? 

Det har jeg aldri vært borti. Kan det være en feil i systemet? Hos meg blir chatten borte når enten jeg eller den andre sletter matchen. 

Men jeg har jo opplevd at folk kommer opp flere ganger som forslag, men tror det kun har skjedd en gang med en jeg hadde matchet med før. 

Anonymkode: b319d...738

Skrevet (endret)

Det er helt vanlig det. De skriver heller ikke tilbake når jeg skriver først. Jeg har inntrykk av at folk samler matcher. Jeg lar det gå en uke. Har jeg ikke fått svar/har de ikke skrevet noe sletter jeg matchen.

Og for å være helt ærlig. Damer som sitter på gjerde sånn og forventer at menn skal sende mld først er så sinnsykt teit. Forventer du også at mannen betaler på første date/ date generelt? 

Endret av Diana
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette må da være trolling 😂

Men samma det. Om dette er en sann historie så må du jo ha i bakhodet at menn som får likes på tinder er veldig kjekke og ettertraktede. Om du vil ligge med slike menn kan du ikke sitte på gjerdet, du må være frempå og ta initiativ. Ellers mister du sjansen, det er mange andre som byr seg frem 

Anonymkode: 2ef97...6a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sprute hvordan de kan ende melding til meg etterpå? Når jeg ha slettet dem? Jeg er jo ikke interessert i dem, om de ikke tar kontakt først, da det er det som tenner meg og gjør meg interessert. Dessverre så er jeg sånn av natur. Vil de h a meg, får de være litt på. Sånn har det alltid vært. Derfor jeg synes det er rart de skriver når de først ser jeg har slettet dem. Hvordan er det mulig ? Noen som vet?

Hvis du matcher menn attraktive menn, så har du jo konkurranse. Kanskje de liker deg men har noe annet på gang som de vil prioritere først? Selv har jeg i hvert fall matchet med kvinner når jeg er i gang med å snakke med/date andre. Da holder jeg nye matcher på vent. Ellers blir det for mange baller i luften.

Ikke alle tenker som deg, men hvis du synes menn som ikke tar initiativ er avtennende er det jo bare å gå videre.

Anonymkode: f59f5...c5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du matcher menn attraktive menn, så har du jo konkurranse. Kanskje de liker deg men har noe annet på gang som de vil prioritere først? Selv har jeg i hvert fall matchet med kvinner når jeg er i gang med å snakke med/date andre. Da holder jeg nye matcher på vent. Ellers blir det for mange baller i luften.

Ikke alle tenker som deg, men hvis du synes menn som ikke tar initiativ er avtennende er det jo bare å gå videre.

Anonymkode: f59f5...c5f

Ja jeg sletter dem jo. Har noen få nå jeg snakker med som er veldig på, som jeg liker så det går bra. Bare lurte på det der  med at de kan sende melding når jeg har slettet dem. 

Skrevet

Min erfaring med dette da jeg var singel sist og prøvde meg på Tinder. Fikk prøvd det i flere land pga dette var i ferietiden. Jo lenger unna Norge jeg kom,jo flere matcher fikk jeg. Flere tok også kontakt av de matchene. Jentene var langt mer aktive. Dessuten var ikke alle jentene der som et slags jobbannonse med masse krav. Sier seg jo selv at jo nærmere det fjerne østen jeg kom,så vet man jo at mange jenter-damer har sine motiver for å matche med en vestlig.

Men selv i Spania har jeg hatt langt mer hell med Tinder en her i Norge. Føler det er en 10-12 fuckboys som styrer hele Tinder-Norge for å være ærlig. De går på en slags Turnè rundt om på rundgang hos alle damene. Resten sitter der med en passiv match hvert skuddår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...