AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Hei, er i utgangspunkt fornøyd med mitt hvite hår (alder men kun 45)men blir så lei. Noen som har erfaring med gloss etc for mørkere askefarge el beige. Vil ikke ha permanent farge grunnet ettervekst. Anonymkode: 56c89...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, er i utgangspunkt fornøyd med mitt hvite hår (alder men kun 45)men blir så lei. Noen som har erfaring med gloss etc for mørkere askefarge el beige. Vil ikke ha permanent farge grunnet ettervekst. Anonymkode: 56c89...06c Hei. Du kan be frisøren om å glosse håret. Samt legge inn mørkere striper for å lage litt "liv" i håret. Jeg har grått hår med innslag av naturlige mørke hårstråd (salt og pepper) så jeg ønsker ikke å forandre det for mye. Men jeg har testa ut glossing med innslag av mørke striper. Det går for fort bort synes jeg men det er fint til å begynne med. Vil anbefale deg glossing for å få variasjonnog glans. Lykke til. Anonymkode: ac931...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå