AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Er det finest ved Notodden/Ulefoss eller ved Aurskog-Høland? Innlandet enten ved Vestfold eller innlandet ved Akershus/Østfold siden? Har ikke råd til å bo ved kysten ellers så hadde jeg gjort det. Anonymkode: 7792a...292
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Ingen av de stedene du nevner ligger i Innlandet. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 62c52...340 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 https://innlandetfylke.no/om-fylkeskommunen/om-innlandet/fakta-om-innlandet/ 😊 Anonymkode: 1c621...331
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Vet at innlandet er ved Lillehammer og Hamar og sånn. Men nå tenkte jeg på innlandet som ikke ved kysten i Oslofjorden. Men tilbake til spørsmålet mitt da. Er det best å bo ved Notodden/ Ulefoss eller ved Aurskog-Høland/Askim ? Altså ikke ved kysten i Vestfold og ikke ved kysten på Østfold/Akershus siden heller. Nå tenkte jeg på kysten som feks. Tønsberg og Fredrikstad. Dere skjønner sikkert. Anonymkode: 7792a...292 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Jeg stemmer for Notodden av de to fordi det er nærmest en av landets vakreste plasser, nemlig Kongsberg 🤩 Anonymkode: 167ac...1eb
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 On 5/17/2023 at 12:35 AM, AnonymBruker said: Vet at innlandet er ved Lillehammer og Hamar og sånn. Men nå tenkte jeg på innlandet som ikke ved kysten i Oslofjorden. Men tilbake til spørsmålet mitt da. Er det best å bo ved Notodden/ Ulefoss eller ved Aurskog-Høland/Askim ? Altså ikke ved kysten i Vestfold og ikke ved kysten på Østfold/Akershus siden heller. Nå tenkte jeg på kysten som feks. Tønsberg og Fredrikstad. Dere skjønner sikkert. Anonymkode: 7792a...292 Hva du tenkte på og mener er innlandet betyr vel ikke så mye. Og nei Tønsberg og Fredrikstad brukes ikke som "kysten" så det er det nok ingen her som skjønte Anonymkode: e4baa...aaa
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva du tenkte på og mener er innlandet betyr vel ikke så mye. Og nei Tønsberg og Fredrikstad brukes ikke som "kysten" så det er det nok ingen her som skjønte Anonymkode: e4baa...aaa Er du litt dum eller bare i dårlig humør,på 17 mai? TS sitt spørsmål var mer enn forståelig, hvor ville dere valg å bo, på Østlandet men lant fra kysten. Hvis du ikke skjønner spørsmål, og ikke har noe svar å gi, så ikke svar i tråden. Ingen er interessert å vite hva du vet om norsk geografi og hva du ikke skjønner. Ingen er interessert i din kverulering. Hva er du, fortsatt under 12 år gammel og er i den fasen der alt skal kveruleres på? Anonymkode: 61e57...1b5 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 0.00): Er det finest ved Notodden/Ulefoss eller ved Aurskog-Høland? Innlandet enten ved Vestfold eller innlandet ved Akershus/Østfold siden? Har ikke råd til å bo ved kysten ellers så hadde jeg gjort det. Anonymkode: 7792a...292 Området rundt Notodden er jo nydelig! Anonymkode: d05d2...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå