Gå til innhold

Dating, attraksjon og vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig aldri brydd meg så veldig om utseendet til den jeg dater, for jeg vet at attraksjonen vil komme med følelsene. Det har rett og slett ikke vært så viktig! Men etterhvert som jeg har blitt eldre har noe tydeligvis endret seg, og jeg står ovenfor en situasjon jeg er veldig ukjent med. Trenger derfor litt hjelp.

Har møtt en mann som er så utrolig bra på alle måter. Men han veier kanskje 20 kg mindre enn meg og er omtrent samme høyde. Jeg er relativt normal (+) så han er altså svært tynn. I tillegg har han lite typisk maskuline trekk. Og jeg kjenner at jeg egentlig ikke er så interessert i han "på den måten", selv om han er en skikkelig fin fyr ellers. Er det helt sykt å velge noen bort på grunn av dette? Ja, jeg vet at mange gjør det, men har aldri sett for meg at jeg skulle være en av dem. Jeg føler det er så mange andre ting som betyr mye mer enn utseendet. Men en annen ting er at det ville føltes dårlig gjort overfor han. Han har jo et utseende som mange jenter setter pris på, så ville det ikke være bedre for han å være med en av dem? Istedenfor ei som i utgangspunktet ikke synes han er så hot? Jeg hadde ihvertfall hatet det om mannen jeg var sammen med egentlig ikke synes jeg var spesielt fin, men kanskje helst skulle hatt noen som var tynnere, lavere, blondere, større bryster, you name it😅

Hva tenker dere? Hvor relevant er utseendet?

Anonymkode: 29059...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tenker på det, er det relevant nok

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere? Hvor relevant er utseendet?

Anonymkode: 29059...76e

Hva i huleste betyr det hva andre tenker?

Må du virkelig spørre Kvinneguiden for å få bekreftelse på at du kan mene hva du mener?

Anonymkode: da1d5...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk attraktivitet er jo ganske viktig i et forhold. Jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med en lav og spinkel mann. Det skyldes nok ganske mye at jeg selv er relativt høy og ikke på den spinkle siden. Vil heller ha en middels til høy mann som har (enda) mer muskler enn meg😅

Om alt annet er bra må du jo bare vurdere hvorvidt størrelse/kroppsform er helt avgjørende eller ikke. 

Anonymkode: 00d4f...897

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det holder at du starter opp en tråd, unødvendig med to. 

Anonymkode: 82b7b...3b8

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Han har jo et utseende som mange jenter setter pris på

Jeg tror aldri i mitt liv jeg har hørt om en kvinne som liker tynne menn

Anonymkode: ec615...2c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg tror aldri i mitt liv jeg har hørt om en kvinne som liker tynne menn

Anonymkode: ec615...2c4

Jeg liker tynne menn. 

Anonymkode: 9ba10...c5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...