AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Noen som har erfaring med at slike forhold funger i lengden? De ustabile forholdene med høye topper og dype daler, høy tempratur og sånn at man kan kose seg ihjel for så å krangle så busta fyker uten noe som helst filter rett etterpå. Kan det fungere i lengden? Jeg var i et sånt forhold, og det var meget ustabilt og uforutsigbart, samtidig som jeg kjente på sterke følelser og har nok behov for litt spenning. Det ble slutt i hytt og pine, og til slutt for godt. Men tar meg i å savne denne ekteheten selv om det var utrygt og uforutsigbart. Vil si til meg selv at dette aldri var noe å satse på eller gå tilbake til, men har en gnagende følelse på at det kanskje er dette jeg trenger? At stabile forhold blir for kjedelig? Jeg syntes samtidig det var vondt når det sto på, og ønsket bare at vi skulle ha det fint. Men har liksom ikke klart å slått meg til ro med «riktige» forhold der man behandler hverandre med respekt, tenker seg om før man sier noe når man krangler osv. Anonymkode: d5a5f...86e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Du tenker for karikert. Det må ikke enten være dramatisk eller tørt og høflig. Jeg er feks i et forhold nå der det kan gå ei kule varmt iblant og vi kan si rett ut når vi er forbanna eller kåte, det er samtidig mye vennskap og respekt mellom oss, aldri drittslenging eller lange krangler. Anonymkode: bbcf5...72b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Skrevet 17. mai 2023 Jeg tror personlig ikke at det kan fungere i lengden, ikke så voldsomt som du beskriver. Det må være et enormt stress for kropp og psyke å hele tiden ha den berg- og dalbanen. Vente på at det straks blir dårlig hver gang det er bra. Jeg tenker at det er nok potente følbra-stoffer og hormoner som frigjøres av det kanskje? Anonymkode: 15554...f50
Metalbitch Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Nope, det fungerer ikke i lengden. Det ble slutt etter mange år, har aldri hatt det bedre 😊
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Du blir psykisk vrak av dette. Du har kanskje vokst opp med slike bølgedaler, og det er dette du er vant til. Du trenger ikke dette, men du har blitt avhengig av rusen du får når det går fra bunn til topp. Anonymkode: 680a5...2e6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå